Takže závěr, diagnostika neukázala nic motor po mechanické stránce OK. Drobná vůle ložiska nemá vliv na klapot
motoru. Do těchto motorů se nedoporučuje plná sintetika, ale
Totál Quartz 7000
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=607 tak jak psal
Mio olej je hodně řítký , i když máte nové těsnění pod hlavou nebo jen víkem začne vám to na 99% slzet až to nekonec časem začne téct
. U nových C4 se tento klapot a cukání vozu objevil okamžitě po výrobě na vině jsou normy EU na výfukové plyny . Proto výrobce je nucen nastavit sowtver tak aby se do norem vešel.Byl jsem u Citroenu přímo a tam mě řekli tyto informace dá se u nových aut přehrát sowtver
a nebo po nastartování počkat cca 2 minuty. U mého staršího broučka stačilo vyhrkat úplně nádrž natankovat místo 95, 98 nalét do plné nádrže BG 44K a je hotovo
http://www.autonehody.cz/produkty/bg_pr ... tml?id=151 došlo k mírnému znečištění trysek
motoru a k špatnému rozprachu
tím došlo ke klapotu motoru díky všem za spolupráci