Zhasinanie motora pri vyradeni do neutralu

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Zhasinanie motora pri vyradeni do neutralu

Příspěvekod Lopez » stř 14. bře 2007, 3:17

Zdar pani, uz par krat sa mi stalo ze pri vyradeni rychlosti mi motor zdochol. Stalo sa to zatial len mne (pri roznych teplotach ci motora alebo vzduchu a pri roznych rezimoch jazdy) ale kedze obcas som nuteny poskytnut auto aj fotrovcom nechcem aby sa to stalo ked ho budu mat prave oni. Je to dost neprijemne nakolko pri zhasnutom motore nefunguje posilovac brzd ani volantu, nerad by som aby sa mi nebodaj raz vratila Xsarka s "pocuchanou fasadou" alebo by som musel rodicov navstevovat v spitali.
Osobne, ked sa mi to stalo, riesil som to zatial 2 sposobmi:
1) okamzite som zacal startovat motor klucom(nastastie zatial chytil vzdy hned), 2) ked som mal moznost zaradil som rychlost a pomalym pustanim spojky motor chytil(ale myslim ze tento sposob nie je idealny nakolko je to ako pri roztahovani, nespalene zvysky benzinu sa mozu dostat do katalyzatora a narobit tam peknu paseku, pripadne ak by pustenie spojky bolo velmi necitlive mohol by preskocit rozvodovy remen a "zbohom rodina" :cry:

Chcem sa opytat ci to specificky problem mojho priblizovadla, alebo ide o chybu vyskytujucu sa aj u vasich krasok.
Vopred dik za pripomienky, napady a navrhy.

PP
2001 X2 kombi 1.4b
Lopez
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 6
Registrován: úte 13. bře 2007, 21:58
Bydliště: Bratislava
Vůz: Xsara II Break, 1.4 benzin 2001

podobná zkušenost

Příspěvekod Pacaveli » stř 14. bře 2007, 8:54

Musím říct, že mám podobnou zkušenost, přesně dvě zkušenosti, vlastním svoji Xsaru zatím jenom pár týdnů, motor při nízkých otáčkách cuká a při volnoběžných otáčkách to dělá něco podobnýho, to potom může způsobit, že to při volnoběžných otáčkách chcípne. V obou případech se mi to stalo když jsem měl k tomu zapnutý vyhřívání zadního skla.
Pokud někdo víte jak to odstranit tak pište. Já jsem zatím nechal vyměnit svíčky a je to o něco lepší, ale dělá to pořád. Při rozjíždění to vypadá, že neumím se spojkou.
Pacaveli
 

Příspěvekod Sbohem vąem » stř 14. bře 2007, 9:33

S tou spojkou mášpravdu,při studeném motoru se mi taky stane,že má motor tendenci chcípnout,musím přidat plyn,jinak vyjíždím bez plynu,jen na volnoběh,ale to se mi stává jen u studeného motoru u zahřátého nikoliv. Zjistil jsem ,že v nové Hondě Civic to dělá přesně opačně.

To co tu píšete vypadá na čidlo sání vzduchu,popř,škrtící klapku,zajeďte do servisu a nechte si to vyčistit,většinou to bývá zanesené a dělá to paseku,vyjde vás to na max.500 kč a to možná přeháním.
Podobný problém tu mělo už víc lidí a ve většině případů byl problém v tomhle včetně mne. mě to jen dělalo něco jiného při sešlápnutí plynového pedálu mi otáčky zůstaly viset vysoko a nechtěly spadnout. Po vyčištění bylo vše v pořádku.
Pokud by byl problém ve volnoběhu respektive s kultivovaností je možný problém ve vstřikovačích,tam bych nejdříve vyzkoušel nějaký čistící přípravek do paliva Wynn´s nebo STP.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod dusang » stř 14. bře 2007, 12:12

Mam tiez taky isty problem. U mna to je v spinavom krokovom motorceku. Stacilo ho vycistit a par tisic km to fungovalo. Uz ho musim vycistit znovu, lebo to zacina zase robit...
Xsara 1.6i SX '98 Obrázek
Uživatelský avatar
dusang
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 64
Registrován: pát 15. črc 2005, 9:38
Bydliště: Martin, SR

Příspěvekod Pacaveli » stř 14. bře 2007, 18:03

Kvido píše:S tou spojkou mášpravdu,při studeném motoru se mi taky stane,že má motor tendenci chcípnout,musím přidat plyn,jinak vyjíždím bez plynu,jen na volnoběh,ale to se mi stává jen u studeného motoru u zahřátého nikoliv. Zjistil jsem ,že v nové Hondě Civic to dělá přesně opačně.

To co tu píšete vypadá na čidlo sání vzduchu,popř,škrtící klapku,zajeďte do servisu a nechte si to vyčistit,většinou to bývá zanesené a dělá to paseku,vyjde vás to na max.500 kč a to možná přeháním.
Podobný problém tu mělo už víc lidí a ve většině případů byl problém v tomhle včetně mne. mě to jen dělalo něco jiného při sešlápnutí plynového pedálu mi otáčky zůstaly viset vysoko a nechtěly spadnout. Po vyčištění bylo vše v pořádku.
Pokud by byl problém ve volnoběhu respektive s kultivovaností je možný problém ve vstřikovačích,tam bych nejdříve vyzkoušel nějaký čistící přípravek do paliva Wynn´s nebo STP.


Při volnoběhu se otáčky asi dvakrát zhoupnou a pak už se ustálej a je to v pohodě, když se to ale zhoupne moc dolů tak to chcípne. Při jízdě to cuká jenom při málo sešlápnutém plynu, pokud sešlápnu plyn hodně tak mě to zarazí do sedačky a jede v pohodě. Ještě jsem zapomněl napsat že já mám 1.6 16V Break. Na tom vyčištění asi něco bude, co se týče čístícího přípravku do benzínu tak jsem zatím zkusil natankovat plnou nádrž Shell V-Power, po 300km mi to zatím přijde furt stejný.
Pacaveli
 

Příspěvekod MrKrok » stř 14. bře 2007, 19:40

najpravdepodobnejšie je zanesený krokový motorček. Vybrať vyčistiť premazať a mal by byť chvíľu pokoj. Ale neviem prečo sa tak často zanáša. Možno treba vyčistiť aj celú klapku sania.
xsara 1,4i 1999
Uživatelský avatar
MrKrok
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 147
Registrován: ned 11. úno 2007, 19:33
Bydliště: Bojnice
Vůz: xsara 1.4i, benzin,r.v.1999 este bez pocitacu

Příspěvekod Verdom » sob 17. bře 2007, 16:30

Měl jsem to samé. Už jsem to tu zmiňoval taky. Při neutrálu to chcípalo, tak jsem do toho nalil něco na čištění palivosoustavy (asi 150 kč výrobcem STP) a je klid. Určitě se tím neublíží.
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: Zhasinanie motora pri vyradeni do neutralu

Příspěvekod Lopez » stř 20. črc 2011, 10:17

Co sa tyka zhasinania motora, problem je, zda sa, u mna vyrieseny. Ako si mozem dovolit tvrdit? Mala story to vysvetli.

Zaciatkom roka mala Xsarka problem z behom na 3 valce (nepravidelny chod na volnobeh, traktorovy zvuk, smrad nespaleneho benzinu z vyfuku, tah motora len pri vysokych otackach). Naskor som uvazoval ze pricinou by mohli byt sviecky, kedze som mal len mlhavu predstavy kedy som ich naposledy menil. Tak som sviecky vymenil vonku na ulici a v tme, ale bez najmensieho naznaku zlepsenia. Tak som sa frustrovany neuspechom musel zmierit s tym, ze moj Break pojde k odbornikovi.
Kedze som uz nedoveroval mechanikovi, ktory sa mi dovtedy staral o auto, isla na diagnostiku do autorizovaneho servisu. Na obed odovzdane s tym ze ked zistia pricinu ozvu sa a dohodneme sa na dalsom postupe. Behom 2-3 hodin telefon zo servisu ze je hotove (neviem komu volali, alebo maju nejaku vestecku gulu ktora im povie co si zakaznik bude priat), ze mam si prist pre auto a ako prejav vdaky si mam pripravit cca 180 Ecok s DPH (material + praca).
Po praci som aj s priatelkou zasiel do servisu. Kedze som bol posledny zakaznik pred zaverecnou, zaplatil som v pokladni a ako pozornost som dostal este aj 2 hrnceky s Citroen logom. Auto uz medzicasom cakalo vonku aj s chybnou suciastkou v kufry.

Pricinou "docasneho downgradu" na Wartburg bola chybna zapalovacia lista. Odvtedy sa problem so zhasinanim uz neobjavil (a to odvtedy jazdim kazdy den).
Lopez
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 6
Registrován: úte 13. bře 2007, 21:58
Bydliště: Bratislava
Vůz: Xsara II Break, 1.4 benzin 2001


Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků