od Cvrček » čtv 11. úno 2016, 20:56
Včera mi volal kamarád,který má Peugeota 206GTi s motorem 2,0 16V,že se mu při startování ozvala rána,vyvalil se mu dým z pod kapoty a konec. Zda bych nevěděl,co by to mohlo být. Společnou pomocí jsme teoreticky našli na Peugeoťáckým fóru,že to vypadá,jako praské sání,která tam řešilo několik lidí na 1,8 16V. Dneska jsem se u něj stavoval a koukali jsme na to. A opravdu jsme odhalili prasklé sání. Na boku směrem dozadu. Docela mě toto zaujalo a tak mě napadá,nesetkal se někdoze zdejších s tímhle problémem u 1,8-ky?
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998