LionVTS píše:Takze mam dalsi poznatek, bohuzel to neni pro nas dobra zprava
Zjistily jsme, ze benzinove motory maji problem s civkama, coz je vseobecne zname, bohuzel VTS ma jeden rozdil. Ma civky zvlast. U motoru, ke jsou civky dohromady shori cela ta rampa, u motoru, kde jsou civky zvlast vznika zkrat na nektere civce, ktera pak v prvnim stadiu odpali uricty obvod v ridici jednotce, ktery zajistuje chod krokoveho motorku a tedy i volnobehu!! V druhem stadiu pokud se problem neresi, muze vyhoret komplet jednotka. Tot informace z citroenu a diagnostiky. Bohuzel tento problem se vyskytuje dost casto a moc se mu neda predchazet
V mem pripade to zadnym cidlem nebude, bo sem vymenil dnesnim dnem vsechny a i kdyz motor lip jede, porad chcipa teply
Jednotka uz je venku a je na ceste do Polska, kde to nejaky borec opravuje. Ve stredu budu vedet vic jetli to bylo tim a jestli to dokazaly opravit......
no a ako nato prisli? mne prednedavnom jedna cievka odisla, po vymene vsetko zase v pohode jazdim, ale skapinanie to samozrejme nevyriesilo...
ale toto sa mi nezda...
ako vravim, ja som bol s predchadzajucim majitelom v Citroene a im PC nic nevyhodil... boli sme tam dvakrat, ani raz nic. kazdopadne ja osobne by som najprv skusil asi vymenit kable ako RJ... a ta odpoved z citroenu mi skor pride tak, ze ti chceli nanutit novu RJ. Ak by ti skratovala jedna cievka, motor by ti isiel na tri valce a svietil by ti check motora, s tym by asi nikdo nejazdil
a este ma napadlo...ak by to bolo tak ako pises, skapinalo by to stale...ak by ta cievka odpalila nejaky obvod v RJ, uz by nefungoval, takze by ti vobec nedrzalo volnobeh
avsak nas problem je ten ze raz to ide uplne normalne, inokedy to blbne... a takto by sa odpaleny obvod nespraval, ked uz tak nejaky zly kontakt