Stránka 1 z 5
Krokový motorček
Napsal:
pát 6. dub 2007, 8:52
od Fregat
Chcel by som vyčisti» krokový motorček, poradí niekto kde ho nájdem?
So xsarou nemáme eąte moc skúseností, ale pomaly sa učím.
Krokový motorček
Napsal:
pát 6. dub 2007, 12:02
od KAYKA
ja mam 1.8 66kW a je zde
Napsal:
sob 14. dub 2007, 15:04
od brian
A k čemu to je ten krokový motorček??
A čeho se tím vyčiątěním dosáhne?
Napsal:
sob 14. dub 2007, 17:38
od rosta
Je to nastavovač volnoběhu.Kdyľ ti auto nedrľí volnoběh,popř. chcípe tak to větąinou bívá právě krokovým motorkem,ale vyčiątění je větąinou jen na chvíly.Na pár týdnů moľná měsíců to pomůľe,ale pak je stejně lepąí koupit nový a to je cca 3-4 tisíce
Napsal:
sob 14. dub 2007, 20:23
od CHiP
rosta: Na AXku jsme ho nechali v servisu vyčistit asi před třema rokama a od té doby je od něho klid
Akorát mrcha se projevoval opačně, ľádné chcípání se nekonalo, ba naopak motor řval ve vysokých otáčkách a to aľ po tom co se motor ohřál. U studenýho to bylo v pohodě.
Napsal:
ned 15. dub 2007, 7:04
od rosta
Chipe máą pravdu.Nám to prostě chcípalo,ale asi to můľe být i obráceně.
Krokový motorček
Napsal:
ned 15. dub 2007, 7:31
od KAYKA
souhlasim aľ na tu cenu zrovna ten ktery sem vyfotil stal okolo 1800,- a koupil sem ho v třinci v teto firmě a prisel pplkem
http://www.pop-art.cz/ je to sice nejaky turek nebo odkud ale uľ rok tam funguje a dobre takze oproti originalu sem usetril tehdy sem to sem na forum snad i psal jako jeste neregistrovany snad to tu jeste nekde je podobne sem kupoval i čidlo tlaku nasavaneho vzduchu v citroenu okolo 4000,-a toto jsem sehnal přimo u bosche podla čisla toho puvodniho a stalo necele 2000,-
Napsal:
ned 18. lis 2007, 17:29
od řepák
Jak ti to funguje
Začínám s tím mít čím dál větąí problémy .
Vysoký ot. při zahřátém motoru (zatím cca 2.000ot/min) a musím alespoň 2x na něj ąlápnout neľ spadnou .
Napsal:
ned 18. lis 2007, 19:19
od CHiP
řepák píše:Vysoký ot. při zahřátém motoru (zatím cca 2.000ot/min) a musím alespoň 2x na něj ąlápnout neľ spadnou .
Věř, ľe i proąlapávání brzo přestane pomáhat.
Napsal:
pon 19. lis 2007, 18:06
od ElTorpedo
v krokáči je trn, kdy s ním hýbe cívka dle poľadavků řídící jednotky, trn uzavírá a otevírá bypass, čímľ reguluje volnoběh
Napsal:
pon 19. lis 2007, 20:24
od řepák
CHiP píše:řepák píše:Vysoký ot. při zahřátém motoru (zatím cca 2.000ot/min) a musím alespoň 2x na něj ąlápnout neľ spadnou .
Věř, ľe i proąlapávání brzo přestane pomáhat.
...ľe by i ,,ąitovej,, benzín
Naposledy sem tankoval u nějaký ,,NONENAME,, v Tanvaldu za 28.50,-
Kde ten krokáč mám já
1.8/16V ............. dá sem někdo foto motoru a pak detail
Napsal:
pon 19. lis 2007, 21:08
od rosta
Mám jeden vyndaný v garáľi takľe ho zítra vyfotím a dám sem,ale kde je na 1,8 16V to nevím,ale na 8V to máą vyfocený nahoře.Podle mě to bude na stejným místě.
Napsal:
pon 19. lis 2007, 21:21
od Hrnča
Podle mě by to mělo být někde u ąkrtící klapky. Logicky ľe ano. Ale to uľ asi víą...
Napsal:
úte 20. lis 2007, 7:34
od jarin
Jdi podle bovdenu od plynovýho pedálu a na konci na něj narazíą. Prostě "hledej,ąmudlo!
"
Napsal:
úte 20. lis 2007, 11:39
od ElTorpedo
je v místě ąkrtící klapky, zvenku do něj vedou dvě hadičky s podtlakama, mělo by na něm být Magneti Marelli, aspoň u motoru 1.8 16 v - mám já.drľí na dvou ąroubkách. Ideální před manipulací je odpojit konektor od krokáče, aby se ti po odmontování celý trn nevytočil.Dohromady se to pak dá dát,ale hledat pruľinku můľe být nepříjemný.