Stránka 1 z 5

Krokový motorček

PříspěvekNapsal: pát 6. dub 2007, 8:52
od Fregat
Chcel by som vyčisti» krokový motorček, poradí niekto kde ho nájdem?
So xsarou nemáme eąte moc skúseností, ale pomaly sa učím.

Krokový motorček

PříspěvekNapsal: pát 6. dub 2007, 12:02
od KAYKA
ja mam 1.8 66kW a je zde

PříspěvekNapsal: sob 14. dub 2007, 15:04
od brian
A k čemu to je ten krokový motorček?? :oops: A čeho se tím vyčiątěním dosáhne?

PříspěvekNapsal: sob 14. dub 2007, 17:38
od rosta
Je to nastavovač volnoběhu.Kdyľ ti auto nedrľí volnoběh,popř. chcípe tak to větąinou bívá právě krokovým motorkem,ale vyčiątění je větąinou jen na chvíly.Na pár týdnů moľná měsíců to pomůľe,ale pak je stejně lepąí koupit nový a to je cca 3-4 tisíce :(

PříspěvekNapsal: sob 14. dub 2007, 20:23
od CHiP
rosta: Na AXku jsme ho nechali v servisu vyčistit asi před třema rokama a od té doby je od něho klid :) Akorát mrcha se projevoval opačně, ľádné chcípání se nekonalo, ba naopak motor řval ve vysokých otáčkách a to aľ po tom co se motor ohřál. U studenýho to bylo v pohodě. :)

PříspěvekNapsal: ned 15. dub 2007, 7:04
od rosta
Chipe máą pravdu.Nám to prostě chcípalo,ale asi to můľe být i obráceně.

Krokový motorček

PříspěvekNapsal: ned 15. dub 2007, 7:31
od KAYKA
souhlasim aľ na tu cenu zrovna ten ktery sem vyfotil stal okolo 1800,- a koupil sem ho v třinci v teto firmě a prisel pplkem http://www.pop-art.cz/ je to sice nejaky turek nebo odkud ale uľ rok tam funguje a dobre takze oproti originalu sem usetril tehdy sem to sem na forum snad i psal jako jeste neregistrovany snad to tu jeste nekde je podobne sem kupoval i čidlo tlaku nasavaneho vzduchu v citroenu okolo 4000,-a toto jsem sehnal přimo u bosche podla čisla toho puvodniho a stalo necele 2000,-

PříspěvekNapsal: ned 18. lis 2007, 17:29
od řepák
Jak ti to funguje :?:
Začínám s tím mít čím dál větąí problémy .
Vysoký ot. při zahřátém motoru (zatím cca 2.000ot/min) a musím alespoň 2x na něj ąlápnout neľ spadnou .

PříspěvekNapsal: ned 18. lis 2007, 19:19
od CHiP
řepák píše:Vysoký ot. při zahřátém motoru (zatím cca 2.000ot/min) a musím alespoň 2x na něj ąlápnout neľ spadnou .

Věř, ľe i proąlapávání brzo přestane pomáhat.

PříspěvekNapsal: pon 19. lis 2007, 18:06
od ElTorpedo
v krokáči je trn, kdy s ním hýbe cívka dle poľadavků řídící jednotky, trn uzavírá a otevírá bypass, čímľ reguluje volnoběh

PříspěvekNapsal: pon 19. lis 2007, 20:24
od řepák
CHiP píše:
řepák píše:Vysoký ot. při zahřátém motoru (zatím cca 2.000ot/min) a musím alespoň 2x na něj ąlápnout neľ spadnou .

Věř, ľe i proąlapávání brzo přestane pomáhat.

...ľe by i ,,ąitovej,, benzín :?:
Naposledy sem tankoval u nějaký ,,NONENAME,, v Tanvaldu za 28.50,-
Kde ten krokáč mám já :?:
1.8/16V ............. dá sem někdo foto motoru a pak detail :?:

PříspěvekNapsal: pon 19. lis 2007, 21:08
od rosta
Mám jeden vyndaný v garáľi takľe ho zítra vyfotím a dám sem,ale kde je na 1,8 16V to nevím,ale na 8V to máą vyfocený nahoře.Podle mě to bude na stejným místě.

PříspěvekNapsal: pon 19. lis 2007, 21:21
od Hrnča
Podle mě by to mělo být někde u ąkrtící klapky. Logicky ľe ano. Ale to uľ asi víą...

PříspěvekNapsal: úte 20. lis 2007, 7:34
od jarin
Jdi podle bovdenu od plynovýho pedálu a na konci na něj narazíą. Prostě "hledej,ąmudlo! :lol: "

PříspěvekNapsal: úte 20. lis 2007, 11:39
od ElTorpedo
je v místě ąkrtící klapky, zvenku do něj vedou dvě hadičky s podtlakama, mělo by na něm být Magneti Marelli, aspoň u motoru 1.8 16 v - mám já.drľí na dvou ąroubkách. Ideální před manipulací je odpojit konektor od krokáče, aby se ti po odmontování celý trn nevytočil.Dohromady se to pak dá dát,ale hledat pruľinku můľe být nepříjemný.