Krokový motorček

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod Dusan » úte 20. lis 2007, 11:49

Je to sice z peugeota,ale je to takřka podobný.
www.peugeot-club.com/forum/viewthread.p ... #pid104129
Citroen Xsara break
1.8i/66kw;r.v.1999
Dusan
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 139
Registrován: sob 16. črc 2005, 14:18
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Verdom » ned 30. bře 2008, 19:08

Tak taky trochu přispěji, tentokráte u motoru 1.4 8V
Postupné zvedání otáček volnoběhu aľ na 3 tisíce mě vedlo aľ ke krokovému motorku. Sejmutí je celkem jednoduché. (dva ąroubky, ten spodní je sice s trochu horąím přístupem) vąe do 10 min. Je lepąí si předtím odpojit konektor se západkou. Motorek po vytaľení má na sobě trn, zavírající proti sedlu přívod vzduchu. Protoľe dochází k zanáąení. (a pokud někdo nemění filtr vzduchu jak má tak o to víc) stačí vąe jen opatrně vyčistit od nasátého ąmíru a vrátit zpátky. Pokud potíľe přetrvávají, motorek asi vyměnit za jiný. Jedná se větąinou o chyby volnoběhu. Přiloľil jsem i obrázky pro lepąí přehled.
Přílohy
Sedlo_trnu.jpg
Sedlo_trnu.jpg (87.78 KiB) Zobrazeno 17060 krát
krokovy_mot_14.jpg
krokovy_mot_14.jpg (65.09 KiB) Zobrazeno 17061 krát
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Příspěvekod Kvido » ned 30. bře 2008, 19:23

To Verdom. A kdyby jsi to nechal připojené a vloľil do nějaké misky a» to potom nehledáą a otočil klíčkem do polohy II a pak zpět,tak se vyąroubuje celý ven. To co jsi nejspíą očistil je pouze krytka,pod krytkou je pruľina a uvnitř je jemný závit,který je totálně zasr... od karbonu a tím se přidírá. Právě,ľe to chce rozebrat a vyčistit ten závit nebo koupit nový stojí cca 1600 kč.
Zpět se musí opatrně nasadit,jsou tam dvě silonové dráľky,takľe to nenaąroubujeą,ale nasměrujeą na dráľky a lehkým stlačením se to zaąroubuje samo a to uľ je to znát,jak to jde lehce,kdyľ je to čisté.
Ale pokud jsi to udělal,tak jen dobře.
Mě to sice neblbne,ale uľ jsem to čistil tolikrát,ľe počítám,ľe budu kupovat nový a ten se dá koupit třeba tady : http://www.pop-art.cz/WbaPrdCatalogView ... 0&SelClr=0
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Zkusenost?

Příspěvekod Shupa » pon 21. dub 2008, 14:41

Máte nekdo zkusenost s temi krokovymi motorky co prodana POP-ART? Je to ten predchozi odkaz. V servisu mi rekli, ze orginal od citroenu stoji 4350,- coľ se mi davat nechce. POP-ART za to chteji 1606,- tedy o dost min. Ale pry kdyz to neni orginal, tak to nefunguje dokonale. Pry se nekdy musi kalibrovat nebo co a taky pry nekdy ten "hrot" motorku nema presne to zakonceni jako orginal a proto se vysunuje a doseda jinak nebo co. Moc tomu nerozumim. Jde mi spis o to, abych si nekoupil neco za 1600 a nebylo to nakonec jeste horsi... Prosim, poradte. ;-)
Shupa
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: ned 3. úno 2008, 22:23

Re: Zkusenost?

Příspěvekod Kvido » pon 21. dub 2008, 14:50

Hovno,kdo ti to řekl ? :shock:
Mám ho tam a je naprosto identický s původním origo,dokonce i čísla sedí a výrobce taky,původně tam byl Magneti marelli a teď tam je napsáno VDO Magneti marelli a to proto,ľe VDO Magneti koupilo.
Já ho tam má týden,stačí ho tam vrazit a jedeą,nic se nenastavuje.
Byl jsem u nich přímo ve skladu,je to kousek od Třinca,tam by se mi líbilo,měli tam věcí jak sfiňa. Cena byla 1488 kč. Uľ to mi přijde za tokovou blbost hodně.Nemusíą mít strach,klidně ho objednej,ale já mám pocit,ľe jsem to tu uľ psal. Nebo moľná jen to,ľe z 1.8 16V je stejný jak z 2.0 16V nikoliv s 1.8 8V !
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Re: Krokový motorček

Příspěvekod Verdom » čtv 5. úno 2009, 9:43

Tak rok s rokem a zase krokáč. Volnoběh opět na 3000.
Vyndal, vyčistil, namazal, zandal a furt otáčky nad 2000 u volnoběhu.
Je mi jasný, že správná volba je koupit novej a jistě mě to i čeká, ale měl jsem čas tak jsem si hrál. :lol:
Po třetím vyndání jsem vzal WDčko a po vyndání trnu jsem to mimo kvalitní vaselíny na závitu trnu vevnitř a kolem prostříknul.
Bubliny tekly až ven, ale ejhle, funguje to.
Jak dlouho? Se uvidí. :lol:
Protože jsem tu nenašel fotku trnu, co vyjede po otočení klíčkem, tak jsem jí přihodil.
Přílohy
trn_krokace.jpg
trn_krokace.jpg (13.58 KiB) Zobrazeno 16702 krát
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: Krokový motorček

Příspěvekod viteon » čtv 5. úno 2009, 10:38

kdyby někdo chtěl kolísajíci, jen jednou a špatně čištěný motorek na socku za účelem pokusů, tak ať si pošle posla.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: Krokový motorček

Příspěvekod mio » stř 25. úno 2009, 18:06

Potřeboval bych radu pls, občas chcípá když je motor ohřatý na provozní teplotu cca po 15 km jízdy ,na volnoběh i za jízdy, otáčky nekolísají jen vždy zdechne.Po opětovném nastartování ihned chytne.Při studeném motoru vše OK i volnoběh.Je na vině krokový motorek ?? Motor 1,4 i r.v. 97 .Díky.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Krokový motorček

Příspěvekod Verdom » stř 25. úno 2009, 21:14

No krokový motorek mě zlobil jak u teplýho tak u studenýho motoru.
Ale spíš nepravidelné nebo vyšší otáčky.

Ale podobně mě trápila asi voda nebo nějaký drek v paliv. systému.
Koupil jsem od STP nějaké adetivum do benzínu na pročištění palivového systému a byl klid.
Sice to stálo asi 160 Kč, (na 20litrů) ale nic se tím nepokazí.
Nebo vem párkrát ten lepší benzín u shella.
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: Krokový motorček

Příspěvekod mio » čtv 26. úno 2009, 8:40

Díky :ooo: ,osobně si taky myslim že je na vině benzin nebo lambda sonda.Chtěl jsem se jen ujistit abych se nepouštěl zbytečně do "krokáče". Benzin mam radši v motorce než v autě , tak si raději necham poradit .
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Krokový motorček

Příspěvekod pali67 » sob 14. lis 2009, 15:43

V xsare 1,4i mám krokový motorček typ B32/00 Na internete v niektorých predajniach na tento typ xsary udávajú iný napr: B32/01 niekde aj B24/00. Poradte aký je medzi nimi rozdiel a či môžem tam dať hociktorý z týchto, poprípade aj iný?
Keby ste vedeli poradiť aj kde sú najlacnejšie bolo by fajn. Napr na poľských internetových stránkach tie motorčeky stoja do 20EUR. Má niekto s kúpov z poľska nejakú skúsenosť?
Xsara 1,4i 1998
pali67
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 48
Registrován: stř 25. bře 2009, 20:40
Bydliště: Poprad
Vůz: Xsara 1, 1,4 benzin 1998, Xsara1,6 16V 2001

Re: Krokový motorček

Příspěvekod rosta12345 » sob 14. lis 2009, 17:53

v polsku jsem kupoval díly sice v kamenných prodejnách ale bez problému
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Krokový motorček

Příspěvekod PICASO » čtv 7. led 2010, 16:35

http://www.pmnd.wbs.cz skuste todle je za 1000,-
Doplň si do profilu bydliště , typ vozu a motorizaci. ROPE
PICASO
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 14
Registrován: pon 2. lis 2009, 19:03
Bydliště: PELHRIMOV VYSOCINA
Vůz: picaso r.v 2002 1,8 16v

Re: Krokový motorček

Příspěvekod Juraj » úte 9. bře 2010, 22:07

Dam k dobru aj svoje skusenosti s krokovacim motorcekom. Menil som ho asi pred rokom, kvoli tomu, ze teply motor bolo treba startovat pod plynom, inak hned zhasol. Vymena tento problem vyriesila, ALE volnobezne otacky su pri teplom motore niekedy stale prilis vysoke a kolisu. Po zjazde z dialnice do mesta si napr. motor na krizovatke na volnobehu niekolko krat za sebou vyskoci do vyssich otacok, par krat ma uz napadlo, ci to niekto z okolostojacich nepochopi ako vyzvu na zavod :D . Motorcek bol z popart.cz, je to Magnetti Marelli, uplne totozny s povodnym, takze tam by problem byt nemal. Preto sa priklanam k tomu, ze toto kolisanie moze byt sposobene aj niecim inym, cim, to netusim (diagnostika ziadne chyby neukazala).
tmavomodre VTS coupe 1.8i 16V, cez 200 000km a stale sluzi :-)
Juraj
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: pon 6. říj 2008, 11:05
Bydliště: Nitra
Vůz: Citroen Xsara 1.8 16V VTS coupe

Re: Krokový motorček

Příspěvekod Sleemak » stř 10. bře 2010, 20:07

dnes vyměněn krokový motorek z pop-art.cz, dokonce mi i ověřili typ dle vin kódu. I s ppl to vyšlo 1.300,- Kč, starý motorek už byl hotový, a přesně jak tu bylo psáno, můj motor byl závodní k srdcem i duší, kde sem stál si to pěkně tůroval.. :mrgreen:
1.8i 66kW Break rv.98 červená s bílou nálepkou "FR" (freeride.cz) na zadku a bílýma zástěrkama

Obrázek
vysněný stroj Specialized SX Trail II
Uživatelský avatar
Sleemak
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 816
Registrován: úte 25. srp 2009, 20:28
Bydliště: Kopřivnice
Vůz: Xsara 1.8i 66kW Break 98

PředchozíDalší

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron