Stránka 1 z 1

Cukání

PříspěvekNapsal: pon 18. čer 2007, 12:46
od JirkaFM
Zdravím, mám xsaru 1,4i rok v. 1999 (nalítáno 160 tis.). Jezdí bez problémů aľ na to ľe někdy kdyľ přidám plyn a prudce uberu, tak to tak 2x-3x zacuká a nevím čím to je? Jestli to patří k tomuto citroenu, nebo je to nějaká závada? Prosím poraďte.
Díky. :?:

CUKANI

PříspěvekNapsal: pon 18. čer 2007, 17:37
od tom.tom
Já mám něco podobného.Mám 1.8 16V 91000km a deje se mi uplne to same.Pridám cukne to uberu cukne to.

PříspěvekNapsal: pon 18. čer 2007, 18:13
od Sbohem vąem
Doporučuji nechat vyčistit klapu,mělo by to pomoci.Popř.kontrola svíček.

Cukání

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2007, 9:03
od tom.tom
Svíčky mám nové a ąkrtící klapku, tak na to jsem se také díval a ja naprosto čistá.

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2007, 9:14
od K4my
na 100% ti to dela "prevazne- nejvyra zneji" pri studenym motoru co??? tak ja sem si tento problem vyresil chiptuningem protoze prevazne ty rozjezdy byly hrozny, je to spise citroenem jako takovym, az prilis moc tam vyhazuje paliva v nizkych otackach, se tim v podstate dusi.... pomuze urco novej vzduchac a nebo hoooodne jemna prace se spojkou a plynem :)

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2007, 18:04
od ARow
taky mi to dela ale kdyz clovek lehce pridava a pousti tak to jde :)

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2007, 18:58
od rosta
Prostě jemnou noľku :wink:

Cukání

PříspěvekNapsal: stř 20. čer 2007, 20:33
od JirkaFM
Včera jsem byl v servisu, jen tak napíchnout na diagnostiku a vyhodilo to, ľe se lamda sonda uľ nestačí se kalibrovat vůči změnám. Tak teď nevím, je-li to v lamdě nebo v něčem jiném, vůči čemu se nestačí adaptovat?

Re: Cukání

PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2007, 7:23
od zabicka
JirkaFM píše:Včera jsem byl v servisu, jen tak napíchnout na diagnostiku a vyhodilo to, ľe se lamda sonda uľ nestačí se kalibrovat vůči změnám. Tak teď nevím, je-li to v lamdě nebo v něčem jiném, vůči čemu se nestačí adaptovat?


jsme meli chvili doma 1.8 VTS a ta taky skubala (spis bych ale rekla, ze kdyz se pridal plyn, tak to neslo plynule nahoru, ale nekdy to nekde cuklo - jako mrtvej bodik) - jeli jsme na PC - rekli lamda sonda - vymenili jsme ji a bylo po cukani

PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2007, 15:31
od tom.tom
Tak nejak to mam i ja, seslapnu plyn a vterinu nic a pak to vyleti a po ubrani si motor cukne. Premyslim, jestli by to mohla byt lambda, ze by spatne korigovala zmeny a nasledkem by bylo to cukani.Delaj to hlavne benzinove motory. Promerit ji neni problem.

Princip a pouľití Lambda sondy

PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2007, 15:44
od tom.tom

Re: Cukání

PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013, 21:56
od vilo6
Mne to tiez cukalo dal som nove sviecky a vycistil klapku a je po problemu :-))

Re: Cukání

PříspěvekNapsal: úte 26. úno 2013, 19:14
od Poki1977
Mám stejný problém. Xsara II 1,4 i. V žádném jiném autě mi při řazení tak necukalo auto a to samé při přidání a ubrání plynu. .-( Svíčky sou tam tak půl roku, klapka čistá. A lambda je tam necelý rok. Tak teď mi řekněte čím to je. :kec: Ten chiptuning možná nezní špatně. Ale spíš než zvýšení výkonu, tak seřízení jednotky ( v mém případě na sportovní výfuk a filtr KN ). A dávkování paliva. Co vy na to? Citroen to prý ale nedělá, takže asi si rovnou nechám udělat chiptuning. Sice žádná výhra 6 koní a 11 Nm. Ale aspoň něco :-) :driv:
PS: pro TomToma jak se dá proměřit ta lambda sonda? Udělají mi to v autoservise? Myslím v klasickém. Nechci do citroenu, mám to z ruky.

Re: Cukání

PříspěvekNapsal: úte 26. úno 2013, 22:15
od tom.tom
Pro Poki1977 už je to koukám skoro šest let a pořád mi to cuká, přestal sem to řešit, stojí to akorát peníze a nikdo to ještě nevyřešil, není to až takový problém, že by se s tím nedalo jezdit, to si asi nechtěl slyšet, ale když si procházím těch reakcí na to, tak každý vyměnil svíčky, flitry, klapku, lambda sondu, všelijaké čidla a auto to dělá pořád. Přesne měření se provadí osciloskopem.
hodně štěstí