ventil

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

ventil

Příspěvekod divizion » stř 22. srp 2007, 20:58

cau.chtel jsem se zeptat jak se pozna podpaleny ventil(saci,vyfukovy)
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Jiri » čtv 23. srp 2007, 19:44

No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:
Uživatelský avatar
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 17. kvě 2007, 21:53

Příspěvekod divizion » čtv 23. srp 2007, 20:19

pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Jiri » čtv 23. srp 2007, 20:47

divizion píše:
pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.


Muze to byt vic veci, co tam je za motor? A jaky Ford? Rok vyroby?

Podpalený ventil - v tomto pripade saci.
©patný předstih.
Pokud je to elektronicky řízený motor, tak by tam mohl byt spatna snimac otacek, lambda sonda nebo jina blbůstka...

Má ten motor nějak nepravidelny chod? Asi mene tahne... srili to pri jakem rozmezí otáček?
Uživatelský avatar
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 17. kvě 2007, 21:53

Příspěvekod divizion » čtv 23. srp 2007, 21:18

pastykaj píše:
divizion píše:
pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.


Muze to byt vic veci, co tam je za motor? A jaky Ford? Rok vyroby?

Podpalený ventil - v tomto pripade saci.
©patný předstih.
Pokud je to elektronicky řízený motor, tak by tam mohl byt spatna snimac otacek, lambda sonda nebo jina blbůstka...

Má ten motor nějak nepravidelny chod? Asi mene tahne... srili to pri jakem rozmezí otáček?

Ford fiesta r.v90 motor 1,1i
ma to jednobodove vstrikovani
Ono zacalo srilet ihned po otoceni klicku jo a zacala se ztracet voda,mas pravdu zacalo to i min tahnout,pri studenem motoru byli nepravidelne otacky.
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod divizion » čtv 23. srp 2007, 21:21

pastykaj píše:
divizion píše:
pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.


Muze to byt vic veci, co tam je za motor? A jaky Ford? Rok vyroby?

Podpalený ventil - v tomto pripade saci.
©patný předstih.
Pokud je to elektronicky řízený motor, tak by tam mohl byt spatna snimac otacek, lambda sonda nebo jina blbůstka...

Má ten motor nějak nepravidelny chod? Asi mene tahne... srili to pri jakem rozmezí otáček?

Ford fiesta r.v90 motor 1,1i
ma to jednobodove vstrikovani
Ono zacalo srilet ihned po otoceni klicku jo a zacala se ztracet voda,mas pravdu zacalo to i min tahnout,pri studenem motoru byli nepravidelne otacky.
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Jiri » čtv 23. srp 2007, 21:36

divizion píše:
pastykaj píše:
divizion píše:
pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.

Muze to byt vic veci, co tam je za motor? A jaky Ford? Rok vyroby?

Podpalený ventil - v tomto pripade saci.
©patný předstih.
Pokud je to elektronicky řízený motor, tak by tam mohl byt spatna snimac otacek, lambda sonda nebo jina blbůstka...

Má ten motor nějak nepravidelny chod? Asi mene tahne... srili to pri jakem rozmezí otáček?

Ford fiesta r.v90 motor 1,1i
ma to jednobodove vstrikovani
Ono zacalo srilet ihned po otoceni klicku jo a zacala se ztracet voda,mas pravdu zacalo to i min tahnout,pri studenem motoru byli nepravidelne otacky.


Zkontroloval bych předstih...
To by mohlo byt ono.
Jinak je to ventil...
To ztrácení vody, pokud by to mělo mít souvislost s tim střilenim....to by musela byt nějak neąikovně prasklá hlava...koukni na tesnost spoju hadic.

Jeątě by se mohl nekdo ozvat a prihodit príspevek...víc hlav, víc ví :lol:
Uživatelský avatar
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 17. kvě 2007, 21:53

Příspěvekod majer » pát 24. srp 2007, 10:09

jestli se ti ztrácí voda tak to můľe být bud těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava...a je voda v oleji? koukni na víčko oleje jestli tam není emulze..taky by ti mohla divoce kolísat teplota vody atd atd....a nebo prkotina jako prasklá hadice....to je těľko takhle posoudit ...to se musí vidět....
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Uživatelský avatar
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř 25. črc 2007, 7:49
Bydliště: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Příspěvekod divizion » pát 24. srp 2007, 12:33

majer píše:jestli se ti ztrácí voda tak to můľe být bud těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava...a je voda v oleji? koukni na víčko oleje jestli tam není emulze..taky by ti mohla divoce kolísat teplota vody atd atd....a nebo prkotina jako prasklá hadice....to je těľko takhle posoudit ...to se musí vidět....

Emulze nebyla na vicku od oleje,hadite nebyla praskla to jsem se dival.Podle me je to zrali tak na hozeni ze skály.
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod divizion » sob 25. srp 2007, 11:08

uz jsme zjistil ze protikaji dva saci ventili na 1. a 2. valci,jeden poloautomechanik mi rekl ze se s tim da jezdit.
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Jiri » sob 25. srp 2007, 13:59

divizion píše:uz jsme zjistil ze protikaji dva saci ventili na 1. a 2. valci,jeden poloautomechanik mi rekl ze se s tim da jezdit.


Asi da, ale jak dlouho...
Budou se upalovat vic a vic :D
Uživatelský avatar
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 17. kvě 2007, 21:53

Příspěvekod CHiP » sob 25. srp 2007, 14:08

pastykaj píše:Asi da, ale jak dlouho...

Neľ se auto poąle dál do světa :D
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod divizion » sob 25. srp 2007, 15:06

ted jsme zjistil ze jsou i 3 vyfukovy,to myslim ze se uz neda nasel jsem i na na plose hlave takou mirnou zdurelinu,muze to byt tim ze se i ztracela ta voda??
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Jiri » sob 25. srp 2007, 17:28

CHiP píše:
pastykaj píše:Asi da, ale jak dlouho...

Neľ se auto poąle dál do světa :D


:D :D :D
Uživatelský avatar
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 17. kvě 2007, 21:53


Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 návštevníků