Stránka 1 z 7

škubání motoru - benzín

PříspěvekNapsal: stř 26. pro 2007, 12:32
od drystone
Vąiml jsem si, ľe kdyľ nastartuju studený motor, tak sebou jakoby trhá a kope. Je to cítit i zavolantem jak to s autem lehounce hází...stejně tak i kdyľ na něj poloľím ruku. Myslíte ľe by mohl být problém v uloľení motoru, nebo něco jiného? Motor jinak ąlape skvěle, stejně jako dřív...
Jestli to dělá i zahřatý motor, asi ne, to uľ bych si vąiml, ale zaměřím se na to...

PříspěvekNapsal: stř 26. pro 2007, 12:40
od divizion
me to taky dela obcas pri studenem motoru,ale staci chvili a ustane to.

Re: ©kubání motoru

PříspěvekNapsal: stř 26. pro 2007, 16:13
od mio
drystone píše:Vąiml jsem si, ľe kdyľ nastartuju studený motor, tak sebou jakoby trhá a kope. Je to cítit i zavolantem jak to s autem lehounce hází...stejně tak i kdyľ na něj poloľím ruku. Myslíte ľe by mohl být problém v uloľení motoru, nebo něco jiného? Motor jinak ąlape skvěle, stejně jako dřív...
Jestli to dělá i zahřatý motor, asi ne, to uľ bych si vąiml, ale zaměřím se na to...
Stejný problém ale na motoru 1,9 gti jeątě na 205.Nejvíc to dělalo při studeném motoru na volnoběh. Při zvýąení otáček se to uklidnilo.Vyměnil jsem svíčky ale bylo to stejné nakonec to byl zapalovací kabel od svíčky,tak jsem koupil celou sadu a byl klid.

PříspěvekNapsal: stř 26. pro 2007, 19:28
od bajo008
Skus vycistit skrtiacu klapku. A poriadne hu prebehni to znamena ze musi byt v tockach.

©kubání motoru

PříspěvekNapsal: stř 26. pro 2007, 22:04
od Miro
Mne to robi tiez-take otrasy od motora-synchronne s tym sa mi trasie aj stredny tlmic vyfuku. Robi mi to stale-aj pri zahriatom motore.No otacky mi na volnobehu drzia-rucicka sa nepohne ani o milimeter. Sviecky som menil-no otrasy neprestavali-dal som si zmerat kompresiu vo valcoch-jeden valec ma znizenu.Inak niekedy ked prudko pridam plyn-tam mi motor na sekundu-dve zakasle a az potom ide do otacok.No niekedy ide hore hned bez oneskorenia. Myslim, ze to naozaj budu tie kable-skusim ich vymenit.

a

PříspěvekNapsal: čtv 27. pro 2007, 15:14
od Saimon
Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.

Re: a

PříspěvekNapsal: pát 28. pro 2007, 14:50
od CHiP
Saimon píše:Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.

Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D

Re: a

PříspěvekNapsal: pát 28. pro 2007, 17:17
od Saimon
Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D[/quote]

Tak trochu.Kdyľ si to tak krásně uhodl tak čím to je?Víą?

Re: a

PříspěvekNapsal: pát 28. pro 2007, 18:43
od drystone
CHiP píše:
Saimon píše:Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.

Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D


Sakra to se stalo i mě teď jednou (mám benzín)... Chtěl jsem couvat, nastartuju a vzadu dejm... Ale hned to bylo pryč.

Re: a

PříspěvekNapsal: pát 28. pro 2007, 18:47
od mio
drystone píše:
CHiP píše:
Saimon píše:Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.

Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D


Sakra to se stalo i mě teď jednou (mám benzín)... Chtěl jsem couvat, nastartuju a vzadu dejm... Ale hned to bylo pryč.
A jakou měl barvu ten dejm?

Re: a

PříspěvekNapsal: pát 28. pro 2007, 21:07
od CHiP
Saimon píše:Tak trochu.Kdyľ si to tak krásně uhodl tak čím to je?Víą?

Nevím :)

Re: a

PříspěvekNapsal: sob 29. pro 2007, 10:43
od drystone
mio píše:
drystone píše:
CHiP píše:
Saimon píše:Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.

Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D


Sakra to se stalo i mě teď jednou (mám benzín)... Chtěl jsem couvat, nastartuju a vzadu dejm... Ale hned to bylo pryč.
A jakou měl barvu ten dejm?


Černou, nobo prostě tmavou(jako kdybych měl diesela)... Před tím jsem ale uľ ujel asi 6 km...

PříspěvekNapsal: ned 30. pro 2007, 19:19
od drystone
Tak zatím jsem vyčistil krokový motorek, byl zaąpiněný, ale efekt se nedostavil...
Teď to můľu popsat podrobněji. Nastartuju studený motor, otáčky jsou tak na 1250, motor běľí v pohodě bez problémů. Po chvíli otáčky poklesnou lehce nad 1000 a motor začne pokuckávat a rozhoupe se...
Kdyľ se motor ohřeje, otáčky klesnou na normální volnoběľné a pak uľ je zase klid.

Jeątě jsem nikdy nepátral po ąkrtící klapce - tu najdu kde?? A co znamená pořádně jí proběhnout a ľe má být v točkách?

PříspěvekNapsal: pon 31. pro 2007, 11:04
od Hrnča
Mě to dělá u HDi a mám za to, ľe to má na svědomí altík. Jakmile se mi zapnou nějaký spotřebiče, začne altík odebírat výkon, tak to začne houpat. Po chvilce přestane. Jinak netuąím co by to mohlo být...

PříspěvekNapsal: úte 1. led 2008, 17:21
od drystone
Jo takľe daląí poznatek je, ľe to s autem houpe i při ohřatém motoru a také se troąku lehce mění otáčky.

Tak se ąkrtící klapkou jsem to pochopil :roll: Vyčistil, důkladně, pořádně projel. Ale je to stále stejné.
Asi stejně bych měl vyměnit svíčky, jsou orig. a najeto mají 65000... Tak uvidíme jestli to něco změní. Nevíte kolik můľe stát orig. svíčka v Citroenu?
Mění se u mé 1,4i i něco jiného kromě svíček, kdyľ tam mám takovou tu "rampu" hned nad nimi?