Stránka 1 z 2

Nechce jet.

PříspěvekNapsal: sob 22. bře 2008, 21:15
od jiřík
Zkuste poradit ! Při jízdě a zařazeném stupni, při přidání plynu auto začne cukat a nechce jet. Jinak motor na volnoběh běľí i jde do otáček, při volnoběhu je slyąet jako by ąel divně, cuká to divně s autem. Teď jsem s tím přijel, jel jsem takhle 180 km, ke konci do kopce uľ na jedničku. Olej tam je, nic neteklo. Je to čerstvý, jeątě jsem pořádně nic nekontroloval. Jestli máte někdo zkuąenosti, poraďte ! :roll: Jedná se o 1.8i rok 98, 66 kw. Díky. :?:

PříspěvekNapsal: sob 22. bře 2008, 21:35
od řepák
1. Vzduchový filtr :shock:

PříspěvekNapsal: ned 23. bře 2008, 9:54
od mio
2.palivový filtr ?3.svíčky zapalování.

PříspěvekNapsal: ned 23. bře 2008, 10:21
od řepák
A co kdyľ bez ,,kvaltu,, přidáą plyn :?:

Nechce jet.

PříspěvekNapsal: ned 23. bře 2008, 11:04
od jiřík
Kdyľ přidám plyn při volnoběhu, tak ho normálně vytočím, jakmile zařadím a přidám, tak jakoby mne drľel někdo za pr.... Svíčky to nebudou, díval jsem se. :?:

PříspěvekNapsal: ned 23. bře 2008, 13:21
od Hrnča
Moľná by to mohla dělat i lambda. Popřípadě krokový motorek na ąkrtící klapce?...

PříspěvekNapsal: ned 23. bře 2008, 16:54
od Miro
Mam ten isty motor aj rok vyroby.
To s tym trhanim auta na volnobeh to robi aj mne-pozeral som sa a mne to robi stredny vyfuk, ktory sa dost otriasa a vibracie sa prenasaju do celeho auta, no tie vibracie nie su az take silne,zvykol som si.Otacky na volnobehu vobec nekolisu. No ked niekedy prudko pridam plyn z volnobehu, tak mi to najprv zdusi, az potom ide do otacok. No pri zaradenej rychlosti mi to pekne plynule tiahne- ziaden problem, no niekedy sa mi zda, ze raz tiahne lepsie, inokedy menej. Mam menene sviecky, vsetky filtre,no asi by som mal este vymenit kable od rozdelovaca ku svieckam.

PříspěvekNapsal: pon 24. bře 2008, 8:07
od petr_xs
Zamer se nejdriv na benzin (filtr, cerpadlo, tlak..) . Jednou se mi stalo, ale u fava, vyjel jsem kopec a nahore to zdechlo. Nastartovat slo normalne, pri proslapnuti na miste to tocilo normalne, ale nemel silu se po rovine rozjet. Nakonec jsem zjistil vodu v benzinu, kterou pri jizde do kopce asi nasal do karbce. Tady jsou vstriky, takze to nebude voda, ale mohl by byt problem s nedostatecnym prisunem benzinu. Pak jeste se podivej, jestli pri volnobehu neni za autem citit benzin, to by znamenalo, ze se prechlastava.

PříspěvekNapsal: pon 24. bře 2008, 9:51
od Marek
Krokový motorek řídí pouze volnoběh, při zatíľení (seąlápnutí plynu) nemá uľ na nic vliv. Palivový filtr má prý ľivotnost asi 80tis. km, pokud jde o čerstvě zakoupené auto s nejistou servisní minulostí, můľe omezovat dodávku benzínu, horąí varianta je podávací čerpdlo v nádrľi. Ale snaząí je napřed zkontrolovat svíčky, na nich by bylo vidět, jestli zapalování jako celek funguje - hnědě oranľová barva izolátoru. Pokud by byla jedna černá, můľe to být svíčkou nebo kabelem ke svíčce (v nejhorąím zapalovací cívka). Pokud by byly vąechny černé, nebo vypálené do běla, byla by to závada směąovacího poměru (lambda, vstřikovače, čidlo teploty...). A jeątě jedna moľnost - ucpaný výfuk (katalyzátor).
Je rozdíl ve výkonu bezprostředně po nastartování a po zahřátí?
Hledá se to blbě a bez zkuąeností a diagnostiky je odstranění závady spíą náhoda.

PříspěvekNapsal: pon 24. bře 2008, 21:19
od řepák
ColinMcRay píše:vzducháč to nebude...

:roll: no to asi nebude , máą pravdu , ale někde se začít musí .
TAKY BY TO MOHLO BEJT ROZBITÝ :shock:
®e by ti nezbývalo neľ se dokodrcat k ,,C,, na diagnostiku :?:

PříspěvekNapsal: úte 25. bře 2008, 8:07
od K4my
zeptam se takto lisi se to pouzitym palivem? zaznamenal nekdo rozdil? Ono nekdy radoby umirajici auto postavilo na nohy natankovani Vpoweru a po jedne dvou nadrzi jelo jako hodinky. To nema byt reklama ja se jen ptam jestli se to lisi pouzitym palivem.

Vlivy

PříspěvekNapsal: úte 25. bře 2008, 10:07
od celam
Vliv můľe mít úplně vąechno. měl jsem Felicii a také to nejelo, na ątěstí byla skoro prázdná nádrľ, natankoval jsem Aral (dnes uľ u nás není) a zpět jsem jel doslova jiným autem. Od té doby se vyhýbám vąem neznačkovým benzinkám jak čert kříľi, ono úspora těch pár korun se nakonec při výměně komponentů za stovky a tisíce nevyplatí.
Teď mi na 1.8 /8V odeąel výfuk, neľ se poroučel auto bylo díky díře před koncovým dílem výfuku hlučnějąí a líp jelo. Myslel jsem, ľe po namontování nového výfuku se vąe vrátí do původních kolejí, ale auto jede stále líp neľ dřív. Asi byla vypadlá nějaká přepáľka a dusila průchod tlumičem (zadní díl).
Dále u takovýchto závad můľe blbnout některý ze snímačů, třeba také onen opomíjený snímač otáček motoru. Je to jediný smímač, jehoľ závadu se nedá ve výpisu z řídící jednotky najít. Nahlásí, ľe motor se netočí a ventil přívodu paliva uzavře přívod paliva (benzínu) a auto se zastaví. Pak se podaří auto nastartovat a ujet třeba i deset kilometrů, aby se závada opakovala.
Ale můľe to být i cokoliv jiného, třeba banalita jako ąpatné ukostření baterie, nebo nějaký jiný volný spoj elektroinstalace.
Doufám, ľe se Ti to podaří najít.
: _ok_

PříspěvekNapsal: úte 25. bře 2008, 15:17
od Kaslikov
cerpadlo v nadrzi nebo palivový filtr... kdyz to chipnes a pak natocis tak to chvili jede normalne ne?

Re: Vlivy

PříspěvekNapsal: čtv 27. bře 2008, 21:28
od řepák
........[quote="celam"]Vliv můľe mít úplně vąechno. měl jsem Felicii a také to nejelo, na ątěstí byla skoro prázdná nádrľ, natankoval jsem Aral (dnes uľ u nás není) a zpět jsem jel doslova jiným autem. Od té doby se vyhýbám vąem neznačkovým benzinkám jak čert kříľi, ono úspora těch pár korun se nakonec při výměně komponentů za stovky a tisíce nevyplatí...........

Sem stejného názoru .
Tankuju uľ jen na Shell , Benzině a max na OMV .

PříspěvekNapsal: pát 28. bře 2008, 7:11
od Hrnča
Já tankuji na menąí pupě. Ale majitele znám a vím, ľe má velkou spotřebu nefty. Cisternu tam má kaľdý druhý den. Točí se mu tam hodně kamiónů. Kdyľ se u něj stavím na kafe, tak se tam ukáľou tak dva kamióňáci a to je vľdycky 300l a veją. Navíc má nádrľe na povrchu a jeątě si v nich topí. Kdyľ mu přivezou palivo z rafinérky, jeątě teplý, tak se mu ty nádrľe alespoň nerosí. Jinak bez sebemneąích problémů...