Stránka 1 z 1

Chyba opět cukání

PříspěvekNapsal: pát 11. dub 2008, 20:42
od vsonny
Najčastejąie problémy ako tak čítam sú s krokovým motorom a následné kolísanie otáčok,buď vysoké alebo kolísavé,aleboto scípne. Na radu fóra som vybral ąkrtiacu klapku-vyčistil od usadenín,prečistil 2 otvory vedúce ku trnu motora.Aj krokový som vybral,tieľ tam boli nečistoty.Pravda je ľe som len vystriekal inj.striekačkou trna čas» vnútra-úplne so ho nerozobral.A výsledok? Studený v poho bez plynu naątartoval,avąak po pridaní otáčky stúpli na 2800 akolísali do 3000.Dolu ani zaboha.Odpojil som konektor krokáča a nič sa nezmenilo a,výsledok ten istý.Odpojil som také ľlté čidlo-nepriąiel som k čomu je- a taktieľ nič.Odpjil som ąedé čidlo( na čo slúľi?)- výsledok nijaký.Takľe som úplne v koncoch.Eąte mi ostáva odpoji» termistor pred ąkrtiacou čo to bude robi»-neviem aký je jeho správny názov. Takľe ako sa hovorí:babo raď.....

PříspěvekNapsal: pát 11. dub 2008, 21:06
od Rope
Přdpokládám ľe to předtím nedělalo takovou paseku, tak bych si tipnul ten krokáč, buď tam něco zůstalo a nebo si zaznamenal ąpětně polohu, někdy prospěje pokud na pár chvil odpojíą baterku a vąechno se zresetuje.

chyba

PříspěvekNapsal: pát 11. dub 2008, 21:15
od vsonny
Nemal som predsa len rozobra» celý krokáč? A je vlastne OK? ako to zistím ked na diagnostike nič neukázalo. A tie popisované čidlá nevieą k čomuslúľia? Dík

PříspěvekNapsal: pát 11. dub 2008, 21:23
od drystone
Je pravdou ľe neznám motor 1.8, ale čistil jsem i 1.6 16V a tam se stalo to, ľe kolísání otáček přestalo, ale motor na volnoběh běľel dost podivným způsobem (jakoby se dusil). Znovu jsem vąe rozebral a opět pročistil, sloľil a motor uľ běľel zcela v pořádku. Zkus to a vyčisti to důkladněji, třeba to pomůľe.

PříspěvekNapsal: pát 11. dub 2008, 21:34
od Kvido
Taky bych to tipnul na krokáč,je to tady neustále stejné a vľdy je na vině krokáč a nikdo neví jak vypadá a jak ho vyčistit.Zítra budu dávat filtr od K&N do Airboxu,tak vytáhnu ten krokáč a nafotím ho,rozeberu ho celý.Večer to tu přihodím.
Jen upozorním,neľ odpojíą baterku a zkusíą vąe z resetovat coľ je taky dobré zkusit a máą li origo rádio,doufám,ľe znáą kód.
Pokud odpojíą baterku a budeą chtít nastartovat nech to pár vteřín v poloze dvě neľ si jednotka vąechny systémy najde.[/img]

PříspěvekNapsal: pát 11. dub 2008, 21:36
od Rope

kolísání otáček

PříspěvekNapsal: pát 11. dub 2008, 21:39
od jawabalu
Zdary. Já měl podobný problém u své Xsarky 1.8. Jak byl motor studený, tak ąlo docela vąe v poho, ale po zahřátí se otáčky sekly u cca. 2000 ot a neklesaly nebo naopak motor při volnoběhu zdechal. Zkusil jsem tedy celý krokáč rozebrat a vyčistit, poté řádně nechal vyschnout. Vąe jsem opět smontoval (je to na závit a pruľinku) a poté jsem jeątě pořádně stáhl dutinku vně krokáče, a» se můľe celý závit zasunout celý dovnitř. Vyčistil jsem i dosedovou plochu, do které krökáč zajíľdí a poté jsem dal vąe zase zpět. Před tímto úkonem jsem odpojil baterii, takľe po smontování jsem barerii opět zapojil a nyní jiľ vąe ąlape vpohodě. Jak je zde ale na jiných vláknech psáno, můľe toto být jen na chvíli a pak dopadneme vąichni tak, ľe si budeme muset krokáč koupit nový. Na 1.8 je cena okolo 1600,- Kč na www.pop-art.cz, také jsem to jiľ sledoval a zháněl po internetu. Takľe hodně zdaru