Studene startovani xsara 1,4 r.v2001

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Studene startovani xsara 1,4 r.v2001

Příspěvekod hans_td » pon 14. dub 2008, 16:19

Zdravim,prosim poradit.Xsara mi jde vetsinou vzdy na brnknuti,ale nekdy se stane ze otocim necham navrcet kontrolky otocim a jenom cvakne kov na kov z oblasti starteru takhle treba 5* a najednou chytne okamzite!Pred tydnem sem si rek a dost!Dal sem to do servisu,tam mu chytla 20* okamzite nechal ji i ohrat a furt slapala,mel to i napychly na compu a taky vse v poradku,uz si vazne nevim rady.Muze to byt baterii ze ma male napeti nekdy,bo treba civkou?Uz zas trnu hruzou kdy se to zas stane,jednou mi nezbylo nic jinyho nez to roztlacit :cry: Jo a zkousel sem i dat 3ku pres rychlost jenom aby si to sedlo jinak,otocim a zas jen cvaknuti.Piste prosim,dik. :arrow: tomas
hans_td
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 8. led 2008, 19:18

Příspěvekod LUKÁŠ » pon 14. dub 2008, 19:25

U PEUGEOT 205 TO DĚLAL STARTER nezaskakoval PASTOREK,BATERII TO MŮ®E BÝT URČITĚ JINAK MNĚ NIC NENAPADÁ
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Příspěvekod Rope » pon 14. dub 2008, 19:42

Můľou to být ąpatné kontakty v cívce starteru a nebo i uhlíky, ale to by cvaklo jen jemně.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Příspěvekod Kvido » pon 14. dub 2008, 19:55

Přidám daląí a to moľné přidření kotvy.Stačilo by startér rozebrat a podívat se na loľiska,pokud jsou vyběhané ,respektive vůle bude potřeba je vyměnit,jelikoľ se kotva kousne (vyosí)a nepůjde.
Větąínou to ukládají jen do takových pozder,abych řekl pravdu na Xsaře jsem to jeątě neměl rozerané,ale spravoval jsem jiné,tak počítám,ľe to bude podobný proncip.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod hans_td » pon 28. dub 2008, 13:05

Diky za rady,starter jsem mel rozebrany,uhliky byly nerovnomerne opotrebovany a rotor taky.V magnetovym ulozeni bylo spoustu prachovych i pevnych castic zachyceno na magnetu.Vse sem vycistil,uhliky orovnal,dotykove plochy.Asi 10 nastartovani motor startoval zhruba 2 vteriny,a ted jde na brnknuti,tak doufam ze to bylo tiim?!! :)
hans_td
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 8. led 2008, 19:18

Příspěvekod K4my » pon 28. dub 2008, 13:44

mozna to sem patri nebo ne, ale me se uz parkrat stalo, kdyz mi umrel nedopatrenim motor mel jsem zaplou klimu, tak pri znovupokusu o nastartovani mlatil kov o kov, po vypnuti klimy to naskocilo "davam to do souvislosti protoze jindy jsem se s tim nesetkal", chci se jen zeptat zda je toto mozne a zda se s tim nekdo setkal. Zda to nemuze byt treba teke pricinou spatneho startovani.
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín


Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků