Stránka 1 z 1

Otáčky volnoběhu_ kolik?

PříspěvekNapsal: čtv 29. kvě 2008, 8:39
od MarekX
Ahoj. Kolik prosím máte otáček na volnoběh? Já na X1,1,6i,rv.99 mám cca 1100 ot/min. Nevim jestli to je dobře nebo né. Na předchozím autě jsem měl 900ot/min.

PříspěvekNapsal: čtv 29. kvě 2008, 8:57
od urpin
mělo by to být v emisní kníľce .. u své 1,4 mám psáno 800-900 .. těch 900 by u mne souhlasilo :wink:

PříspěvekNapsal: čtv 29. kvě 2008, 10:28
od Kvido
No jak to myslíą ? Při studeném motoru 1100 otáček mám taky ,při zahřátém 850-900 otáček ,při zahřátém a zaplé klimě 1000 otáček.

PříspěvekNapsal: čtv 29. kvě 2008, 10:42
od MarekX
při studeném mám 2000 a při zahřátem těch 1100. Klimu nemám.

PříspěvekNapsal: čtv 29. kvě 2008, 11:06
od Kvido
Fíha,to je hodně. :shock: ®e by nefungoval správně krokový motorek
Pokud bys chtěl něco o krokovém motorku,dej Hledat a určitě to hodně najdeą,má to spojitost s volnoběhem.
Ale moľná je to něco jiného.

PříspěvekNapsal: čtv 29. kvě 2008, 20:39
od MrKrok
studeny motor okolo 1100 a zohriaty okolo 900

PříspěvekNapsal: pát 30. kvě 2008, 5:32
od Verdom
Ano 900-1100 normál. Pokud jsou otáčky vyąąí z 90% je na vině Kvídem zmiňovaný krokový motorek, o kterém je toho spousta tady:
http://xsara.cz/forums/viewtopic.php?t= ... start=0url

PříspěvekNapsal: pát 30. kvě 2008, 6:16
od MarekX
Tak jsem včera rozdělal krokový motorek. Očistil jsem tu ąpičatou hlavičku a pokouąel jsem se to vytáhnout. ©lo to hodně ztuha a pak jsem to vyrval celé. Očistil jsem ten závit, nasměroval a zasunul, cvakne to ale moc to tam neąlo. No nakonec jsem to tam zasunul zpět, ale moc lehce to nechodilo. Tak jsem to zase vyrval, lehce namazal a zase s optiľema zasunul zpet. Mam neblahy pocit ze motorek je KO. Nastesti drzi tech 1150ot/min. Má to chodit relativne lehce, co???

PříspěvekNapsal: pát 30. kvě 2008, 7:34
od MrKrok
A ako si to vytahoval? Vyrval si to cez zavit? To neni moc stastne riesenie. Ja ked som to vyberal tak som motorcek vytiahol a zopol som klucik asi na nejaky treti raz to pekne vyliezlo von a mohol som cistit. Akurat to nespravis sam lebo ked ti to vylezie tak ta struna vyskoci a mozes ju stratit. Spatna montaz bola tak ze som trochu pritlacil a znovu zopol klucik a vypol a ono si to vtiahlo spat. Ale videl som tu niekde aj taky pripravok na skusanie krokovych motorcekov tak s tym by to islo elegantnejsie

PříspěvekNapsal: pát 30. kvě 2008, 7:58
od Kvido
To uľ bude problém,ten motorek bude v háji,moľná ho zkusit profouknout.Taky jsem to dělal několikrát a stejně mi nezbylo neľ koupit nový a ąlape perfektně.
Rozebírání jak tu bylo zmíňeno,vytáhnout,dát do nějaké misky,ale nejlépe kdyľ jsou na to dva,otočit klíčkem a vrátit,vyąroubuje se sám a taky na zpět,já ho vyąrouboval ,ale zpátky jednou zatlačil a ąlo to dost ztuha bo jsem neměl nikoho při ruce,naposledy kdyľ jsem ho rozebral,tak uľ jsem ho nezaąrouboval,spadnul mi na zem a uľ nefungoval a byl jsem rád,ty poruchy sním byly čím dál častějąí.
Koupíą ho tady, snad jediný obchod u nás který se tím zabývá,je to VDO Magneti mareli,takľe značka. Jen mě udivuje,ľe na 1.6 motor je tak drahý na 2.0 16V vyjde na 1414 kč. http://www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageC ... rdRc=16528

PříspěvekNapsal: pon 2. čer 2008, 15:13
od MarekX
Nojo no, to tam v tom spominanem přispěvku nebylo, ľe se to po otočení kláąku samo vyąroubuje a pak zase zaąroubuje. No nic. Mě se to stejně nevyąroubovalo a tak jsem to vytáhl. Zatím to drľí těch 1150tak to de a jeątě to nechám.. Díkes vąem za rady.