Zdravim,
tak kdyz jsem konecne po 4 mesicich trapeni vyresil problemy s vselijakejma pazvukama od napravy, tak se zacalo ozyvat syceni od rozvodu.
Pritom rozvody byly komplet meneny pred necelym rokem, najeto na nich asi 12 tisic km, vymeneny remen, kladka i pumpa.
Dnes jsem to pozoroval a zjistil jsem, ze to zavisi na teplote vody, protoze kdyz nastartuju studenej motor a stojim v klidu na miste, tak nejdrive ticho, a po par minutach kdyz se motor zahreje na 100 stupnu, tak to zacne sycet, pak sednu do auta, vychladim motor tim stylem, ze jedu 5 minut klidnou jizdou na petku pri 2000 otackach, se zapnutym topenim uvnitr na max. Motor se schladi na 60 - 70 stupnu, zastavim, vystoupim a v motoru je ticho, az kdyz se teplota dostane zase na 100, tak zacne sycet. Takze to tipuju asi na tu vodni pumpu.
A ted co si myslim ze by to mohlo zpusobit - v ten den, kdy to zacalo poprve sycet, tak jsem udelal pred tim 2 veci:
1) svitila mi na palubovce diagnostika a podle vseho to byla lambda, tak jsem se ji snazil procistit tim stylem, jak jsem se tu na foru docetl, ze jsem jel chvili ve vysokych otackach, jen nevim jestli jsem to neprehnal, vytocil jsem to na nekolik vterin asi na 6000, nebylo to uplne do omezovace, ale asi dost lehce pod.
2) jeste pred tim jsem dolil trosku vody do chlazeni, asi tak ctvrt litru max .. obycejna destilka .. tak nevim jestli se voda drive vari, nebo jestli je ji tam prilis moc
asi dve hodiny po tomhle jsem jezdil nonstop po praze a nebylo nic slyset ani kdyz byla voda nad 100 stupnu, az asi po trech hodinach jsem zaslechl toto syceni .. pak tyden nic a ted uz to dela v podstate vzdy nad 100 stupnu ...
myslite ze by se s tim mohlo neco stat tim mym vytacenim nebo dolivanim vody ?
dale jestli myslite ze by se to dalo reklamovat v tom servise kde se delaly rozvody, je to necely rok .. problem je ze predchozi majitelka asi uz nema fakturu, ale na motoru je nalepen stitek z toho servisu, kde je napsano kdy menily rozvodu a v kolika km.