od Kvido » úte 1. črc 2008, 10:42
Nějak se v tom strácím,zaprvé,o přehřívání motoru je na fóru uľ napsáno hodně,zadruhé,postup odvzduąňování,je následující. Doplnit kapalinu,nastartovat motor,počkat aľ pustí termostat naplno,otočit v autě kolečkem na topení a začít odvzduąňovat,jeden je na přívodu k topení,jak bylo zmíněno je to čepička jak od ventilku,jen doporučím trochu citu je to jen plast,druhý je na chladičí,takový plastový kohoutek ,který se po otočení vysune nahoru,párkrát to opakovat,dokud nepoteče jen voda.
Jen dodatky,neotvírat nedolívat,kdyľ voda vaří,ihned bude gejzír vařící vody a zničíą termostat,za daląí změř si na kolik máą chladící směs naředěnou,doporučuji na léto klidně jen destilku nebo lehce pod nulu.
Daąí věc je zda motor se vůbec přehřívá a není to problém měření,tedy sensor,je to ten modrý a to se dostavám k termostatu,stálo by za to ho popřípadném neúspěchu odvzduąnění vyměnit,nemusí otvírat a nebo je zaseklý a je otevřený napůl,ale vzhledem k tomu ,ľe ti to netopí,by to mohlo být zavzduąněno.Přeji hodně zdaru za co nejmíň peněz.