cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod Kvido » ned 20. črc 2008, 9:09

Tak oleje je tam dost,servo tlačí dobře,ale teď jsem to zkouąel znova a uľ to nedělalo,nevím jak tomu bude po větąím zahřátí motoru,prostě to motor na volnoběh zatíľí natolik,ľe má tendenci chcípnout.
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod Kvido » ned 20. črc 2008, 19:36

Pročítal jsem různá fóra a na opel astra fóru řeąili naprosto stejné problémy a závada byla ve svíčkách,mě to dělá od té doby co mi je vyměnili,jenľe já snimi byl v Citroenu na reklamaci a řekli ľe jsou dobré,diagnostika nic neukázala.
Krokáč,servo olej,zelené čidlo,vąe je vyměněno skontrolováno,tím to nebude.
Jak říkám,dělá to jen na volnoběh za jízdy paráda a na opel astra fóru to zmiňovali také,jen na volnoběh a závada byla ve svíčkách a to je někteří měnili za origo nějaké GM asi amerika.
Já to risknu a vyměním je.Jen na opel fóru psali,ľe NGK jim to cukání také způsobovalo,cena za byč NGK BKR6EZ 140 kč/kus. Tady zase čtu,ľe NGK je dobrá volba. Jeątě uvaľuju Densa,nechci tam dát úplně ąunt,ale né zase nějaké cenou přehnané,tak do 150 kč kus.kdyby někdo věděl o nějakém e-shopu kde je mají za dobrý peníz,tak díky za odkaz.
Dám potom vědět co se s autem stalo a zda se projevuje dál cukání na volnoběh.
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod jenca » úte 22. črc 2008, 18:42

Tak dnes jsem potkal člověka co měl ten samý problém a ten to po půl roce snahy přijít na závadu a vráľení do té slavné káry nevydrľel psychicky a auto prodal.Poradil mi to samé a abych se přiznal tak o tom začínám taky uvaľovat-na druhou stranu je to jediný problém který mám, ale uľ mi to připadá únavné.
jenca
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: stř 9. črc 2008, 18:53
Bydliště: Poličná
Vůz: xsara break 1,8i 8v 1998

Příspěvekod Kvido » stř 23. črc 2008, 16:53

Jo to je taky řeąení,prodat a je to. Ale snaľím se na to přijít,nechci vyměnit půlku motoru,ale jak bude lépe,vrhnu se na to. Beru to tak,ľe vąe funguje,diagnostika mi 2x nic neodhalila,prostě to bylo čisté.
Nějaké věci jsem vyměnil jako,krokový motorek,čidlo teploty vody,svíčky,ale právě od výměny svíček v Citroënu se mi zdá,ľe problém začal. Zítra mi příjdou nové svíčky,tak je vyměním,chystám se vyměnit i olej,ten uľ mám doma.Pokud svíčky nezaberou,zkusím vytáhnout čidlo talku sání a popř. nějaké čidla odpojovat,pokud motor nepojede,musí tedy fungovat.
Mám zato,ľe je to elektronikou,mechnaicky by to mělo být v pořádku,nikde nic neklepe,nemlátí.Určitou variantou by mohla být zapalovací liąta,ale nevím zda to můľe ovlivňovat jen na volnoběh,za jízdy motor perfektně ąlape.
Vyměnil jsem i baterku,nechal zkontrolovat dobíjení,vąe v pohodě.
Já to jen tak nevzdám,přijdu na to,ale tipnul bych si ,ľe to bude kravina,nějaký kontakt,vadné čidlo,pokud to nebude svíčkama.
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod jenca » stř 23. črc 2008, 18:26

Volal mi můj známý mechanik, ľe má jeątě příąí týden dovolenou, ale pak se prý na to mrknem, ľe mu to taky nedá.První prý skusí vyměnit klapu a pak se uvidí.Vąechny díly prý bude půjčovat a já zaplatím samozřejmě ten, kterým to bude.Sice se to asi povleče dlouho, ale lepąí řeąení uľ není. Aspoň do toho zatím nemusím nic vrazit jen čas.
jenca
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: stř 9. črc 2008, 18:53
Bydliště: Poličná
Vůz: xsara break 1,8i 8v 1998

Re: opět cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Příspěvekod hariti » ned 10. srp 2008, 17:19

jenca píše:Mám problém s nepravidelností otáček, padá mi to z 850 někdy aľ na 500 a zpátky, tak jak se tomu asi zrovna chce a někdy při přidání plynu jako by to bylo přiduąené a za dvě vteřinky to cukne a zas to jede.Je to dost nepříjemné na křiľovatkách.Jsem uľ z toho neą»astný, měnil jsem svíčky,veąkeré filtry,výfuk,čistil ąkrtící klapku.Měl někdo ten samý problém a jak jste to vyřeąili?



Ahoj skousel sem taky ledacos(vymena svicek,vymena hrubeho pal.filtru atd...........)nakonec sem vymenil snimac tlaku saciho potrubi a zatim to vypada dobre(snad sem to nezakrik)origo stoji neco okolo 2300,-kč ale koupil sem ten sami,dokonce UPLNE ten sami od boshe ktery stal cca 1600,-montaz primitivni(jeden sroub) na pristupnem miste vepredu motoru.tak snad to pomuze,kdybi se u mne objevil problem tak napisu ze sem zavadu neobjevil.
hariti
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 3. srp 2008, 11:39

Příspěvekod jenca » ned 10. srp 2008, 19:37

Čau hariti-měl jsi úplně ten samý problém?
jenca
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: stř 9. črc 2008, 18:53
Bydliště: Poličná
Vůz: xsara break 1,8i 8v 1998

Cukání

Příspěvekod celam » pon 11. srp 2008, 8:39

Měl jsem obdobný problém, čistil jsem klapku, pak jsem čistil to, co je přístupné na krokovém motorku.
Protoľe auto má za sebou cca 150 000 km a vím, ľe bráchovi na Focusu měnili za cca 150 000 km krokový motorek dvakrát (v servisu), ąel jsem po něm.
Objednal jsem si ho v Popartu za nějakých 1700 Kč plus mínus. Chtěl jsem ho tam dát, ale zjistil jsem, ľe u dodaného motorku trčí málo trn.
Po několikerém zkouąení jsem zjistil, ľe po zapnutí klíčku se motorek rozběhne, trn se se vysune o několik milimetrů a po vypnutí klíčku se opět zasune. Délku vysunutí jsem nastavil tak, ľe druhý v autě zapl klíček, motorek se vysunul, já jsem odepnul konektor a pak se klíček v autě vypl. Po dvou opakováních jsem dostal trn tam, kam jsem potřeboval.
Celý prostor jsem řádně vyčistil i v tělese klapky, bylo tam těch sazí z plynů přiváděných z výfuku přes EGR ventil dost. Namontoval nový krokový motorek a vąe běľí jako ąvýcarské hodinky.
Netvrdím, ľe superpyrin je lék na vąechny nemoci, jak nám ho předepisoval v mládí jeden debilní dorostenecký doktor.
Ale v řadě případů kolísání volnoběľných otáček můľe mít na svědomí právě tento motorek. V servisu by měli mít náhradní a v případě, ľe si neví rady, ho zkusit na zkouąku vyměnit a pak teprve měnit dál. Nevím, jak se vůle v mechanismu motorku můľe zapsat do paměti diagnostiky.
Daląím takovým čertovým kopýtkem je snímač otáček motoru - při vadné funkci sdělí jednotce, ľe se motor netočí a ta dá příkaz elektroventilu zastavit přívod paliva.
Jsem obyčejný uľivatel auta, ľádný automechanik, nechci spustit vlnu zbytečných výměn těchto motorků, ale kdyľ uľ se hledá dlouho a stálo to uľ dost času, nervů a peněz, na zkouąku bych ho vyměnil.
Doufám, ľe mě za tento článek neproklejete. Mám Xsaru 1.8-8V r.v. 1999
:oops:
celam
celam
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 86
Registrován: pát 21. dub 2006, 8:48
Bydliště: Hostětín 5, 687 71 Bojkovice

Re: opět cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Příspěvekod milos » pon 15. úno 2010, 12:26

caute francuzi mam picasso 1,6 16v neviem si snim rady znicoho nic sa mi zaseknu otački motora zvisia sa potom klesnu za jazdi mi to neroby pomozte ak mozete vdaka
milos
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 15. úno 2010, 12:02
Bydliště: Nove Zamky
Vůz: citroen xsara picasso1,6 16v

Re: opět cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Příspěvekod patak » ned 14. bře 2010, 12:33

Čau,já měl stejný problém a tak jsem dojel na diagnostiku a tam zjistili že mám špatnou lamda sondu a tak jsme dali jinou a mám pokoj čau.
patak
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 7
Registrován: sob 13. bře 2010, 13:25
Bydliště: Pelhrimov
Vůz: Citroen Xsara BREAK 1.8I rv.1998

Re: opět cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Příspěvekod Gambrinus-standa » stř 17. bře 2010, 21:51

Ahoj, mám podobný problém ...

Co auto dělalo než jsi dal do servisu a měnil lambdu ? Dík Standa.
Necituj předchozí příspěvek/urpin
XSARA; 1.8i; rv.1998
Uživatelský avatar
Gambrinus-standa
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 131
Registrován: pon 5. bře 2007, 13:11
Bydliště: Plzeň

Re: opět cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Příspěvekod Gambrinus-standa » pát 21. kvě 2010, 20:24

Tak mám prý v autě veškeré věci co proměřit šly proměřeny. Na neustálé dotazy ohledně lambdy mi byla na zkoušku servisem nová lambda propůjčena a následně se stav zhoršil a frekvence poruchy zvýraznila. Dokonce jsem málem několikrát způsobil nehodu. Vrátil jsem auto do servisu a poslední informace je, že se projevil výrazný pokles tlaku paliva. Takže ted scháníme náhradní čerpadlo montujeme starou lambdu zpátky a uvidím.
XSARA; 1.8i; rv.1998
Uživatelský avatar
Gambrinus-standa
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 131
Registrován: pon 5. bře 2007, 13:11
Bydliště: Plzeň

Re: opět cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Příspěvekod MrQef » sob 22. kvě 2010, 10:47

Potýkám se s podobným problémem a trošku mě dneska udivil fakt, že když auto projedu po dálnici svižněji, tak pak otáčky na volnoběh běží parádně sametově...ale chvíle ježdění po praze a je to zpátky... Co by na to mohlo mít vliv?
MrQef
 

Re: opět cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Příspěvekod Hrnča » sob 22. kvě 2010, 20:57

Možná načatá lambda sonda...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: opět cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Příspěvekod vlkous » stř 26. kvě 2010, 6:11

Pánové mám podobný problém, řešil jsem ho zde na foru tak 2 roky nazpět.
Xsaru 1 1.8i 66 kw r.v.98 vlastním 3 roky a už od koupě byl znatelný problém s otáčkami, nebo spíše s během motoru(nepravidelný, otřesy, vibrace a to zásadně při zahřátém motoru.
Hned na začátku čistěna škr. klapka a krokový motorek volnoběku a situace celkem O.k, ale zahřátý motor stále měl nepravidelný chod, otáčky kolísaly jen velmi slabě.
Poté asi rok a pul nazpět uplně umřela lambda sonda, bylo to zjištěno diagnostikou, auto nejelo(velmi slabý výkon), pocukávání v zátahu. Lambda vyměněna bosch nyní na ni najeto tak 15 000 km a problém další a TO:

Při studeném motoru chod krásný, pravidelný a zátah o.k. žádné cukání prostě pohoda, jak se auto zahřeje a na teploměru se odlepí ručka od 60°C, tak při zrychlování na první a druhý rychlostní stupěň se motor, jak to napsat... přidusí krátce a potom zase otáčky stoupají, ve vyskokýck ot. nad 3,5tis se mi to zdá O.k.
Klapku a motorek znova vyčistěn, čídlo tlaku vzduchu v sání vyměněno, mám dvě a zdá se mi to u obou stejné, lambda před 15 000km nová BOSH, svíčky NGK před 10-15 000km nové, nevím co dál.....
Objednám se dneska na diagnostiku snad něco napíše....

Neměl jste někdo podobný problém? myslím tím zásaní rozdíl v chování studený a zahřátý motor?
A druhá otázka krokový motorek podle mne ovlivňuje jen volnoběh(otáčky), může mít vliv i na samotný běh motoru, cukání při zrychlování?
Díky za snahu o pomoc. VLK
vlkous
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 73
Registrován: stř 11. črc 2007, 15:11
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Vůz: xsara 1.8 66kw EX, nyní X2 2002 1.6 16v

PředchozíDalší

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků