Hoj, dělalo mi to cca před měsícem, šel jsem spíše od paliva, nechal jsem vyčistit nádrž od všeličeho od písku po nějaký humus z benzínu, vyměnil jsem filtr, pročistil trubky, zkontroloval čerpadlo. Zatím můžu říct, že to auto jede bez větších potíží... teď mě spíš trápí cukání bo spíš trhání a vibrace při 3000+ otáčkách, mám dojem, že se urval silentblok na motoru, při volnoběhu, předek skáče 3,5 cm... příští týden budu měnit svíčky, tak uvidíme, jinak po pročištění pal. soustavy je cítit, že auto dostává správný přísun a hlavně toho čeho má! Trápí mě trochu jiný problém než vás ( asi) neumím to popsat, vím že 66kW je spíše méně ale když na to šlápnu tak je cítit prodleva , škubnutí a pak už jede dobře, ale ten prudký nával tomu nedělá moc dobře, musím někde zjistit kolik má tlačit pal. čerpadlo a zkusit nějak změřit, jestli dává kolik má. Jinak v elektro instalacio, bez problému, toto je myslím technický problém.
Jinak doufám, že brzo někdo najde opravdovou závadu, neboť tohle vypadá jako slušný problém co ztrpčuje život nejednomu motoristovi a nedá spát mechanikům
-- přidáno čtv 28. úno 2013, 7:45 --
Hm dneska jsem vymenil káble, pročistil klapku a na lpg to jede normálně, akorát v benzínu to pořád trošku trhá ale oproti tomu jak mi to kdysi dělalo, ohromné zlepšení teď to spíš trhne když prudce pustím plyn, to ale dělá na každým autě a občas trhne když stojím na křižovatce s 1čkou a žhavím spojku, když se rozjíždím je cítit slabší úbytek výkonu ale to je možná jen pocit a sugesce...
-- přidáno čtv 28. úno 2013, 7:45 --
Hm dneska jsem vymenil káble, pročistil klapku a na lpg to jede normálně, akorát v benzínu to pořád trošku trhá ale oproti tomu jak mi to kdysi dělalo, ohromné zlepšení teď to spíš trhne když prudce pustím plyn, to ale dělá na každým autě a občas trhne když stojím na křižovatce s 1čkou a žhavím spojku, když se rozjíždím je cítit slabší úbytek výkonu ale to je možná jen pocit a sugesce...