motor netáhne

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

motor netáhne

Příspěvekod jerim » pát 15. srp 2008, 8:53

Zdravim mam 1.8i 16V 98 break auto jezdilo v pohode akorat jsem mel diru v zadnm dilu vyfuku a tak jsem ho vymenil i z druhym dilem a od te doby je auto hlucnejsi a netahne kdyz jedu dalku tak v pohode celkem ale rozjezdy stoji za prd otacky jdou ale rychlost jde pomalu nahoru.jeste musim rict ze ten stary vyfuk jsem nechal u kamarada a on ho zkusil profouknout kompresorem a neslo mu to.mam podezreni ze je v haji katalizator ale nevim jak to zjistit nekdo me rikal ze kdyz je katalizator v haji tak se straci nejaka komprese atd vubec tomu nerozumim a chci podotknout ze to prestane tahnout az kdyz se auto zahreje dekuju za radu
Naposledy upravil jerim dne úte 19. srp 2008, 10:23, celkově upraveno 1
jerim
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 1. bře 2007, 20:37
Bydliště: Chomutov
Vůz: xsara break 1.8i16V 98

Příspěvekod Dave » pát 15. srp 2008, 20:52

co takhle lambda sonda? ta by to mohla celý dělat
Uživatelský avatar
Dave
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 16. zář 2006, 11:09
Bydliště: Hluboká n.Vlt
Vůz: Grand Scenic II 2.0 dCi r.v.08

Příspěvekod divizion » sob 16. srp 2008, 10:55

A ten novy je pruchozi?Myslim tim ze jsi tam dal druhy vyfuk hlavne zadni dil jsi nic ...... a urcite myslim ze to neni tim ze tam je novy dil,ze to auto nejede.Tak odelej vyfuk a zkus to projet bez nej,uvidis jak to pojede.
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Re: prosim poradte

Příspěvekod řepák » sob 16. srp 2008, 17:27

jerim píše:Zdravim mam 1.8i 16V 98 break auto jezdilo v pohode akorat jsem mel diru v zadnm dilu vyfuku a tak jsem ho vymenil i z druhym dilem a od te doby je auto hlucnejsi a netahne kdyz jedu dalku tak v pohode celkem ale rozjezdy stoji za prd otacky jdou ale rychlost jde pomalu nahoru.jeste musim rict ze ten stary vyfuk jsem nechal u kamarada a on ho zkusil profouknout kompresorem a neslo mu to.mam podezreni ze je v haji katalizator ale nevim jak to zjistit nekdo me rikal ze kdyz je katalizator v haji tak se straci nejaka komprese atd vubec tomu nerozumim a chci podotknout ze to prestane tahnout az kdyz se auto zahreje dekuju za radu

Dal si tam novej nebo pouľitej ... viz téma
http://www.xsara.cz/forums/viewtopic.ph ... l+v%FDfuku
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod mourek » ned 17. srp 2008, 10:37

ahoj,funkčnost katalisatoru zistią jednoduąe : buď v nakym autosrvisu,pokud maj přistroj na měření emisí a nebo na kterejkoliv STK ti to za drobnej obnos zjistěj strčej do vejfuku sondu a změřej to, tak to zistią bez namahy... :wink:
Uživatelský avatar
mourek
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 170
Registrován: sob 13. říj 2007, 16:24
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvekod jerim » ned 17. srp 2008, 12:06

ten vyfuk co jsem menil jsem daval novej a na tu emisi to zkusim
jerim
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 1. bře 2007, 20:37
Bydliště: Chomutov
Vůz: xsara break 1.8i16V 98

Příspěvekod mourek » ned 17. srp 2008, 15:47

jerim píše:ten vyfuk co jsem menil jsem daval novej a na tu emisi to zkusim
tak pak dej vědet jak jsi dopad.. :wink:
Uživatelský avatar
mourek
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 170
Registrován: sob 13. říj 2007, 16:24
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvekod Rope » ned 17. srp 2008, 20:13

Změň si nazev treedu, "prosím poraďte" je troąičku nic neříkající. :evil:
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: motor netahne poradite?

Příspěvekod Berny » ned 12. říj 2008, 14:49

Někdy mám pocit že auto více táhne při sešlápnutí plynu napůl než když plyn sešlápnu až na podlahu... nevíte čím to je?
Obrázek
Uživatelský avatar
Berny
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 447
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:20
Bydliště: TnO
Vůz: Xsara I

Re: motor netahne poradite?

Příspěvekod Kvido » pon 13. říj 2008, 13:05

Berny píše:Někdy mám pocit že auto více táhne při sešlápnutí plynu napůl než když plyn sešlápnu až na podlahu... nevíte čím to je?

Tohle je naprosto normální,musel by jsi mít aspoň 300 koní,aby tě to zarazilo,řídící jednotka si sama určí kolik dát paliva a vzduchu,určitý vliv na tohle bude mít sání,chová se to jako přidušené,mě to třeba dělalo to,že v nižších otáčkách nechtělo auto dobře akcelerovat,ale nemylsím tím sešlápnutím až na podlahu,vyřešili mi to svíčky.
Dej tam turbo a pak tomu šlapej až na podlahu,někdy vyzkoušel razantně přidat plyn a pak ho lehce uber uvidíš že auto zrychluje mnohem lépe,je to dáno i prouděním vzduchu,zkus dát dvojku a měj 1200 otáček a pomalu přidávej,motor bude mít obrovskou spotřebu jednotka dává mnoho paliva a málo vzduchu,proto je lepší podřadit a nebo,dej plyn až na podlahu a při 2000 otáčkách zase uber,jednotka dá míň paliva,ale dostane hodně vzduchu a změní se i turbulence vzduchu při nasávání do válců ,tím ti i vymizí takové podivné vrčení motoru když netáhne. Je to stejný efekt když máš 2000 oáček na trojku a dáš to na podlahu,prostě zduchu jde dost paliva stejně,ale nemáš už dostatečný výkon.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Re: motor netahne poradite?

Příspěvekod Berny » úte 14. říj 2008, 17:32

díky za info :-) sem se bál že je něco špatně :-)
Obrázek
Uživatelský avatar
Berny
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 447
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:20
Bydliště: TnO
Vůz: Xsara I

Re: motor netahne poradite?

Příspěvekod PAVEL.K » sob 1. úno 2014, 19:29

Potřeboval bych poradit s dalším problémem. auto nechce jít do tahu a přijde mi takové přidušené. stalo se to asi takto: v autě mám i LPG a cca před 14 dny to na benzím jezdilo v pohodě, ale na plyn to nechtělo jet, tak že když se to přeplo na plyn auto ztratilo výkon, ale když jsem to přepl zpět na benzín tak auto jelo. No ale ted už to nechce jít do výkonu ani na benzín, jako jede to normálně, žádné cukání níc, ale je to líné. První jsem si myslel, že je to výfukem, jelikož mi schodou okolností upadl, ale ten jsem dal nový, jak střední, tak i zadní díl, ale žádná změna. Svíčky jsem vyčistil, ale také nepomohlo. Jako první co chci udělat, je dát uplně nové svíčky, nový vzduchový filtr a pak jsem si říkal, že bych koupil třeba 20L pořádného benálu, třeba od shell a nebo nějaký natural 98, zda to pomuže, jen pokud by to nepomohlo, na co se dál zaměřit ? díky za radu
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř 23. zář 2009, 21:22
Bydliště: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: motor netáhne

Příspěvekod snoopy » pon 3. úno 2014, 11:15

No, začal bych filtrem benzinu a vzduchu. Těžko se takhle radí.. kdy naposledy jsi měnim filtry, olej atd?
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: motor netáhne

Příspěvekod viteon » úte 4. úno 2014, 12:05

Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: motor netáhne

Příspěvekod PAVEL.K » pon 10. úno 2014, 20:06

Tak vyměnil jsem jak vzduchový tak palivový filtr, dal nové svíčky, koupil od Scheel 100 oktanový benzín, dal i přípravek na čistění vstřiku a když jsem to jel projet, tak auto pořád netáhne, otráčky šli max do 3000 -3500 tis víc ne a když jsem najel cca 13 km, tak auto mělo zvuj, jak kdybych měl diravý výfuk a přitom je fýfuk týden starý. Když jsem koukl na svíšky, tak všechy černé a teplota motoru byla kolem 90stupňů a kontrolka chyby motoru nesvítí. tak že si říkám, mohla by tobýt špatná zapalovací lišta, podpálené ventily a nebo neco jiného? když bych šel na diagnostiku, ukáže to chybu, když nevítí chyba motoru ? , jinak ventili jsem šteloval cca před půl rokem
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř 23. zář 2009, 21:22
Bydliště: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Další

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků