f.ii.l.ii.p píše:takze kdyz je to tim simeringem na poloose jak mi uz rekli tak to tece z prevodovky jo? a proc mi teda problikla kontrolka mereni oleje v motoru? ja sem teda pred tydnem jel 2000 km predtim sem olej v motoru kontroloval a bylo tam trictvrte ty nadrzky a kdyz sem prijel do prahy zpatky tak tam bylo tesne malo na minimem a blikla ta kontrolka tak to nechapu..a olej porad tece
??? Jaká nádrľky,co jsi prrosímtě kontroloval ? A jaká kontrolka ti bliká ? Připomínáą mi Italy,ti vąichni taky tak nějak doplňují ,vodu do ostřikovačů do oleje,vím to,známá od tama vozí auta do čech.
Řekl bych ľe jsi kontroloval brzdovou kapalinu.Někteří mají na palubce ručičku,která jim kazuje mnoľství oleje,já ji tam mám a zatím se mohu na ní spolehnout.
Teče ti olej z převodovky,přes simering na poloose,olej v převodovce jen tak nezkontrolujeą,musíą vyąroubovat ąroub,je na víku převodovky,tuąím 17 klíč,tam si zkontrolujeą hladinu,jo musíą sundat přední kolo u řidiče,tam najdeą ten kontrolní ąroub.
Motorový olej kontroluj měrkou,vytáhniji,jeątě neľ nastartujeą,a» je měření objektivní,utři ji hadříkem a znova zasuň,to znáą né,nesmí být ani moc ani málo. Pokud nevíą,co tam bylo dolíváno,raději olej vyměň úplně i s filtrem.
Nebo nekontroloval si nádrľku na ostřikovače ?
Zakončil bych to radou,vyměň ty simeringy,neľ se ti auto poąkodí jeątě více,drľ se hesla "Kdo maľe,ten jede".