Rope díky,za tou řídící jednotkou jsou tři relátka,dvě malé černé a stejné a jedno trochu větší,žluté a to ,jestli je to ono je dobré.Opravdu už nevím proč to nejchce chytit...
Vedle ve dvojce jsem reagoval na jeden dotaz, a je tam povídání o tom nárazovém čidle, které po nárazu uzavře přívod paliva, může prý blbnout i kvůli mrazu, tak TADY jako další možné řešení.
No to je asi nejvíce pravděpodobné ale proč tam ten proud nešel a čim to bylo to víš? Atěch 500kč je možná jak u koho kdo to dělá.Vkaždém případě díky...
řepák píše:Otoč klíčem v zapalování a poslouchej jestli čerpadlo vrčí . Není to sice nic hlasitého, ale slyšet to je .
Nechtěl jsem zakládat nové tema na palivové čerpadlo a hodila se mi citace řepákova příspěvku. Čerpadlo jsem doposud skoro neslyšel. Nyní po otočení klíčku hučí tak s dvojnásobnou intenzitou. Čím to. Odchází? Rozebrat a vyčistit, nebo našetřit a měnit?
To nevím,kamarád měl Ford Escort,dělalo mu to taky,bylo to slyšet i dost ven když kolem projížděl jak to bzučí. V servise mu řekli,že brzy odejde že to znají,ale jezdil stím ještě pomalu 3 roky a pořád to bzučelo stejně. Pokud vím,bzučí to tady kde komu a pořád to jezdí,ale možná se pletu.
Mě to nebzučí, ale huuuučí. A to ještě ne pořád. Nejvíce je to slyšet právě po otočení klíčku. Nové stojí celkem kotel http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100717 Tak sonduju jestli je hukot jev náhodný a nebo jestli následuje vysazení funkce. A jestli se s tím trápilo už více lidí. Mám 140 tis.beru benzín výhradně na shellce, a sem tam i power. Aby se to pročistilo. Tak jsem trochu udiven co se to děje. Navíc nerad bych z Chorvatska tlačil.
z vlastní otřesné zkušenosti zkus vyměnit ten spínač na přerušení přívodu paliva. a když to nepomuže tak bud ty relátka za baterkou nebo nic jiného než autorizovaný servis. U mě to nakonec skončilo opravou kabeláže k/od řídící jednotky oprava cca do 2000. Nepočítám odtah 3 dny na hotelu, nové čidlo.... beru jen ten autorizovaný servis co to nakonec všechno vyřešil "pevně doufám že navždy"
no podle toho co je tady za problem usuzuji ze se stalo to same co mne. stacilo jen zmacknout narazove cidlo ( je to takovy oranzovy tlacitko pod kapotou) a bylo vse v cajku no
Neco podobneho se mistalo na xsaře take do motoru neslo palivo nakonec to byly zaoxidovane kontekty u ridici jednotky. odpojil jsem baterku(když neodpojíš rozhodíš si ridici jednotku) oddelal sem ty "sponky" a oddelal patici prostříkal jsem to kotaxem nasadil zpátky,zajistil, zapojil baterku a hura čerpadlo jede kdybys náhodou nevědel kde je ta řídící jednotka tak je za baterkou
čavte neviete mi niekto poradiť mam xaru 1.8 benzin r 97.rano som sadol do auta otočil klučom auto točilo no nenaštartovalo všimol som si že mi nehuči palivové čerpadlo.skontroloval som poistky no boly v poriadku, zmeral som prúd v kably do čerpadla a nieje tam,rozobral som pol auta či nenajdem nejaku poruchu a nič,neviem vlasne ani čo mam hladat a čo to može byb,nestretol sa nikto s tym.