Přehřívání motoru

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod baffy » pon 4. bře 2013, 18:49

Že ty tam máš klimatizáciu :wink: ,lebo jedinú vec ktorú tam dokážem nájsť ,teda pokial sa bavíme o aute čo máš v profile je toto:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod splatters » ned 17. bře 2013, 18:59

:D Problém vyriešený. Boli zoxidované rezistory, vyčistil som ich a voalá, sahara zapína normálne :jup: Pravdepodobne budem kupovať nové a tiež aj relé (pre istotu) Ďakujem za pomoc
splatters
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 53
Registrován: úte 17. črc 2012, 16:41
Bydliště: Biskupice
Vůz: Citroen Xsara 2001, 1.4i

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod al.zavoral » sob 27. dub 2013, 4:19

|Ahoj vespolek. Tak jsem z toho jelen... pri kontrole jsem zjistil ze mam zadrenej motorek u vrtule na sahare - vrtule u ridice - saharu jsem vymenil , mel jsem jeste jednu doma a jal se zkouset.. zahřívám zahřívám , pořád se nic neděje , podle budiku na pristrojovce se voda mela davno varit - cca 115 stupnu - nicmene voda v hladici klidna jak volej a teprve za chvilku sepla vrtule u spolujezdce.. Tak ted nevím jestli se ze mě to auto nedelá prdel. :D :D Mohl by mi prosim nekdo poradit. ?
Nováček co si právě koupil Xsaru Break 1.8i
Uživatelský avatar
al.zavoral
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon 4. úno 2013, 18:56
Bydliště: Kopidlno , ČR
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8i , 1999 , E85

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod snoopy » ned 28. dub 2013, 20:41

Čidla teploty jsou dvě - pro budíky a pro spínání sahary extra. Možná blbne jedno čidlo? Ideálně kdybys mohl změřit teplotu vody nezávislým měřidlem...
Tím, že je klidná hladina se nemůžeš řídit. Chladicí okruh je přetlakový a voda v něm při 100°C nevaří.
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod al.zavoral » pát 10. kvě 2013, 5:32

jo jo , tak změřeno nezávislým měřidlem. Teplota na budiku na pristrojovce nad devadesati ,odhadem tak 98 , 105.. voda v chladici , v systemu 75 °C.. Takže si ze mě budik děla srandu. Poradil by někdo prosim kde najdu ty čidla , popřípadě jak se tohoto neduhu zbavit ?
Nováček co si právě koupil Xsaru Break 1.8i
Uživatelský avatar
al.zavoral
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon 4. úno 2013, 18:56
Bydliště: Kopidlno , ČR
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8i , 1999 , E85

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod viteon » pát 10. kvě 2013, 5:41

čidla najdeš vpravo nahoře = Hledání
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod Marek » sob 11. kvě 2013, 20:12

Mně blbnul budík teploměru kvůli špatnému kontaktu, ručička ukazovala maximum a po klepnutí do sdruženého přístroje spadla. Někdy cukala. Pomohlo očištění kontaktů na plošném spoji ve sdruženém přístroji. Dělal jsem to před asi rokem a teď se mi zdá, že mi občas zase ukazuje víc, než je teplota motoru. Klepání nepomáhá.
Jak jsi prosím Tě měřil teplotu v chladícím okruhu? Neměřil jsi jen teplotu v expanzce? Tam je voda po průchodu chladičem, tedy je vychlazená a pokud není dostatečný průtok přes termostat nebo chladič, je velká teplotní diference mezi motorem a chladičem.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod al.zavoral » ned 12. kvě 2013, 17:04

Ahoj , měl jsem bezdotykovej teplomer a meril jsem na hadicich , v chladici , proste vsude kde se dalo... s nastartovaným motorem aby bezela pumpa.
.. ja jsem totalni technickej antitalent. :D :D :D ted prave laboruju nad tema cidlama..
Nováček co si právě koupil Xsaru Break 1.8i
Uživatelský avatar
al.zavoral
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon 4. úno 2013, 18:56
Bydliště: Kopidlno , ČR
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8i , 1999 , E85

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod Cvrček » ned 12. kvě 2013, 17:17

Pumpa běží stále při nastartovaném motoru. Je přeci součástí rozvodů.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod al.zavoral » ned 12. kvě 2013, 18:27

No vsak prave proto jsem mel nastartovano pri mereni.
Nováček co si právě koupil Xsaru Break 1.8i
Uživatelský avatar
al.zavoral
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon 4. úno 2013, 18:56
Bydliště: Kopidlno , ČR
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8i , 1999 , E85

přehřátí motoru

Příspěvekod martintek23 » úte 16. črc 2013, 21:50

Prosím o radu. Když jedu, ručička teploty mi vyleze cca na 100 stupňu. a rozsvítí se mi STOP a ještě červený puntík. Když jsem to nechal napojit na počítač ukazalo se že je špatné čidlo teploty vody. Tak jsem ho vyměnil a pořád stejné. Zjistil jsem že je tam ještě druhé čidlo. Tak jsem ho taky vyměnil. Po výměně obou čidel se mi stále rozsvěcí STOP. Nevím co mám dělat. Díky za každý nápad.
martintek23
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob 18. zář 2010, 23:15
Bydliště: Roudnice n.L.
Vůz: citroen xsara benzín 1.4 rv.2001 3dv

Re: přehřátí motoru

Příspěvekod vavrisák » stř 17. črc 2013, 6:44

termostat?
CITROEN FOREVER
autodíly ELIT pro členy fóra se vždycky nějaká slevička najde
Uživatelský avatar
vavrisák
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 204
Registrován: úte 1. bře 2011, 19:57
Bydliště: ceska lipa
Vůz: xsara picasso,benzin,1,6 70kw 2003,black devil

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod Verdom » stř 17. črc 2013, 7:32

Vyndej termostat a zkus jezdit bez něho. Otázka chvilky a uvidíš. Můžeš si ho doma na vařiči ve vodě otestovat, zda pokud se voda začně vařit otevírá. Nezapomeň potom pořádně odvzdušnit soustavu.
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod michal27089 » pát 28. úno 2014, 18:02

Čaute sa neviem či som tu správne ale včera a dnes sa mi stalo,,hned za rána,,ked som sadol do auta a naštartoval tak sa mi hned spustili vetraky :shock: neviete prosím čím to bude?Ďakujem za odpoveď.
michal27089
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 236
Registrován: čtv 2. čer 2011, 12:12
Bydliště: Žilina
Vůz: Citroen xsara 1,6i 8V r.v.2000 copue

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod Myšák » čtv 28. črc 2016, 17:15

Ahoj, řeším jeden problém, a nevim si rady... Před časem mi praskla hadice přívodu topení přímo v tom kolenu v přepážce mezi kabinou a motorovým prostorem, ta byla vyměněna, auto jezdí ale od té doby úplně normálně ale pri delším stání na volnoběh( křižovatka, kolona) začne teplota stoupat k cca čárce která by měla značit 105 stupňů, pak sepnou sahary. Myslel jsem si že je špatné čidlo sahar ale tim to není, po výměně stejný problém, zkusil jsem i cidlo budíku, to samé. Zacal jsem mít podezření na termostat, po rozdělání jsem zjistil že těsnicí gumy na termostatu jsou roztrhané, po výměně za nový termostat to vypadá že se noc nezměnilo. Snažím se odvzdusnovat, na chladiči není problém ale na termostatu a hadicich chlazení to trvá dlouho než začne téct voda.
Takže za A) buď je chladící systém tak komplikovaný že se blbě odvzdušnuje ( dle mého velice nepravděpodobné)
B) prasklé těsnění pod hlavou - obávám se že nejpravděpodobnější, ale voda nemizí a ani v expanzní nádobce nic nebublá, a pri otevírání není cítit nějaký přetlak
C) vysokou teplotou poškozené čerpadlo - nevim z jakého materiálu je vrtule, a jeví se to jako nepravděpodobné, navíc při tom prasknutí tech hadic ani motor nerozsvitil Stop, jen byl v červeném poli ,
Myšák
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 9. dub 2015, 14:31
Bydliště: Jihlava
Vůz: Xsara Picasso 1.6 NFV 70kW 2004

PředchozíDalší

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron