Stránka 3 z 3

Re: Přehřívání motoru Xsara r.v. 98 1,8l 66kw 8ventil

PříspěvekNapsal: pát 9. dub 2010, 18:12
od Kleki
Ja si myslím , že kolísanie teploty na budíku xsary je spôsobené hlavne tým , že teplota je snímaná blízko termostatu a teplomer zachytí všetky zmeny pri regulácii systému a hlavne to , že je snímaná teplota vody. Kdežto vozidlá koncernu VW a ŠKODA majú teplotné čidlá na hlave motora a snímajú teplotu hlavy a nie chladiacej zmesi.

Re: Přehřívání motoru Xsara r.v. 98 1,8l 66kw 8ventil

PříspěvekNapsal: pát 9. dub 2010, 21:42
od snoopy
z vlastní zkušenosti vím, že koncern VW snímá obě teploty. Na budíku u mé staré Oktávky se zcela jistě ukazovala teplota vody. Když jsem měl rozbitý termostat, tak lítala ručka nahoru dolů jako blázen...