Setrvačník

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Setrvačník

Příspěvekod karlos » čtv 24. zář 2009, 18:29

Jak poznám , že mám na odchodu dvouhmotovy setrvačník. Trošku to kope do pedálu při sešlápnutí, ale při rozjíždění to necuká a spojka funguje dobře. Karlos
karlos
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned 3. kvě 2009, 9:29
Bydliště: Svitavy
Vůz: xsara 2.0 HDI 1999 Exclusive

Re: Setrvačník

Příspěvekod Rope » čtv 24. zář 2009, 19:35

Jaké máš auto? Dvouhmota je přece výsada Germánských vozů z groupuDASAUTO a fordů. Nějak jsem ještě nezaznamenal že by ti naši frantíci, ale furt je třeba se učit.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Setrvačník

Příspěvekod mar-k » čtv 24. zář 2009, 21:11

Synovec má C5 ku 2.2HDi 16V a dvouhmotový setrvák tam měl, je to rok výroby 2002,jestli ti odchází jako jemu,tak u něho to bylo hlavně slyšet.Je to docela drahá záležitost,ale dá se to předělat na klasiku.On ho tam už taky nemá. :wink:
Naposledy upravil mar-k dne čtv 24. zář 2009, 21:42, celkově upraveno 1
mar-k -Xsara Picasso 2.0.HDi a Peugeot 106 1.4.i


Obrázek
Uživatelský avatar
mar-k
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 89
Registrován: úte 1. zář 2009, 19:41
Bydliště: Louny (Vršovice)
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0.HDi 2002,Peugeot 106 1.4i Honda CB600 S Hornet

Re: Setrvačník

Příspěvekod mar-k » čtv 24. zář 2009, 21:39

tady jsem ti o tom něco našel http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/813 ... .49KB.html


http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/210 ... .97KB.html



jsoou to 2 PDF jedno je vysvětlení jak se to může poškodit,a druhý je jak to změřit :wink:
mar-k -Xsara Picasso 2.0.HDi a Peugeot 106 1.4.i


Obrázek
Uživatelský avatar
mar-k
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 89
Registrován: úte 1. zář 2009, 19:41
Bydliště: Louny (Vršovice)
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0.HDi 2002,Peugeot 106 1.4i Honda CB600 S Hornet

Re: Setrvačník

Příspěvekod davados » čtv 24. zář 2009, 22:35

To Rope: nevim co je v tech pdf,z mobilu to nezkouknu,ale u my 2jkovy 3jky 2.0hdi 2003 byl taky a stal v kelly od Valea kolem 15k a snad jeste vymenou :(
Uživatelský avatar
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 10. úno 2008, 10:17
Bydliště: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Setrvačník

Příspěvekod mar-k » pát 25. zář 2009, 15:42

Já ti řeknu co je v těch PDF ,jsou tam nejčastější závady dvouhmotových setrvačníků a fotky poškozených setrváků dále pak nejčastější příčiny poškození,plus návody jak se toho vyvarovat,v dalším PDF je jak proměřit dvouhmotový setrvák a zjistit tak jestli je ok toť vše :D
mar-k -Xsara Picasso 2.0.HDi a Peugeot 106 1.4.i


Obrázek
Uživatelský avatar
mar-k
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 89
Registrován: úte 1. zář 2009, 19:41
Bydliště: Louny (Vršovice)
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0.HDi 2002,Peugeot 106 1.4i Honda CB600 S Hornet

Re: Setrvačník

Příspěvekod karlos » pát 25. zář 2009, 17:57

Dik všem, budu nad tím bádat
karlos
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned 3. kvě 2009, 9:29
Bydliště: Svitavy
Vůz: xsara 2.0 HDI 1999 Exclusive

Re: Setrvačník

Příspěvekod Marek » pát 25. zář 2009, 20:35

Četl jsem v časopisu Autoexpert, že někdo měl u turbodieselu (značku neuváděli, ale není důležitá) neklidný volnoběh a v záběru bylo vše v pořádku. Příčinou bylo parkování v kopci, kdy byl dvouhmotový setrvačník dlouhodobě jednostraně zatížený váhou auta. Vznikla v něm vůle, řídící jednotka se snažila při volnoběhu dávkovat palivo do jednotlivých válců tak, aby motor běžel klidně a zvýšená vůle tuto snahu obrátila v ještě nepravidelnější chod.
Takže při parkování z kopce používat ruční brzdu a zařazení rychlosti brát jen jako pojistku. Je třeba pouštět pedál spojky jako poslední, aby váhu auta držela ruční brzda.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Setrvačník

Příspěvekod vaclav1 » pon 7. bře 2016, 19:59

karlos píše:Jak poznám , že mám na odchodu dvouhmotovy setrvačník. Trošku to kope do pedálu při sešlápnutí, ale při rozjíždění to necuká a spojka funguje dobře. Karlos
Jo to je presne ono pekne to kope do pedalu.Minulej tyden sem ho menil aj se spojkou.Xsara picasso 1,6 hdi ,najeto 170250km.
vaclav1
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob 5. bře 2016, 10:10
Bydliště: sternberk
Vůz: xsara picasso 16hdi nafta 2005

Re: Setrvačník

Příspěvekod mio » úte 8. bře 2016, 19:57

Mě kopal pedál tak dlouho až, http://eduardii.rajce.idnes.cz/Lozisko :D . Při demontáži se pak už jen vykutáleli kuličky se zvonu.A to jsem jezdil jen týden od prvních vibrací ,cca 100 km.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI


Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 94 návštevníků