Prasklé těsnění pod hlavou

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod gotsha » ned 13. bře 2011, 17:08

ahoj,má někdo utahovací momenty??
gotsha
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 13. bře 2011, 17:03
Bydliště: Skuteč
Vůz: citroen xsara 1,4 benzin

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod ludva49 » pon 14. bře 2011, 13:59

XSARA- JAK NA TO
Benzínové motory řady TU 3-1,4i

šroub hlavy válců/ hliník. blok/
stupen 1- 20 Nm
stupen 2- dotáhnout o úhel 240 stupnů

šroub hlavy válců/ litina blok/
stupen 1- 20 Nm
stupen 2 -dotáhnout o úhel 120 stupnů
stupen 3 -dotáhnout o ůhel 120 stupnů
Matka víka hlavy válců 16 Nm
ludva49
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 84
Registrován: pon 22. zář 2008, 9:03
Bydliště: Písek
Vůz: xsara, 1,8i, benzín , 3/2000

Olej v chladicí kapalině

Příspěvekod jarmat2 » sob 14. kvě 2011, 18:09

Právě sem dokončil opravu motoru kde jsem zjistil že se mi do chladicí kapaliny dostává olej a vzniká z toho kaše dost hnusná. závada byla prasklé těsnění pod hlavou-takže vše nové tj. pod hlavu,výfuk,sání,víčko atd cena za vše 1000kč+výměna oleje+ filtr 1000kč+zabroušení hlavy +natlakování 1000kč a práce 0kč v tom je ta výhoda kdyš je v rodině automechanik který to dělá výborně. Pak je třeba vydělat termostat nalit tam vodu s jedlou sodou a zahřát motor aš je voda dost horká a hned vypustit ven a znovu nalít vodu se sodou ale pozor ne studenou jinak je zle musí se nalít horká voda a takle to dělat dokut většina humusu nevyteče,dělal sem to 4krát potom uš to bylo docela dobré ale ještě to později zopakuji aspoň jednou.

-- přidáno ned kvě 15, 2011 3:09 pm --

Právě mi dovezli autíčko po opravě těsnění pod hlavou a kdyš sem se koukal na staré těsnění tak sem nevěřil svím očím jak je hnusné a popraskané a to mám najeto jen 136000km,švára říkal že to je normální věc. Těd ještě sem tam vypustit vodu po zahřátí aš poteče čistá s motoru ale bude to dlouho trvat neš se celí systém pročistí.Doufám že to zas pár km vydrží jinak celkově spokojen.
Mám Xarušku 1.4 r.v. 2001 a všechny příspěvky se týkají pouze jí.
jarmat2
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned 15. črc 2007, 18:10
Bydliště: ostrava-376km od Prahy a 1640km od Moskvy a 1165km od San Marina
Vůz: xsara 1.4 r.v. 2001

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod Thomas11 » pon 8. dub 2013, 21:18

Jen se zeptám, dávali jste obyč plechové těsnění nebo nějaké jiné spešl?
Díky
Xsara 1.6i Exclusive, r.v.1999
Xsara Break 1.6 16V Exclusive, r.v.2001
Thomas11
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř 3. led 2007, 11:53
Bydliště: Znojmo
Vůz: Xsara 1.6i Exclusive r.v.1999 a Xsara Break 1.6 16V Exclusive r.v.2001

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod rosta12345 » úte 9. dub 2013, 8:31

plechové pod hlavu :?:
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod Thomas11 » stř 10. dub 2013, 19:59

Tak kovové.
Xsara 1.6i Exclusive, r.v.1999
Xsara Break 1.6 16V Exclusive, r.v.2001
Thomas11
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř 3. led 2007, 11:53
Bydliště: Znojmo
Vůz: Xsara 1.6i Exclusive r.v.1999 a Xsara Break 1.6 16V Exclusive r.v.2001

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod rosta12345 » stř 10. dub 2013, 20:22

nemůžu si pomoct ,ale co jsem zatím viděl těsnění pod hlavu tak všechny byly z klingeritu nebo jak se to jmenuje, možná budou existovat nějaké hliníkové ale to bude nějaký superextratuning
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod Kleki » stř 10. dub 2013, 20:30

Dnes sa už u väčšiny nových motorov používajú plechové tesenia pod hlavu. Plech je vo viacerých tenkých vrstvách s prelismi a je potiahnutý tenkou vrstvou tesniacej hmoty.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod rosta12345 » stř 10. dub 2013, 20:45

tak to se potom omlouvám za mystifikaci :oops: hold jsem se zatím hrabal v samých starých křápech
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod laci » čtv 2. led 2014, 16:00

Zdravím všetkých..chcem sa opytať či vie niekto aká je hrúbka originálneho tesnenia pod hlavu? xsara 1.4i r.v2000
Trocha som to hľadal ..ale nič.
citroen xsara 1.4i plaisir r.v.2000
Uživatelský avatar
laci
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 140
Registrován: sob 5. zář 2009, 16:44
Bydliště: Velký Krtíš
Vůz: citroen xsara 1.4i plaisir (potešenie) r.v.2000 VF7N1KFXF36988448

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod baffy » čtv 2. led 2014, 18:05

Asi takto? :D
Přílohy
Tesnenie.JPG
Tesnenie.JPG (28.83 KiB) Zobrazeno 16146 krát
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod laci » čtv 2. led 2014, 22:12

Ano asi tak ..vďaka moc ..
citroen xsara 1.4i plaisir r.v.2000
Uživatelský avatar
laci
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 140
Registrován: sob 5. zář 2009, 16:44
Bydliště: Velký Krtíš
Vůz: citroen xsara 1.4i plaisir (potešenie) r.v.2000 VF7N1KFXF36988448

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod laci » ned 12. led 2014, 17:12

Objednal som tesnenie pod hlavu , má ale hrúbku 1,50 mm neviem . predajca tvrdil že by to problem nemal byť.
Keby že je tenšie tak áno..či reku viete k tomu niečo dodať..dík...

Mimochodom chistám sa ho vymeniť v sobotu .ešte k nastaveniu ventilov .Viem ako sa nastavujú ale s ktorej strany je prví valec to neviem sorry...ale myslím ľavý..?!
citroen xsara 1.4i plaisir r.v.2000
Uživatelský avatar
laci
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 140
Registrován: sob 5. zář 2009, 16:44
Bydliště: Velký Krtíš
Vůz: citroen xsara 1.4i plaisir (potešenie) r.v.2000 VF7N1KFXF36988448

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod ladin » ned 12. led 2014, 17:55

...taky myslím že levý (od rozvodů) je první.
ObrázekObrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
ladin
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 338
Registrován: stř 26. lis 2008, 12:59
Bydliště: Havířov
Vůz: Xsara II 1,6 16V (12/2001)

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod zlj » ned 12. led 2014, 19:09

Je celkem jedno,který je první,ale jeto jak říkáte.Výměnou těsnění pod hlavou ventily nerozhodíš je to OHC.
Uživatelský avatar
zlj
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 392
Registrován: pát 25. pro 2009, 21:50
Bydliště: Pacovsko
Vůz: citroen xsara 1.4i benzín 2002 a C3 1.4HDI 2007

PředchozíDalší

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron