Prasklé těsnění pod hlavou

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod miskod » úte 17. srp 2010, 10:42

Este by som asi vylucil ostatne veci ako motor. Radiator: Nezahmlieva sa ti okno aj ked das na neho fukat teply vzduch? Mas v poriadku reduktor LPG? Ona tam totiz ide voda z kurenia. Potom este vsetky hadice.
Ale pokial viem, tak je nejaky pripravok na meranie tesnosti okruhu. To ti ale blizsie povedia servisaci. Niekde tu som uz o tom cital.
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 30. kvě 2007, 9:27
Bydliště: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod PAVEL.K » úte 17. srp 2010, 11:04

tak regulátor lpg mi byl měněn asi tak před třemi měsíci a plyn je vyštelován, jako voda tekla z hadice od plynu, ale to už je dávno opravené a co byli spoje hadic tak jsem je ještě dotáhl, kdyby náhodou. co se týká toho topení a mlžení oken dnes vyzkouším a dám vědět,
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř 23. zář 2009, 21:22
Bydliště: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod snoopy » úte 17. srp 2010, 11:49

mě to přijde jako prasklé topení nebo netěsnost na tomto okruhu - nemusí být nutně vadný radiátor, ale cokoliv "za kohoutem". Když je teplo a netopí se, tak ti voda nemizí, protože do topení je uzavřený okruh. Když auto zatopí, tak voda začne mizet...

Zkus to - dolej na rysku max, nastartuj nebo se projeď s teplotou staženou na minimum, aby se kohout topení neotevíral. Pak zkontroluj vodu a pak to stejné opakuj s topením naplno...
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod PAVEL.K » úte 17. srp 2010, 11:53

dobrá vyzkouším a dám vědět
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř 23. zář 2009, 21:22
Bydliště: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod miskod » úte 17. srp 2010, 12:42

snoopy píše:mě to přijde jako prasklé topení nebo netěsnost na tomto okruhu - nemusí být nutně vadný radiátor, ale cokoliv "za kohoutem". Když je teplo a netopí se, tak ti voda nemizí, protože do topení je uzavřený okruh. Když auto zatopí, tak voda začne mizet...

Zkus to - dolej na rysku max, nastartuj nebo se projeď s teplotou staženou na minimum, aby se kohout topení neotevíral. Pak zkontroluj vodu a pak to stejné opakuj s topením naplno...


Toto mi pride ako hlupost. Do radiatora ide voda vzdy. Tym cudlikom akurat nastavujes ci vzduch do kabiny ti ide okolo radiatora alebo nie. Mne pred mesiacom prdol radiator a voda vytiekla aj ked bolo kurenie vypnute.
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 30. kvě 2007, 9:27
Bydliště: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod rosta12345 » úte 17. srp 2010, 13:16

přesně tak před topením žádný ventil není ,ještě bych to chvíli posledoval po opravě to mohlo být třeba špatně odvzdušněné a proto ti ta hladina mohla klesnout :?: a nebo jak píšou ostatní vodní pumpa,radiátor :?: a co blok kontrolovali ho při opravě jestli není křivý eventuelně jestli nejsou utopené vložky pokud je teda tenhle moto má :?:
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod PAVEL.K » úte 17. srp 2010, 13:24

ted jsem se byl ptát mechanika co mi to dělal a říkal že to muže být víčkem co je na vodu, že by tam měl být nějaký ventyl co ten vzduch odpustí a že muže ten ventil nefungovat, a pak se to chová jak papiňák a vzduch si hledá cestu ven a najde si to někde kde je slabší spoj hadice.
jinak vodní pumpa je dávaná nová, hlava byla na tlakovce, zarovnaná atd i ventyli nebo co říkal, dával i nové šouby na hlavu,
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř 23. zář 2009, 21:22
Bydliště: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod Stančík » ned 5. pro 2010, 18:35

Nejdem zakladať nové vlákno: Vo štvrtok sa mi voda zohriala na 120 stupnov.Pozriem na chladič a studený,dedukoval som že je motor zavzdušnený.Urobil som,v chladiči bolo dosť vody.No termostat neotvoril.Zistil som že neotvára vobec.Čo ma zarazilo,že pod termostatom nebola chladiace kvapalina.Vymenil som za iný, a odvzušnoval som,ale ouha už to nešlo,z ventilu kúrenia len sporadicky vytiekla voda a z hlavy už vobec nie ,hadica vedúca z komory termostatu bola studená,voda začala nebezpečnč stúpať a zrazu prudko stúpla hladina kvapaliny hore až vyrazila von.Z výfuku nebolo cítiť fridex, nemalo čo tlakovať lebo pravdepodobne v hlave valcov nebola kvapalina a to bola asi aj príčina že odišlo čidlo na termostate.Čo myslíte bude na vine vodná pumpa,alebo tesnenie pod hlavou? Mohla sa tou teplotou skríviť aj hlava? A ešte niečo..... vyrovnávacia nádržka na chladiči je z UH a je zložená z dvoch častív hornej tretine a práve tade mi uniká kvapalina.Dá sa to zlepiť?
Xsara1,rv99,1,8i,benzín,coupe,bez klimy
Stančík
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 131
Registrován: sob 4. říj 2008, 20:12
Bydliště: Banská Bystrica-Sásová
Vůz: X1,1999,1,8i,benzín,66kW,čierne coupe,bez klimy

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod viteon » ned 5. pro 2010, 18:42

kup novou, lepidlo tlak neudrží, a ani svaření nevěřím. Starší nemůže být drahá
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod Vypravci125 » ned 5. pro 2010, 23:35

No a nemohl ti zamrznout chladíč? Tady u nás bylo ve čtvrtek ráno skoro s -20°C
Obrázek
Uživatelský avatar
Vypravci125
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 76
Registrován: čtv 15. říj 2009, 21:47
Bydliště: u Blaníka - rytíři stále chrní...
Vůz: Xsara II 1,6i 16V, 80kW, 2004, stříbrná

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod Stančík » pon 6. pro 2010, 15:19

nezamrzla,ono to presakovanie sa tým viac zvačšuje. Apropo,nie je nádržka pevne a nerozoberatelne spojená s chladičom?
Xsara1,rv99,1,8i,benzín,coupe,bez klimy
Stančík
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 131
Registrován: sob 4. říj 2008, 20:12
Bydliště: Banská Bystrica-Sásová
Vůz: X1,1999,1,8i,benzín,66kW,čierne coupe,bez klimy

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod baffy » pon 6. pro 2010, 16:56

Asi máš pravdu.Je to jeden kus aspoň podla obj.čísla.Neviem či by to šlo z nejakého použitého chladiča oddeliť
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod Verdom » pon 3. led 2011, 9:03

Ano je to jeden kus a slepit to vesměs nejde.
A naroubovat z jinýho chladiče taky ne.
Ideál je vyměnit za netekoucí.
Co se týče těsnění tak jsem to řešil taky
viewtopic.php?t=3603&p=41201#p41201
A dnes pohoda.

Jednou jsem tekoucí chladič řešil u fáva.
Nasypal jsem do toho u pumpy mletý kafe. 8)
A pak jsem na to najel ještě asi 15 tis a neteklo to.
Pak šel z domu tak nevim, ale v kufru to vonělo jak v pražírnách.
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod rasto.p » čtv 17. úno 2011, 18:15

Tak a mám aj ja problém , kontrolujem stav kvapalín a voda nikde . Kontrolujem olej a mierka biela .
Tak zájdem do servisu a oni na mňa .,, V lepšom prípade prasknuté tesnenie pod hlavou "
A už aj počítal :
tesnenie pod hlavu 35 e
rozvody 70 e
vodná pumpa 44 e
tesnenie ostatné 20 e
sviečky 12 e
olej 28 e
filtre 9 e
brúsenie a tlak. hlavy 30 e
práca 120 e
suma sumárum cca 368 e
Takže takáto správa ma vôbec nepotešila , neviem čo mám robiť .
Sú tieto ceny normálne ? čo si o tom myslíte ?
Picasso 1,8 16V 2002
Strieborná metalíza
Uživatelský avatar
rasto.p
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 81
Registrován: sob 1. bře 2008, 13:15
Bydliště: PU - SK

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Příspěvekod rosta12345 » čtv 17. úno 2011, 18:28

ja bych řek že celkem jo
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

PředchozíDalší

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků