Vstřikování

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Vstřikování

Příspěvekod Roony » ned 15. lis 2009, 22:33

Tak jasný dvě turba v základu =D Ne má klasiku s 55 kW .No ty fotky by nebyly špatný.......a nebo se na to vyprdnu a nechám ho v tom . On jinak neni vubec spatny technik ale v tomhle je jakýsi zatvrzelý. =0)
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: úte 10. lis 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Příspěvekod mio » ned 15. lis 2009, 22:35

I tací jsou mezi námi.Určitě vyfotím...
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Vstřikování

Příspěvekod rosta12345 » úte 17. lis 2009, 7:33

Roony píše:Mě jde o to zkusit vypočítat výkon čerpadla\kompresoru který by dokázal vstříknout 350ccm řekněme 3000x za minutu trubickama o prumeru jehel co jsou ve Xsaře,protože mi je pořád říkáno že tam má dva výfukové ventily a směs (benzin a vzduch) jsou tam přiváděny jen jehlama. S takovýmhle vstřikováním jsem se ještě nesetkal a nepřijde mi že by existovalo kor u auta z 98.=0)



vykašli se na to,s blázny nemá smysl diskutovat :D :D :D ať ti u toho auta ukáže jak se tam ten vzduch do té vstřikovací trysky dostane,když je připojena pouze na palivový okruh
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Vstřikování

Příspěvekod Roony » pát 20. lis 2009, 21:27

Díky za vysvětlení ,ještě počkám na fotky .Sice už na to kašlu ale aspon obohatím otázku k maturite o spalovacich motorech. =0)
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: úte 10. lis 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Příspěvekod mio » sob 21. lis 2009, 19:53

Vlevo sací ,vpravo výfukový, mezi pod "koníky" vačka. Foto je jen z mobilu :( .
Přílohy
A3.jpg
A3.jpg (10.39 KiB) Zobrazeno 16635 krát
A2.jpg
A2.jpg (8.43 KiB) Zobrazeno 16635 krát
a1.jpg
a1.jpg (9.98 KiB) Zobrazeno 16635 krát
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Vstřikování

Příspěvekod rosta12345 » sob 21. lis 2009, 20:52

Zbytečné stejně bude tvrdit že to jsou dva výfukové ventily :D :D
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Vstřikování

Příspěvekod Roony » pon 23. lis 2009, 19:16

Dekuju moc za fotky =0) No vsadim se ze to tvrdit bude ,ale tak co,je to jako bojovat proti vetrnym mlynum.
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: úte 10. lis 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Příspěvekod dokturek » pon 23. lis 2009, 20:04

menši video jak to funguje je to skoro až na konci zhruba 3 min a30 sek
http://www.youtube.com/watch?v=EaMiz1lVVaE
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázek
Uživatelský avatar
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 986
Registrován: sob 15. lis 2008, 9:56
Bydliště: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Re: Vstřikování

Příspěvekod Roony » úte 24. lis 2009, 20:14

To video jsem mu taky posílal,bylo mi řečeno že existuje víc druhů a že oba máme pravdu a tím by to zakončil...... =0)
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: úte 10. lis 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Příspěvekod Cvrček » úte 24. lis 2009, 23:30

Hm,tak mě napadá jediné: říkej volovi o sobotě,když jde v pátek na porážku... To víš,když někdo nechce,tak ho nepřesvědčíš ani horou důkazů. S tím nic nenaděláš.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Vstřikování

Příspěvekod Rope » stř 25. lis 2009, 13:23

A když už to vypadá že to pochopil, tak začne tvrdit že to tak myslel a ty že si ho blbě chápal.....
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Vstřikování

Příspěvekod Roony » pon 30. lis 2009, 19:21

Měl bych ještě jednu otázku neznáte nevýhody/výhody rozvodu OHV vs OHC(SOHC i DOHC) a naopak ????
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: úte 10. lis 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Příspěvekod Hrnča » pon 30. lis 2009, 19:30

Rozvod OHV je starší. Vačka je v bloku motoru a ventili jsou ovládány tyčkama přes vahadlo. Nevýhoda je ta, že má moc mechanickejch částí. Ruzný ztráty a pohybový odpory. Kdežto rozvod OHC či SOHC nebo dokonce DOHC má vačku v hlavě a ovládá b uď hned ventil nebo přes vahadlo ventil nebo i víc. Není tak zatěžována těmi odpory jako rozvod OHV. Snad je to správně. Ze školy jsem už nějakej ten pátek.... :-)
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: Vstřikování

Příspěvekod Roony » pon 30. lis 2009, 19:52

Snad to dobře je zalezí na tom moje zitrejsi znamka :D Všude se da sehnat jaky je mezi nimi rozdil ale co se tyce vyhod a nevyhod nikde nic nebo neumim hledat.....
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: úte 10. lis 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Příspěvekod Hrnča » pon 30. lis 2009, 19:57

Každopádně je ještě u rozvodu OHV výhoda ta, že je vačka kousek od kliky a není zapotřebí dlouhého pohonu. U škodovek to byl duplexový řetěz. Mezi klikou a vačkou bylo 12 článku. Tuším tak na 90%. U rozvodu OHC atd se používá řemen kvůli hluku. Ikdyž dnes se už většina přeorientovává zpět na řetězy. Řetěz je dá se říct bez údržbovej.

Pokud si na něco ještě vzpomenu, napíšu...

Tak píšu. Teda kopíruju:
OHC (Over Head Camshaft) je typ ventilového rozvodu pístového motoru, u kterého je kromě ventilu v hlavě valců umístěna i vačková hřídel.

Mezi vačkou a ventilem je obyčejně vloženo jen zdvihátko válcovitého tvaru. Rozvod tak obsahuje malý počet součástek vhodného tvaru, což zabezpečuje jeho vysokou tuhost. Zároveň, v porovnaní s rozvodem OHV, menší počet součástek a zároveň menší hmota vykonává nepříznivý vratný pohyb, který se projevuje setrvačnými silami. Nevýhodou rozvodu je komplikovanější konstrukce hlavy válců. Výhody rozvodů OHC však převažují a proto je v současnosti typický pro moderní spalovací motory, určené pro pohon automobilů.

Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Over_Head_Camshaft
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

PředchozíDalší

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků