od Kvido » ned 24. led 2010, 7:47
Taky bych to viděl na proklouznutí spojky ,testuju spojku tak,že dostatečně zatáhnu ruční brzdu,zařadím jedničku,přidám plyn na cca 3000 otáček a pomalu spojku pouštím,pustím ji dokud motor nezhasne,trošku to škubne,ale kde jaká autoškola se s auty tak to rozjíždí. Výsledek musí být takový ,že při puštění spojky do zdechnutí motoru ,motor zhasne ihned,pokud mu nějakou vteřinku potrvá než zhasne,je vadná spojka.
Samozřejmě je lepší tohle dělat po nějaké jízdě a se zahřátým motorem,tak se spojka lépe projeví.
Příznak spojky už může být i výška záběru,tedy kde ti při pouštění pedálu motor zabírá,pokud je to dost nahoře ,znamená to,že samostav už nemá kam nastavovat ,dalším příznakem už bývá i chod pedálu,jde-li ztěžka už má něco za s sebou.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019