Nestartuje - benzín

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Nestartuje - benzín

Příspěvekod Plecháčová Milena » sob 30. led 2010, 20:58

prosím o pomoc,auto XI ,18i,přestalo náhle startovat,při startování se startér točí ,je slyšet i čerpadlo,ale nenastartuje,klíček v první poloze-na přístrojovce se nepohnou ručičky.
Obrázek
Uživatelský avatar
Plecháčová Milena
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 776
Registrován: sob 13. pro 2008, 20:34
Bydliště: Dolní Vítkov u Chrastavy
Vůz: xsara ,1.6,16V VTR rv. 2002

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod driversk » sob 30. led 2010, 21:45

Žeby nefunkčný imobilizér v kľúči? :idea:
Takzo isto sa správa moja xsara ked skúsim štartovať zo záložným kľúčom na ktorý nereaguje imobilizér...
Naposledy upravil driversk dne sob 30. led 2010, 21:47, celkově upraveno 1
Xsara II VTS 2-HDI 80Kw rv.-2002 strieborná metalíza Bývalka
Suzuki Burgman 650 Executive , ABS , r.v.2005 Bývalka
Honda Deauville 700 ABS r,v, 2007
Citroën C4 1.6i imagine
Uživatelský avatar
driversk
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1004
Registrován: úte 11. srp 2009, 21:21
Bydliště: Trnava
Vůz: Ná včul ništ

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod Hubi » sob 30. led 2010, 21:47

Na problémy s imo je na přístrojovce kontrolka, nebo je tomu u X1 jinak?
Obrázek
Citroën Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, r.v. 2001
Peugeot 807, 2.0 HDI 100kW, EXCLUZIVE, r.v. 2007

Citroën Xsara II liftback, 1.6 16V CHRONO, r.v. 2003 - stále u našeho domu, pane říká tatíkovi
Uživatelský avatar
Hubi
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1481
Registrován: úte 3. úno 2009, 16:08
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Vůz: Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, rv. 2001

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod ColinMcRay » sob 30. led 2010, 22:28

a nesvítí náhodou kontrolka žlutého klíče? jestli ne tak ještě mrknout na to tlačítko co vypíná přívod paliva... ikdyž to by se možná čerpadlo neozvalo... pak jedině projít kabely, kostru...
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1546
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod Marek » sob 30. led 2010, 22:31

Zajíčková Milena píše:klíček v první poloze-na přístrojovce se nepohnou ručičky.


A rozsvítí se kontrolky před startováním? Pokud ne, viděl bych to na napájení přístrojovky/řídící jednotky. Pro napájení přístrojovky slouží pojistka F2 (dle návodu). Když to nebude pojistka, tak by to v horším případě mohla být spínací skřínka nebo porucha v kabeláži. Fungují spotřebiče zapojené přes klíček, např. blinkry sepnuté páčkou pod volantem (varovná signalizace funguje i bez klíčku)?
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod snoopy » sob 30. led 2010, 22:56

starter se točí, ale točí se taky motor? nějak jsem nevyčetl... to by pak byl pastorek...
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina"
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry"
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1597
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara Picasso 1.8i r.2003

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod jojos » ned 31. led 2010, 10:17

Keby to bol imobilizér,tak by nebolo počuť čerpadlo,či áno?
Š Rapid Spaceback 1.0TSI,81kW
ex:tmavomodrý break X2,2.0HDI,66kW,vyrobený 27.11.2002,na podložkách www.xsara.cz
Uživatelský avatar
jojos
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 939
Registrován: čtv 2. říj 2008, 18:21
Bydliště: Nová Dubnica,SK
Vůz: Š Rapid Spaceback 1.0TSI

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod Cvrček » ned 31. led 2010, 12:05

Tak díky všem za názory. Závada byla ještě včera večer odstraněna. Stručně vám teď popíšu,co se včera vlastně dělo a ve finále,jakej jsem občas blbec. :oops:
Včera proběhl "pracovní"minisrazík u nich v garáži. Na jednom Breaku se dělala průchodka do dveří a prohazovali kola (po defektu dostala půjčené rezervy z ostatních dvou Breaků) a na nové Xsarce se měnili svíčky,popraskané žárovky v zadních lampách. Zároveň se majitelce vysvětlilo co a jak přesně funguje a znamená. Pak ještě zmínila,že jí nefungujou ostřikovače. Takže se Monča s Viktorem domluvili,že odpoledne znovu přijede a Viktor se na to podívá. Bylo asi půl šesté večer,když mi zazvonil telefon a bylo mi řečeno,že rozchodili ostřikovač,ale auto prostě nejde. Přesně tak,jak to Míla popsala v prvním příspěvku. Po dotazech typu,co pojistky? Co baterka? A co jste s tím vůbec provedli? :D jsem začal hledat ve schématech,co by to mohlo být. Pojistky byli v pohodě,všechny Viktor vyzkoušel a byli dobrý. Imobilizér jsem rychle vyloučil,protože to by se na palubce rozsvítil klíček (to se mi osobě jednou stalo,když imobilizer nestihl načíst z klíčku kód). Padlo podezření na relátka v motorovém prostoru,špatné kontakty u řídící jednotky motoru,spínačku a nějaký pitomí čidlo u motoru. Viktor se v tom do půl osmý hrabal sám a už nevěděl. v tu dobu jsme s mou drahou sedli do Xsarky a vyrazili k nim. Tam jsme víc jak hodinu špekulovali co by to mohlo být (samozřejmě první co bylo,tak opětovná kontrola veškerých pojistek). Svého kamaráda mechanika jsem vytáhl z hospody od pivka a zjišťoval,co by to mohlo dělat. Dostal jsem typ na nárazové čidlo. Mezitím jsme ještě zburcovali Jaydeeho,který má 1,8i a v tom motoru se vyzná víc. Ani on nevěděl co by to mohlo dělat. Postupně jsme odpojovali veškerý čidla a konektory prostříkávali kontaktolem. Míla mezi tím zde napsala tento problém,jestli někdo neporadí co to může být.
Přibližně v půl desáté,když už jsme byli v koncích,jsem si vzal "chytrou"knížku a náhradní pojistky ze své Xsarky,sednul si na zem u otevřených dveří,Viktor říkal,co všechno nejde a já hledal,která pojistka to určité ovládá a že je prostě prohážu. Hm a tady byla chyba. Vážení,pojistka číslo 2 tam vůbec nebyla... V pojistkách jsme byli X-krát a vůbec si toho prázdného místa nevšimli. Po doplnění pěti ampérové pojistky najednou všechno fungovalo a zprovozněná Xsarka se mohla odvést majitelce domů. Ta pojistka tam asi byla špatně zastrčená a vypadla a ztratila se někde v kabelech a nikdo z nás si toho nevšiml.
Kurňa,to jsem se ale rozepsal. Snad nevadí.
Obrázek
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4546
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod Plecháčová Milena » ned 31. led 2010, 12:18

tak a já už jen dodám:nestačí jen zkontrolovat pojistky,jestli nejsou vypálené,ale jak je vidět i to,jestli jsou všechny v poj.skříňce ,jestli náhodou nějaká nechybí,nebýt Vaška,tak Monika ode dneška jezdila na sáňkách,tímto všem děkuju za rady,obvzlášť těm,které jsme vytáhli od jiné činnosti :jup:
Obrázek
Uživatelský avatar
Plecháčová Milena
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 776
Registrován: sob 13. pro 2008, 20:34
Bydliště: Dolní Vítkov u Chrastavy
Vůz: xsara ,1.6,16V VTR rv. 2002

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod lydiem » pon 1. bře 2010, 22:41

Tak už konečně chápu vaše žertíky na téma ztracené pojistky :lol:
Jenže - mně v autě všechno funguje jak má, a v pojistkové skříňce mám stejně některé zdířky prázdné - takže fakt nevím, jak by se poznalo, kdyby se některá pojistka vydala na procházku :roll: To jste osazovali postupně všechny prázdné, nebo podle knížky hledali, která prázdná být nemá, nebo je to u "nehrbatých" Xsarek ještě nějak jinak?
Mám Piko-chameleona.
Někdy se tváří zeleně, jindy spíš domodra, občas jako když žádnou barvu nemá... a má rád barevné xsamarády!
Obrázek
Jmenuje se Oslík podle jednoho historického dopravního prostředku: Oslíkův příběh
Uživatelský avatar
lydiem
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1890
Registrován: stř 2. pro 2009, 20:43
Bydliště: Luštěnice - Zelená díra :-)
Vůz: "Oslík" - Xsara Picasso 1.8 16V r.v. 2002

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod snoopy » úte 2. bře 2010, 9:47

některé opravdu nejsou obsazené. Záleží na výbavě a ročníku. Pokud ti vše funguje jak má, tak je to OK. Ideální by bylo mít originální dokumentaci k pojistkám. Ale já si nějakou stahl a stejně mi byla k ničemu - jiný rok výroby...

Takže, když to funguje, tak zaznamenat stav (foto například) :)
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina"
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry"
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1597
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara Picasso 1.8i r.2003

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod lydiem » úte 2. bře 2010, 11:45

Nojo, to je moudrá rada. Jak přijedů domů :driv: , tak si pojistky vyfotím :D
Mám Piko-chameleona.
Někdy se tváří zeleně, jindy spíš domodra, občas jako když žádnou barvu nemá... a má rád barevné xsamarády!
Obrázek
Jmenuje se Oslík podle jednoho historického dopravního prostředku: Oslíkův příběh
Uživatelský avatar
lydiem
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1890
Registrován: stř 2. pro 2009, 20:43
Bydliště: Luštěnice - Zelená díra :-)
Vůz: "Oslík" - Xsara Picasso 1.8 16V r.v. 2002

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod Cvrček » úte 2. bře 2010, 17:13

lydiem píše: To jste osazovali postupně všechny prázdné, nebo podle knížky hledali, která prázdná být nemá, nebo je to u "nehrbatých" Xsarek ještě nějak jinak?


Pojistkovka u X1 je plně obsazená. Čili jsou v ní i pojistky,které nejsou dál připojené (což je výhodný pro další možné "přidělávky" jako je u mě denní svícení a další zásuvka u zadních sedaček :D ). V podstatě jsem chtěl ty pojistky vyměnit za jiné,které vozím jako náhradní.
A u Picassa je možné,že už je osazená jenom ta část,která tam je potřeba a zbytek je prázdný. To nevím,pikaču nějak moc neznám.
Obrázek
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4546
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod Thomas11 » sob 17. dub 2010, 12:08

Zdarec mě se stane, že se startér točí, ale motorem ne. Někdy třeba až na popáté vypnutí a zapnutí klíčku se zadaří nastartovat. Starér byl venku vyčištěň namazán, při zkoušce na baterce fungoval v pohodě, dokonce po namazání a vrácení zpět to protáčení naprázdno dělá častěji. Tak nevím jestly je to ve spínací skříňce nebo setrvačník.... Nemá někdo podobnou zkušenost?
Xsara 1.6i Exclusive, r.v.1999
Xsara Break 1.6 16V Exclusive, r.v.2001
Thomas11
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř 3. led 2007, 11:53
Bydliště: Znojmo
Vůz: Xsara 1.6i Exclusive r.v.1999 a Xsara Break 1.6 16V Exclusive r.v.2001

Re: Záhada,nestartuje

Příspěvekod rosta12345 » sob 17. dub 2010, 14:13

jestli se startér točí a motor ne tak je nejspíš vadná volnoběžka ve startéru
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Další

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron