Páni, ďakujem za tipy. Baterku som premeral, bola OK, pre istotu som ju aj vymenil za druhú, čo mi problém nevyriešilo. Nakoniec ma v piatok kamarát odtiahol ku môjmu známemu - špecialistovi na autoelektriku (sme sa "doťahovali" cca 22 km
), ten po otvorení kapoty a nakuknutí do motorového priestoru pod špeciálnym uhlom
diagnostikoval: "to bude ten debilný štartér!" a hneď mi svoju diagnózu aj potvrdil.
Čiže na zajtra by mala byť Xsarka pojazdná, tým pádom budem vedieť poskytnúť podrobný popis problému.
Zatiaľ Vám ešte raz ďakujem za ochotu pomôcť!
[edit 20130730]
Takže Xsarka je doma, vinník bol štartér. Podľa slov servismana uhlíky boli ohlodané na kosť, plus ten plastový "domček"(?), kde sú uložené pružiny, čo tlačia uhlíky (nevidel som to, čiže nemám ani predstavu, ako to môže v reáli vyzerať) bol prasknutý, tým pádom počas rozoberania sa to rozletelo na 1000 a 1 kúskov. Suma sumárum, štartér je teraz fit a Xsarka štartuje ako predtým, na prvý šup. Celá procedúra se vším všudy ma stála 44 €.
Ja som spokojný a pána servisáka - elektrikára opäť môžem len doporučiť.