od snoopy » stř 9. led 2013, 10:11
Ikdyby bylo čidlo teploty vody vadné, tak nastartuješ. Nevím odkud jsi (nemáš v profilu vyplněno), ale teploty jsou pořád nad nulou...
To, že to píplo během stání s nastartovaným motorem a pak zapnul větrák - no prostě se motor začal přehřívat. Chlazení je náporové, dlouhé stání mu nesvědčí.
Začni tím, že vyndáš svíčky a koukeš, v jakém jsou stavu, výměnou nic nezkazíš, když nevíš, jak jsou staré. Zkontroluj hladinu oleje, zkontroluj hladinu a stav vody v expanzce (jestli v ní neni olej - mastná kola na hladině), koukni na stav vzduchového filtru. To je asi to nejjednodužší a nejlevnějí, co můžeš udělat.
Pak následuje to dražší - servis a diagnostika...
Rozvody náhodou přeskočené nejsou? Pochopil jsem, že o servisní historii auta moc nevíš. Ten stav kilometrů a ten popis chování, než umřelo uplně, to máš ověřené?
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIPGrand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodByeXsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty" VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti
)