Stránka 1 z 1

Kolísání volnoběhu motoru

PříspěvekNapsal: sob 28. říj 2006, 18:05
od Hasman
Zdar v?ichni, potřebuju poradit nevíte kde je na motoru 1.4 senzor tlaku, snímač teploty a čidlo sání ( váha vzduchu). Prý stačí tyto věci dle diskuze poze očistit a je po problému. Moc díky

PříspěvekNapsal: sob 28. říj 2006, 22:40
od Zabak
kdy? sem napí?e? kod motoru tak se ti kouknu do schemata

jestli ho nevi? tak alespon prvni polovinu VIN tam to je

začína to myslím VF7.......

:wink:

PříspěvekNapsal: úte 31. říj 2006, 5:42
od Hasman
Mám typ motoru KFX

PříspěvekNapsal: úte 31. říj 2006, 21:56
od Zabak
najde? to takhle :

Čidlo tlaku sání
tak vedou do nej 3 draty a ma ?edej konektor
stojí? pred motorem - za řadou svíček je "vstrikovaci jednotka"
z prave strany je přívod vzduchu a ?krtíci klapka
a z leve strany čidlo tlaku sání

čidlo teploty nasavaneho vzduchu
je na čkrtíci klapce a ma ?edej konektor a vedou do nej 2 draty


čidlo chladici kapaliny:
je "jako"pod zapalovaci civkou ma zelenej konektor
a vedou do nej 2 draty


snímač natočení ?krtíci klapky:
je na ?krtíci klapce :lol: :lol: :lol:
ma černej konektor a vedou do nej 3 draty

vyhřívaní klapky:
na klapce
černej konektor a ma 2 draty

(alespon takhle je to ve schematech)

to by mnelo byt vsechno co jsi chtel
:wink:

Re: Kolísání volnoběhu motoru

PříspěvekNapsal: čtv 11. pro 2014, 14:33
od lafet
Ahoj,
dlouho jsem řešil kolísání volnoběhu u Picassa 1.8i 16V r.v. 2000. Čistil jsem krokový motorek s klapkou, měnil svíčky a laboroval s čidly. Zpočátku pomohla výměna celku "klapka - krokáč - potenciometr", ale po měsíci opět kolísání volnoběhu. Nakonec jsem vyndal EGR ventil a zjistil, že je přilepený a tudíž nefunkční. Po vyčištění a zprovoznění EGRu motor přestal kolísat a celkově běží kultivovaně.

1.4 i 55 kw - kolísání otáček

PříspěvekNapsal: pon 20. led 2020, 15:16
od Kamilhuppert
Ahoj všem.
Prosím o radu. Motor 1.4 i, 55 kW, kolísají mi otáčky při volnoběhu a při dojíždění do křižovatky se mi asi 2 x stalo, že motor chcípl. Po otočení klíčkem hned chytne. Když vyřadím tak se stane, že otáčky klesnou třeba i na 300 a pak hned vyletí na 800 a nebo to chcípne úplně. Neřešil tu už někdy někdo podobný problém? Děkuji za rady

Re: 1.4 i 55 kw - kolísání otáček

PříspěvekNapsal: pon 20. led 2020, 16:49
od betom
Zkontroluj funkčnost lambdasondy.

Re: 1.4 i 55 kw - kolísání otáček

PříspěvekNapsal: úte 21. led 2020, 9:00
od viteon