Ztráta výkonu - benzín

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod Hrnča » čtv 19. črc 2012, 11:17

MOhla by to dělat i lamda. Špatně vyhodnotí spaliny a motor přidusí. Jen tip. Třeba to někoho trkne... :-)
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Počas jazdy prestane ťahať

Příspěvekod mikele_g » ned 29. črc 2012, 8:48

Zdravím, prosím o radu-
Počas jazdy sa zapne ventilátor pri chladiči a motor prestane ťahať.
Presnejšie povedané reaguje na plynový pedál iba do 1/4 od začiatku dráhy.
V pameti má potom zápis :
5681 - Riadiaca jednotka vstrekovania
8449 - Potenciometer škrtiacej klapky - nezmyselný signál

Mám pocit, že interval kedy to urobí sa skracuje, a je to úplne nahodilé.

Ďakujem za prečítanie.
sloučeno
mikele_g
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát 27. črc 2012, 13:51
Bydliště: Michalovce
Vůz: Xsara Picasso 1,8 16v r.v.2003 BA/LPG

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod baffy » ned 29. črc 2012, 10:28

Nenašiel som ani jeden ten kód .Čím si to mal napichnuté?

-
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Peugeot 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5126
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod mikele_g » ned 29. črc 2012, 17:28

pokiaľ som dobre videl na PC tak to bola lexia pokiaľ si dám univerzálnu čítačku DTC tak tieto :
P1631 a P2101.
Ináč sviečky a vzduchový filter menený.

-- přidáno Ned 29. Júl 2012, 18:42 --

Ešte mimichodom keď sa to stane musím vypnúť motor, počkám pol. minuty naštartujem a všetko funguje ako má.
Môžem niekoľko krát naštartovať, prejdem aj niekoľko 100km až to znova urobí.
mikele_g
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát 27. črc 2012, 13:51
Bydliště: Michalovce
Vůz: Xsara Picasso 1,8 16v r.v.2003 BA/LPG

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod baffy » ned 29. črc 2012, 18:15

Mno to je už lepšie.Problém smeruje do RJ motora.Popozeral a prečistil by som všetky spoje a konektory od plynového pedálu cez RJ až po škrtiacu klapku.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Peugeot 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5126
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod mikele_g » ned 29. črc 2012, 20:38

To už som urobil okrem konektorov na RJ , lebo zatiaľ nemám schémy od auta ani žiadne popisy umiestnenia snímačov
mikele_g
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát 27. črc 2012, 13:51
Bydliště: Michalovce
Vůz: Xsara Picasso 1,8 16v r.v.2003 BA/LPG

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod baffy » pon 30. črc 2012, 7:09

Daj VIN a mail ,pokúsim sa niečo pohladať.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Peugeot 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5126
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

1.4i CHYBI VYKON

Příspěvekod cednicek » pon 30. zář 2013, 11:16

Ahoj,

nez pojedu do servisu, radeji se optam mezi znalymi. Mam Xsaru Break 1.4 98, delal se tam pred 3 lety srovnani hlavy, vule ventilu a rozvody. Nemuzu to porovnat, jelikoz jinou 1.4 Xsarou jsem nejel, ale oproti 1.3 Felde se mi to zda line.

Ve zkratce - motor do otacek na volnobeh jde, a stejne tak i za jizdy. Ucpany vyfuk nebo katalyzator asi vylucuji. V provozu se mi zda, ze nejde tak za plynem jako Felda a musim slapat temer az na zem, abych drzel krok s provozem. Pokud chci predjizdet, tak na usecich, kde jsem to s Feldou neresil, tak tady premyslim. Nedokazu si to vysvetlit, ale treba serpentiny na pustevny v podstate jedu az na zem a pritom me tlaci napriklad Felicie. Benzin tankuju Vervu, Shell, Omv, vsechno jenom premiove varianty. Volnobech to drzi, a filtry byly taky meneny. Kdyz mam nastartovane, tak slysim u nadrze z venku bzucivy zvuk cerpadla, tak si rikam, jestli to neni ono... Ale nechce se mi to vysvetlovat v servise a pak hlavne platit x tis za diagnostiku :)

Mate nekdo nejaky napad? Chapu, ze to neni raketa, ale predpokladam, ze srovnatelny zazitek jako z Felicie musim mit. Rekl bych, ze tam chybi tak 15kW. Pridusene to ale nezni. Kazdopadne tolikrat jsem nohu na zemi jeste nemel, ale ted je z toho bezna praxe. Ted babo rad...

Diky moc
Citroen Xsara Break I 1.4i 1998
SKODA FELICIA COMBI MAGIC 1.3 MPi 1998
Uživatelský avatar
cednicek
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 8. zář 2010, 6:54
Bydliště: OLOMOUC
Vůz: Citroen XSARA BREAK I 1.4i 1998

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod Marek » pon 30. zář 2013, 20:10

Píšeš filtry, měnil jsi i palivový? Co svíčky?
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod cednicek » úte 1. říj 2013, 6:03

Vsechno je nove, sice jiz pred dvema roky, ale tyto dily maji najeto cca 15000. Kazdopadne ted se chystam na vzduch. filtr, olej a zkusim asi i tu diagnostiku, abych vyloucil lambdu.
Citroen Xsara Break I 1.4i 1998
SKODA FELICIA COMBI MAGIC 1.3 MPi 1998
Uživatelský avatar
cednicek
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 8. zář 2010, 6:54
Bydliště: OLOMOUC
Vůz: Citroen XSARA BREAK I 1.4i 1998

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod Marek » stř 2. říj 2013, 11:43

U svíček může být 15 tis. dost, hodně napoví jejich barva. Kromě svíček může být špatná zapalovací cívka, kabely nebo lišta - nevím, co Tvůj motor má. To bych zkouknul před diagnostikou. Kabely se měří za studena, na liště nebo cívce nezměříš nic, jen se dá zkontrolovat připojovací konektor a praskliny plastu. kterými by se dovnitř dostatla voda. Při závadě zapalování v jednom válci má motor v zátěži hrubý, trhavý chod, čím nižší otáčky, tím horší.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod cednicek » čtv 3. říj 2013, 6:38

Trhany chod motoru nezaznamenavam. Tocit to jde, na tri valce to taky nejede, ale spis jde o to, ze akcelerace ve vyssich rychlostech je oproti predchozi 1.3 slabsi. Necekam zazraky, ale pujdu na vymenu oleje a filtru, termostatu a dalsich veci, tak to zkusim resit potom. Zkusim jeste nechat zkontrolovat vuli ventilu, ale byly delany spolecne s brousenim hlavy a rozvody, tak snad by to melo tech 12-15tis. vydrzet bez problemu. Kazdopadne diky moc za postrehy
Citroen Xsara Break I 1.4i 1998
SKODA FELICIA COMBI MAGIC 1.3 MPi 1998
Uživatelský avatar
cednicek
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 8. zář 2010, 6:54
Bydliště: OLOMOUC
Vůz: Citroen XSARA BREAK I 1.4i 1998

Nahodilá ztráta výkonu - Xsara GPicasso 1.8i

Příspěvekod KubikF » pát 4. říj 2013, 11:41

Dobrý den,rád bych se na Vás obrátil pro radu.Moje známá má už delší dobu problémy s Xsarou...je to Grand Picasso 1.8 16V rok výroby 2007,koupeno před třemi lety u Citroen Hrubý,najeto cca 200tisíc.Výbava nejspíš nižší (centrál s DO,el. okna,klima atd.) ale ještě s dodělávaným magicarem.
Před pár měsíci začala mít problém s tím,že auto zničehonic netáhne.Někdy se to stalo při rozjezdu do křižovatky,jindy při normální jízdě po okresce.
Auto bylo už na několika diagnostikách a v několika servisech a pořád nikdo na nic nepřišel.
Kamarádovi diagnostika ukázala jen bohatost směsi na třetím válci a jinak celkem nic.Jeden servisák tvrdil,že podle VIN mělo být auto na svolávačce kvůli ŘJ,ale tam zřejmně původní majitel nebyl.
Majitelka jezdí hodně po městě a tankovala na jedné menší ČS,tak jsme zkusili aditivum na čištění vstřikovačů a změnit ČS.Na chvilku to pomohlo,ale potom opět stejná závada a ještě prý byl cítit benzín.
Byly měněny svíčky,zkoušeli měnit zapalovací lištu,kat i lambdy mají být prý OK,palivový filtr prý tenhle model nemá.Jeden servis tvrdil,že tam byl zásah do ŘJ,potom,že ŘJ je vadná a že špatně komunikuje a že je to zralý na výměnu počítače+kabeláže.Teď zkoušena jiná klapka ze stejného typu a taky bez výsledku.
Za jízdy se závada projeví nahodile,auto ztratí výkon jako když nemá palivo,ale hodnoty okamžité spotřeby vyletí nahoru,zabliká kontrolka check engine a objeví se pollution fault...bez výkonu je cca 5-10 vteřin a pak se opět sebere a vystřelí.
Předem díky za jakoukoliv radu,auto bylo už v několika servisech kolem Chomutova,teď skončilo někde ve Zlatníkách u Mostu
KubikF
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 4. říj 2013, 10:50
Bydliště: Chomutov
Vůz: Xsara Grand Picasso 1.8

Re: Nahodilá ztráta výkonu - Xsara GPicasso 1.8i

Příspěvekod Cvrček » pát 4. říj 2013, 22:56

KubikF píše:... palivový filtr prý tenhle model nemá...

Cože? A co se kouknout za práh před pravým zadním kolem? Je to váleček na palivových trubkách.
Jinak,prosím označení Grand se používá až u C4 ,kdy Grand je sedmimístný. U Xsary nééé :wink:
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4552
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Ztráta výkonu

Příspěvekod vena garážmistr » sob 5. říj 2013, 7:22

Hele to auto je zralý na pořádnou diagnostiku v pořádným servisu nebo aspoň u někoho kdo umí víc než jen napíchnout kabel a pak přečíst ty písmenka co se objeví na monitoru. Není možný aby se po výměně tolika součástek závada projevovala stále. Pokud mělo být auto na svolávačce tak není nic jednoduššího než zajet do citroenu a zeptat se na to , nevím jak to chodí jestli by byli schopni tu závadu na kterou to svolávali odstranit i po dlouhé době ale určitě by měli dokázat najít jestli tam to auto mělo být a jestli bylo a pokud mělo být a nebylo a oni to nebudou moci udělat jako svolávačku tak by mohli umět poradit jak to udělat a případně co vyměnit. Ale pokud to bylo kvůli ŘJ tak se patrně přehrával soft na lepší verzi. Je to teda z Chomutova dost z ruky ale zkus tenhle servis www.c-car.cz jsou v Kralupech nad Vltavou ale co vím já tak tam jezdí i spousta Pražáků a údajně tam vozí auta i oficiální servisy když si neví rady.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

PředchozíDalší

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků