Stránka 3 z 6

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: čtv 19. črc 2012, 11:17
od Hrnča
MOhla by to dělat i lamda. Špatně vyhodnotí spaliny a motor přidusí. Jen tip. Třeba to někoho trkne... :-)

Počas jazdy prestane ťahať

PříspěvekNapsal: ned 29. črc 2012, 8:48
od mikele_g
Zdravím, prosím o radu-
Počas jazdy sa zapne ventilátor pri chladiči a motor prestane ťahať.
Presnejšie povedané reaguje na plynový pedál iba do 1/4 od začiatku dráhy.
V pameti má potom zápis :
5681 - Riadiaca jednotka vstrekovania
8449 - Potenciometer škrtiacej klapky - nezmyselný signál

Mám pocit, že interval kedy to urobí sa skracuje, a je to úplne nahodilé.

Ďakujem za prečítanie.
sloučeno

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: ned 29. črc 2012, 10:28
od baffy
Nenašiel som ani jeden ten kód .Čím si to mal napichnuté?

-

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: ned 29. črc 2012, 17:28
od mikele_g
pokiaľ som dobre videl na PC tak to bola lexia pokiaľ si dám univerzálnu čítačku DTC tak tieto :
P1631 a P2101.
Ináč sviečky a vzduchový filter menený.

-- přidáno Ned 29. Júl 2012, 18:42 --

Ešte mimichodom keď sa to stane musím vypnúť motor, počkám pol. minuty naštartujem a všetko funguje ako má.
Môžem niekoľko krát naštartovať, prejdem aj niekoľko 100km až to znova urobí.

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: ned 29. črc 2012, 18:15
od baffy
Mno to je už lepšie.Problém smeruje do RJ motora.Popozeral a prečistil by som všetky spoje a konektory od plynového pedálu cez RJ až po škrtiacu klapku.

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: ned 29. črc 2012, 20:38
od mikele_g
To už som urobil okrem konektorov na RJ , lebo zatiaľ nemám schémy od auta ani žiadne popisy umiestnenia snímačov

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: pon 30. črc 2012, 7:09
od baffy
Daj VIN a mail ,pokúsim sa niečo pohladať.

1.4i CHYBI VYKON

PříspěvekNapsal: pon 30. zář 2013, 11:16
od cednicek
Ahoj,

nez pojedu do servisu, radeji se optam mezi znalymi. Mam Xsaru Break 1.4 98, delal se tam pred 3 lety srovnani hlavy, vule ventilu a rozvody. Nemuzu to porovnat, jelikoz jinou 1.4 Xsarou jsem nejel, ale oproti 1.3 Felde se mi to zda line.

Ve zkratce - motor do otacek na volnobeh jde, a stejne tak i za jizdy. Ucpany vyfuk nebo katalyzator asi vylucuji. V provozu se mi zda, ze nejde tak za plynem jako Felda a musim slapat temer az na zem, abych drzel krok s provozem. Pokud chci predjizdet, tak na usecich, kde jsem to s Feldou neresil, tak tady premyslim. Nedokazu si to vysvetlit, ale treba serpentiny na pustevny v podstate jedu az na zem a pritom me tlaci napriklad Felicie. Benzin tankuju Vervu, Shell, Omv, vsechno jenom premiove varianty. Volnobech to drzi, a filtry byly taky meneny. Kdyz mam nastartovane, tak slysim u nadrze z venku bzucivy zvuk cerpadla, tak si rikam, jestli to neni ono... Ale nechce se mi to vysvetlovat v servise a pak hlavne platit x tis za diagnostiku :)

Mate nekdo nejaky napad? Chapu, ze to neni raketa, ale predpokladam, ze srovnatelny zazitek jako z Felicie musim mit. Rekl bych, ze tam chybi tak 15kW. Pridusene to ale nezni. Kazdopadne tolikrat jsem nohu na zemi jeste nemel, ale ted je z toho bezna praxe. Ted babo rad...

Diky moc

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: pon 30. zář 2013, 20:10
od Marek
Píšeš filtry, měnil jsi i palivový? Co svíčky?

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: úte 1. říj 2013, 6:03
od cednicek
Vsechno je nove, sice jiz pred dvema roky, ale tyto dily maji najeto cca 15000. Kazdopadne ted se chystam na vzduch. filtr, olej a zkusim asi i tu diagnostiku, abych vyloucil lambdu.

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: stř 2. říj 2013, 11:43
od Marek
U svíček může být 15 tis. dost, hodně napoví jejich barva. Kromě svíček může být špatná zapalovací cívka, kabely nebo lišta - nevím, co Tvůj motor má. To bych zkouknul před diagnostikou. Kabely se měří za studena, na liště nebo cívce nezměříš nic, jen se dá zkontrolovat připojovací konektor a praskliny plastu. kterými by se dovnitř dostatla voda. Při závadě zapalování v jednom válci má motor v zátěži hrubý, trhavý chod, čím nižší otáčky, tím horší.

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: čtv 3. říj 2013, 6:38
od cednicek
Trhany chod motoru nezaznamenavam. Tocit to jde, na tri valce to taky nejede, ale spis jde o to, ze akcelerace ve vyssich rychlostech je oproti predchozi 1.3 slabsi. Necekam zazraky, ale pujdu na vymenu oleje a filtru, termostatu a dalsich veci, tak to zkusim resit potom. Zkusim jeste nechat zkontrolovat vuli ventilu, ale byly delany spolecne s brousenim hlavy a rozvody, tak snad by to melo tech 12-15tis. vydrzet bez problemu. Kazdopadne diky moc za postrehy

Nahodilá ztráta výkonu - Xsara GPicasso 1.8i

PříspěvekNapsal: pát 4. říj 2013, 11:41
od KubikF
Dobrý den,rád bych se na Vás obrátil pro radu.Moje známá má už delší dobu problémy s Xsarou...je to Grand Picasso 1.8 16V rok výroby 2007,koupeno před třemi lety u Citroen Hrubý,najeto cca 200tisíc.Výbava nejspíš nižší (centrál s DO,el. okna,klima atd.) ale ještě s dodělávaným magicarem.
Před pár měsíci začala mít problém s tím,že auto zničehonic netáhne.Někdy se to stalo při rozjezdu do křižovatky,jindy při normální jízdě po okresce.
Auto bylo už na několika diagnostikách a v několika servisech a pořád nikdo na nic nepřišel.
Kamarádovi diagnostika ukázala jen bohatost směsi na třetím válci a jinak celkem nic.Jeden servisák tvrdil,že podle VIN mělo být auto na svolávačce kvůli ŘJ,ale tam zřejmně původní majitel nebyl.
Majitelka jezdí hodně po městě a tankovala na jedné menší ČS,tak jsme zkusili aditivum na čištění vstřikovačů a změnit ČS.Na chvilku to pomohlo,ale potom opět stejná závada a ještě prý byl cítit benzín.
Byly měněny svíčky,zkoušeli měnit zapalovací lištu,kat i lambdy mají být prý OK,palivový filtr prý tenhle model nemá.Jeden servis tvrdil,že tam byl zásah do ŘJ,potom,že ŘJ je vadná a že špatně komunikuje a že je to zralý na výměnu počítače+kabeláže.Teď zkoušena jiná klapka ze stejného typu a taky bez výsledku.
Za jízdy se závada projeví nahodile,auto ztratí výkon jako když nemá palivo,ale hodnoty okamžité spotřeby vyletí nahoru,zabliká kontrolka check engine a objeví se pollution fault...bez výkonu je cca 5-10 vteřin a pak se opět sebere a vystřelí.
Předem díky za jakoukoliv radu,auto bylo už v několika servisech kolem Chomutova,teď skončilo někde ve Zlatníkách u Mostu

Re: Nahodilá ztráta výkonu - Xsara GPicasso 1.8i

PříspěvekNapsal: pát 4. říj 2013, 22:56
od Cvrček
KubikF píše:... palivový filtr prý tenhle model nemá...

Cože? A co se kouknout za práh před pravým zadním kolem? Je to váleček na palivových trubkách.
Jinak,prosím označení Grand se používá až u C4 ,kdy Grand je sedmimístný. U Xsary nééé :wink:

Re: Ztráta výkonu

PříspěvekNapsal: sob 5. říj 2013, 7:22
od vena garážmistr
Hele to auto je zralý na pořádnou diagnostiku v pořádným servisu nebo aspoň u někoho kdo umí víc než jen napíchnout kabel a pak přečíst ty písmenka co se objeví na monitoru. Není možný aby se po výměně tolika součástek závada projevovala stále. Pokud mělo být auto na svolávačce tak není nic jednoduššího než zajet do citroenu a zeptat se na to , nevím jak to chodí jestli by byli schopni tu závadu na kterou to svolávali odstranit i po dlouhé době ale určitě by měli dokázat najít jestli tam to auto mělo být a jestli bylo a pokud mělo být a nebylo a oni to nebudou moci udělat jako svolávačku tak by mohli umět poradit jak to udělat a případně co vyměnit. Ale pokud to bylo kvůli ŘJ tak se patrně přehrával soft na lepší verzi. Je to teda z Chomutova dost z ruky ale zkus tenhle servis www.c-car.cz jsou v Kralupech nad Vltavou ale co vím já tak tam jezdí i spousta Pražáků a údajně tam vozí auta i oficiální servisy když si neví rady.