Nízké otáčky

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Nízké otáčky

Příspěvekod fantomas72 » čtv 28. říj 2010, 9:30

Ahoj všem,prosím o radu nebo pomoc,většinou ráno když je motor studený a já ho nastartuju začne se jakoby dusit a otáčky jdou dolů až motor úplně zhasne.Po druhém nastartování je všechno ok.Nemůže být třeba ucpaný palivový filtr,nebo něco s čerpadlem?Připadá mi jakoby tam šlo málo benzinu :cry: Díky za rady s pozdravem Fantomas72.
fantomas72
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 59
Registrován: pon 22. bře 2010, 20:05
Bydliště: Milovice n/L
Vůz: Citroen Xsara combi 1.4i rv.2003

Re: Nízké otáčky

Příspěvekod dokturek » čtv 28. říj 2010, 10:26

asi bych začal timhle
http://xsara.cz/phpbb3/download/motor_b ... zduchu.pdf
a pokud jde o filtry tak pokud neviš kdy byli měněny tak je radši vyměn to same plati pro svičky
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázek
Uživatelský avatar
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 986
Registrován: sob 15. lis 2008, 9:56
Bydliště: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Re: Nízké otáčky

Příspěvekod miskod » sob 30. říj 2010, 7:46

fantomas72 píše:Ahoj všem,prosím o radu nebo pomoc,většinou ráno když je motor studený a já ho nastartuju začne se jakoby dusit a otáčky jdou dolů až motor úplně zhasne.Po druhém nastartování je všechno ok.Nemůže být třeba ucpaný palivový filtr,nebo něco s čerpadlem?Připadá mi jakoby tam šlo málo benzinu :cry: Díky za rady s pozdravem Fantomas72.



Nemas tam nahodou LPG????
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 30. kvě 2007, 9:27
Bydliště: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Nízké otáčky

Příspěvekod vlasta0303 » sob 30. říj 2010, 12:26

Lpg na to nemůže mít vliv,startuje na benzin./snad čistý/ :driv:
Obrázek
Uživatelský avatar
vlasta0303
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 417
Registrován: sob 13. úno 2010, 20:41
Bydliště: Plzeň-Locháč
Vůz: xsara-picasso 1.8i16v r.v.03 85kw B/LPG

Re: Nízké otáčky

Příspěvekod miskod » pon 1. lis 2010, 15:18

Ale moze...
Ak je zle nastaveny plyn, tak prave toto je primarny dosledok. Auto sa "nauci" na plyn.
Odskusane na viacerych autach... Nejdem to rozpisovat. Uz som to pisal x-krat.
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 30. kvě 2007, 9:27
Bydliště: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Nízké otáčky

Příspěvekod Rope » sob 6. lis 2010, 19:15

Ja třeba bych chtěl aby si to napsal po xprvé, nebo dej odkaz na to kde jsi to psal, opakování je matka moudrosti a né každý to třeba četl.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Nízké otáčky

Příspěvekod miskod » čtv 18. lis 2010, 7:57

No ono je otazka ci to nebude trochu offtopic. Dotycny sa este stale nevyjadril ci tam ten plyn ma alebo nie. Ale ak ho tam ma a je zle nastaveny tak to bude tym. Ale este je tu este jedna moznost. Takto sa mi sprava moja C5. Tam mam pripchate benzinove vstreky. Nalial som tam cistic palivoveho systemu, presiel celu nadrz a pomohlo to.
No a k tomu zle nastavenemu pynu:
Ono je sice pekne ze auto ma lambda regulaciu, ale to je snad najpomalsia regulacia bohatosti zmesi aka moze byt. Preto ma riadiaca jednotka tabulkove hodnoty a pomocou vystupu z lambdy ich len mierne koriguje. Ked ja rychlo stlacim plyn, tak chcem aby mal motor dane otacky (resp. aby vstrekoval dane mnozstvo paliva) hned. To znamena aby sa bohatost zmesi dostala blizko idealu. Bez tabulkovych hodnot v RJ by to neslo. Blbe ale je ze tieto tabulky nie su pevne, ale su adaptivne. To znamena, ze ak mam zle nastaveny plyn, tak si auto po case naberie zle hodnoty a zacne to na benzin blbnut. Napr. ak za danych podmienok (poloha pedalu, tlak paliva, teplota motora, teplota vzduchu,...) pri jazde na benzin mam otvoreny vstrek 10ms, tak za rovnakych podmienok pri jazde na plyn musi chciet mat motorova RJ otvoreny ten benzinovy vstrek tiez 10ms (plynova RJ nerobi nic ine len prepocitava tuto dobu na dobu otvorenia plynoveho vstreku). Ak je to zle nastavene, tak sa pri jazde na benzin po stlaceni pedalu dostane bohatost zmesi daleko od idealu a prichadza na rad dlheeeeeee doregulovavanie labda regulaciou. Toto kludne moze trvat dve,tri sekundy. Toto je presne odpoved pre tych co sa im (hlavne studene) auto na benzin dusi a po case normalne vystreli. Naprava je mozna resetom motorovej RJ a poriadnym nastavenim lpg (niekym co vie co robi). Na ten reset na mojej xsare 1 stacilo precitat a vymazat (aj prazdnu) chybovu pamat.
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 30. kvě 2007, 9:27
Bydliště: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Nízké otáčky

Příspěvekod fantomas72 » čtv 2. pro 2010, 10:39

Ahoj,jasně že v autě plyn nemám,ani bych ho nechtěl.Vyměnil jsem palivový filtr,ze kterého vyteklo černý bahno a dělá to pořád a ještě k tomu čerpadlo strašně nahlas bzučí.Uklidní se to tak po třetím nastartování.Nemůže to být regulátor tlaku paliva?
fantomas72
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 59
Registrován: pon 22. bře 2010, 20:05
Bydliště: Milovice n/L
Vůz: Citroen Xsara combi 1.4i rv.2003


Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků