Picasso "alá" šicí stroj

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Picasso "alá" šicí stroj

Příspěvekod milpik » pon 13. pro 2010, 18:33

AHoj všem znalým. Prosím radu U Xsary Picasso 1,8 16V benzin 2002 jsme vyměnili (já tedy ne) hydroštely (dávali jsme jim příčinu cvakání - cvaká to jak šicí stroj) a cvaká to pořád přesně podle otáček. Pokud jdou otáčky dolů z vysokých na nízké (jakoby když to oroštuju), tak to nedělá. Jak a co nejspolehlivěji zjistit odkud to jde?
A ještě jedna věc - nyní po opravě (oprava svodu výfuku) motor neudrží po nastartování otáčky a na volnoběh to hned vždy chcípne. Nemůžeme najít příčinu.
Díky všem za rady
milpik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: sob 27. říj 2007, 6:12
Bydliště: Hradec
Vůz: C.Xsara Picasso 1,8 16V rv2002

Re: Picasso "alá" šicí stroj

Příspěvekod Kostěj » pon 13. pro 2010, 21:04

A necvaká to náhodou EGR ventil? S tím svodem nemám tušení, ale zkontroloval bych možná všechny konektory, které byly při opravě rozpojeny.
Citroen Xsara Picasso 1.8i16V Exclusive (2001)
Kostěj
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 70
Registrován: pon 29. led 2007, 19:44
Bydliště: Valašské království
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1.8i16V (2001)

Re: Picasso "alá" šicí stroj

Příspěvekod milpik » pon 13. pro 2010, 21:53

EGR ventil??? To se mi moc nezda, je tojasnej kovovej zvuk
milpik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: sob 27. říj 2007, 6:12
Bydliště: Hradec
Vůz: C.Xsara Picasso 1,8 16V rv2002

Re: Picasso "alá" šicí stroj

Příspěvekod MP » úte 14. pro 2010, 6:59

Tady to cvrdlikání jak šicí stroj mě dělala Felda ( až mi ji kolegové co se mnou jezdili do práce přejmenovali na Veritasku ) , taky podle otáček , tak jsem prvně myslel na ventilový vůle , pak prolezl kde co . A snad až po víc jak roce jsem se jen tak koukal z jámy zespodu na auto a všiml si že chybí jeden šroub na přírubě mezi svodama a výfukovým potrubím . Tak jsem ho doplnil , aniž by mě napadlo že to může mít souvislost s tím cvakáním , a ono to přestalo ...
Zkus skontrolovat všechny spoje , ale když píšeš že jste opravovali svody , tak snad tam máš všecko v cajku .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Picasso "alá" šicí stroj

Příspěvekod miskod » stř 15. pro 2010, 11:09

Mne tiez nedavno zacal cvakat ventil na mojej C5 1.8 16v. Po dvoch dnoch ale prestal. Pripisujem to nejakej necistote co sa dostala do hydrostelu. Tazko ale povedat co to naozaj bolo. Menil som totiz olej z 10w40 na 5w50 a mozno sa tam nieco uvolnilo.
Mas stale rovnaky olej? A aky?
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 30. kvě 2007, 9:27
Bydliště: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Picasso "alá" šicí stroj

Příspěvekod Hrnča » čtv 16. pro 2010, 21:29

Na Lvíčeti mi při tomhle počasí cvaká ventil na nádobce s aktivním uhlím. Nevím jak na pikoušovi, ale u Lvíčete je pod oknem před spolujezcem...
A propo, rychlost cvakáni se mění s otáčkama. Při jízdě bez plynu to necvaká...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002


Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků