Klepání motoru za studena

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Klepání motoru za studena

Příspěvekod Skodax » stř 2. úno 2011, 10:56

Takže u tebe byl taky hrubý chod motoru a klepání hydroštelů za mrazu? A pak po výměně vše ok? Protože se bojím přecházet z 10W na 5W. A doufám že je to olejem.
Uživatelský avatar
Skodax
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 98
Registrován: ned 20. pro 2009, 18:21
Bydliště: Plzeň
Vůz: Citroen Xsara II 1.6 16V rv 2000

Re: Klepání motoru za studena

Příspěvekod coruss » sob 5. úno 2011, 10:23

Takže závěr, diagnostika neukázala nic motor po mechanické stránce OK. Drobná vůle ložiska nemá vliv na klapot motoru. Do těchto motorů se nedoporučuje plná sintetika, ale Totál Quartz 7000 http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=607 tak jak psal Mio olej je hodně řítký , i když máte nové těsnění pod hlavou nebo jen víkem začne vám to na 99% slzet až to nekonec časem začne téct :roll: . U nových C4 se tento klapot a cukání vozu objevil okamžitě po výrobě na vině jsou normy EU na výfukové plyny . Proto výrobce je nucen nastavit sowtver tak aby se do norem vešel.Byl jsem u Citroenu přímo a tam mě řekli tyto informace dá se u nových aut přehrát sowtver :driv: a nebo po nastartování počkat cca 2 minuty. U mého staršího broučka stačilo vyhrkat úplně nádrž natankovat místo 95, 98 nalét do plné nádrže BG 44K a je hotovo :jup: http://www.autonehody.cz/produkty/bg_pr ... tml?id=151
došlo k mírnému znečištění trysek motoru a k špatnému rozprachu tím došlo ke klapotu motoru :driv:
díky všem za spolupráci :ooo:
Uživatelský avatar
coruss
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: pát 24. črc 2009, 13:20
Bydliště: Zlín
Vůz: Citroen Xsara 1,8 i,benzín,r.v.1997

Re: Klepání motoru za studena

Příspěvekod rasto » stř 9. kvě 2012, 7:20

vcera som bol so xsaričkou u mechanika s vyfukom. Ked sme ale v jeho dielni nakopli motor aby sme videli ci to este fučí, ozval sa dost silny nepravidelny klepot motora. Ja som ten klepot poznal. Nebolo ho vzdy pocut, len medzi panelakmi kde je vela betonu a ozyva sa tam vsetko. Inac to počut nebolo. Takze som tomu nevenoval vela pozornosti a nahovaral si ze to neni vazne . Ked to nakopol, bolo to uz asi hodinu na zdvihaku kym skontroloval cele auto odspodu a vypili sme kavu...takze uz bol motor studeny. Pocuval to so stetoskopom a zistil ze to ide zo stvrteho valca a odporucal mi aby som uz vela do nej neinvestoval :|Co si o tom myslite? Je dovod na taky pesimizmus? Stve ma to lebo ked zabudnem na to klepanie auto je v super stave
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: Klepání motoru za studena

Příspěvekod dokturek » stř 9. kvě 2012, 7:57

něco podobneho jsem měl na astře F klepal druhy valec pravděpodobně šroub pistu podle mechanika a s autem jsem najezdil ještě 40 tkm a auto ještě ted potkavam a to už je 3,5 roku co jsem ho prodal
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázek
Uživatelský avatar
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 986
Registrován: sob 15. lis 2008, 9:56
Bydliště: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Předchozí

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků