Výměna motoru.

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Výměna motoru.

Příspěvekod Pantata » čtv 10. úno 2011, 9:15

Dobrý den.Poradíte mi prosím jaký motor pasuje do Picassa 1.8i 16V?Chci jej respektive nic jiného mi nezbývá a musí jít ven.Shánět zase jen z Picassa nebo i nějaká Xantie nebo Xsara by pomohla? :(Ještě čistě náhodou někoho znalého v okrese Přerov bych uvítal....Díky
Pantata
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon 6. zář 2010, 10:20
Bydliště: Radslavice u Přerova
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,8i LPG

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod snoopy » čtv 10. úno 2011, 11:15

stejný motor se dával i do C5 a do nějakých dalších citroenů i peugeotů. Ale jestli bude pasovat, to je otázka. Ikdyž je to technicky stejný motor, může mít jinak řešené uchycení či umístění některých nepodstatných dílů...
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod lumpík » čtv 10. úno 2011, 19:19

pokud se nepletu tak 1.8 16v má kod motoru 6FZ (mrkni to techničáku) ten musíš dodržet, pokud tam máš uvedeno i číslo motoru je to o problém víc, musíš nechat udělat na úřadě výmaz čísla motoru a donest jim k tomu kupní smlouvu na ten motor a s papírem od emisí, že ti ten ,,novej,, motor nima prošel. A pak ti v techničáku vyškrtnou číslo motoru a provedou patřičný zápis a pak už můžeš legálně jezdit. A pokud máš uveden jen kod motoru tak jen přehodíš motor a hned můžeš jezdit. S obouma variantama mám zkušenosti. A co se týče toho motoru tak se dával do picassa, C5 a pak do 406 po faceliftu a i do 407, jinak uplně holé motory jsou uplně stejné jak v citroenu a peugeotu, mohou se lišit příslušenstvím na nich například: držáky motoru do kastle, na klimatizaci, altíku(jsou to většinou hliníkové kusy, které jsou jen přišroubované k bloku motoru. Stejně většinou koupíš jen holej motor a na něj si dáš všechno ze svýho vstřiky, altík, držáky a tak dále.... Jinak co se týče výměny motoru na picassu zkušenosti nemám jenom na normálních xsarách a pár škodovek, ale když máš průměrně vybavenou garáž a aspoň řetězovou kočku na zvednutí motoru tak se to nechá. jinak rovnou než budeš usazovat motor tak bych na něm být tebou udělal rovnou rozvody a spojku dělá se to mnohem lépe než když už je to v autě. Když jsem měnil poprvé na xsarce motor byl to celkem porod zvlášť s poloosama :D
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady: http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/
Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....
Uživatelský avatar
lumpík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 186
Registrován: pát 31. črc 2009, 14:24
Bydliště: Nesvačily
Vůz: 1.6 16V rv03 s ESP a ASR a 1.4 8V rv.01 kombík a 1.4 8v rv.01 na dily :-C, P806 LPG a Š130 LPG

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod miskod » pát 11. úno 2011, 8:04

Pantata píše:Dobrý den.Poradíte mi prosím jaký motor pasuje do Picassa 1.8i 16V?Chci jej respektive nic jiného mi nezbývá a musí jít ven.Shánět zase jen z Picassa nebo i nějaká Xantie nebo Xsara by pomohla? :(Ještě čistě náhodou někoho znalého v okrese Přerov bych uvítal....Díky


Co mas s tym motorom?
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 120
Registrován: stř 30. kvě 2007, 9:27
Bydliště: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod Pantata » pát 11. úno 2011, 17:54

S motorem mám asi tohle.Najednou není olej?Kam se poděl nikdo neví auto nekouří,normálně jede pod autem pár kapek-mám pod ním desku takže žádný vsaky do půdy nejsou.Tohle už podruhé během 5 měsíců-to auto mně prostě sere.Je na plyn-že by plyn podpořil spálení oleje jak mi bylo řečeno tomu nevěřím.Spíš je motor KO už od počátku-nikdo nezjistí kolik měl naběháno je to ital.Plyn tam je rok a půl.Rozvody atd.jsem dělal hned jak jsem to dovezl.Klasicky jak u každýho koupenýho auta-tak to dělám-a nic se nejevilo že by bylo KO.Taky servo začalo najednou chcát-prej auto dostalo ránu zespod-takže z něj asi udělám kurník.A to je asi tak všechno-je toho víc ale nebudu vás zatěžovat :kec:
Pantata
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon 6. zář 2010, 10:20
Bydliště: Radslavice u Přerova
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,8i LPG

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod lumpík » pát 11. úno 2011, 21:06

jestli je toho víc, tak jen povídej,radi ti určitě všichni pomůžem aspoň radou :D . A tím, že najednou není olej myslíš co? Že dvakrát do 5 měsíců ti zmizela komlet celá olejová náplň? Nebo jen, že ti zmizí pravidelně olej třeba na 500km půl litru? Oni totiž tyhle motory co máš ty žerou olej, už od výroby. Doma máme C5 s tím samím motorem a zhruba na 1500km si to veme 0.5litru oleje. Jinak jsem našel komplet motor i s převodovkou tady: http://aukro.cz/citroen-xsara-picasso-m ... 52628.html jestli je to cena i s tím, že je tam vše to co je na fotkách tak bych neváhal, a když ti teče eště servo tak tam je taky. Jinak kilometry by měli jít zjistit v citroenu u tý C5-ky se to dalo krásně a to byl dovoz z Holandska teda jestli to jezdilo do orig. servisu, nebo orientačně když to napíchneš na diagnostiku, jestli to dostalo ránu o bagy vylítly tak v jednotce bude patřičnej zápis při kolika kilometrech, nebo i další věci.....
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady: http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/
Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....
Uživatelský avatar
lumpík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 186
Registrován: pát 31. črc 2009, 14:24
Bydliště: Nesvačily
Vůz: 1.6 16V rv03 s ESP a ASR a 1.4 8V rv.01 kombík a 1.4 8v rv.01 na dily :-C, P806 LPG a Š130 LPG

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod Pantata » sob 12. úno 2011, 13:57

Kilometry asi budou problém-už jsem tady jednou řešil trable s BSI jednotkou-prej opravovaná-přepájený tišťáky atd.Jo určitě se neztratila celá náplň ale dost z ní.Poprvé jsem musel vyměnit už po třech tisísích celou náplň protože ten můj doktor přes auta tam snad nalil mazut a taky jsem měl plnou hadici vody od odvzdušnění kliky cožmělo asi následék pasty místo oleje.A teď si teda asi přikusuje z náplně po kapkách.Měl jsem před tímhle Volvo a tohle jsem nezažil,předtím taky citroen ale Zx a to bylo jiný kafe.Holt náskok díky technice jak se říká.Draze koupil a ....ani levně neprodá.
Pantata
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon 6. zář 2010, 10:20
Bydliště: Radslavice u Přerova
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,8i LPG

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod lumpík » sob 12. úno 2011, 14:20

kdyžtak si tady pročti toto téma třeba ti pomůže: viewtopic.php?f=54&t=4911
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady: http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/
Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....
Uživatelský avatar
lumpík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 186
Registrován: pát 31. črc 2009, 14:24
Bydliště: Nesvačily
Vůz: 1.6 16V rv03 s ESP a ASR a 1.4 8V rv.01 kombík a 1.4 8v rv.01 na dily :-C, P806 LPG a Š130 LPG

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod Pantata » sob 12. úno 2011, 19:46

necituj zbytečně
Jo tak to pěkně děkuju nakoupím sud oleje a budu ho rozmazlovat :lol:
Pantata
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon 6. zář 2010, 10:20
Bydliště: Radslavice u Přerova
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,8i LPG

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod mira-h » úte 4. úno 2014, 20:52

Draze koupil a ....ani levně neprodá.

I můj případ. Mám Xsaru 1.8, 8V na LPG a momentálně motor KO.

před 2 roky vylítal olej měrkou a auto se nejspíš i uvařilo (bylo -17 a vody málo, protože jí to neustále žralo). Tehdy jsem nechal vyměnit těsnění, srovnat hlavu vč. tlakové zkoušky, nová gufera na ventily a když už to bylo venku, tak i nové rozvody (vč. kladky a pumpy) jak se patří.

Před 14ti dny (po cca 20tis KM) opět vylítal ojej měrkou. Zpočátku to vypadalo jako banalita, ale ukázalo se, že je motor total death, protože jde všechno do sebe (voda-olej-tlkak z válců). Byla mi navrhnuta výměna motoru anebo likvidace francouze.

Motor 1.8- 16V, jak jsem posléze zjistil je velice žádané zboží, protože je poruchový.
Nebýt toho LPG tak to zcela určo :mudr:
francouze už NIKDY
mira-h
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 4. úno 2014, 19:35
Bydliště: Brno
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8-8V, 66kW, LPG, r.v. 1999

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod baffy » úte 4. úno 2014, 23:55

To čo popisuješ predsa nemohol spôsobiť únik oleja.A k tomu francúzovi, ak si prvým majitelom toho auta chápem ,ale ak nie tak neviň francúza ,ale toho pána čo to vlastnil pred tebou,respektíve toho čo to od neho kúpil :wink:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod Dzamby » sob 16. srp 2014, 9:32

Zdravím všechny,
chtěl bych se pouze zeptat na takovou asi zřídka viditelnout otázku. Mám xsaru 1998 1,4i, ale chtěl bych něco silnějšího, ale mojí xsarky se mi nechce vzdávat, tak jsem přemýšlel, jestli půjde dát místo toho 1,4kového motoru ten VTSkový 2 litr...Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost a jak by to asi bylo s náročností, pokud to vůbec jde? :)
Dzamby
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned 1. pro 2013, 14:48
Bydliště: Most
Vůz: Citroen xsara 1,4i 1998

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod MP » sob 16. srp 2014, 17:15

Jde všechno když se chce , a když ti někdo řekne že to nejde , tak to je teprve výzva pro tebe abys to udělal . Ale tady od bych upustil . Když pominu to že by jsi to nezlegalizoval , tak i finančně by to bylo tak náročný že se to nevyplatí . Nejde jen o to přehodit motor , ale budeš ten dvoulitr pak brzdit těma bubínkama co máš jistě na 1.4 vzadu ? A bude toho jistě víc .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod pripad » čtv 21. srp 2014, 16:44

Zdravím, chcem sa opýtať, či by bolo možné prehodiť motor zo Xsara (Ph1) r.v.: 98, VTS 120kW do Xsara (Ph2) 00- namiesto 2.0 100kW? Viem, že motor ako taký by tam pasoval keďže aj Xsara (Ph2) 00- sa robila so 120kW motorom, ale či by nebol problém s elektrikou?. Kedže Xsara (Ph2) 00- má BSI riad. jednotku. Alebo či by nenastali iné komplikácie. Ďakujem :ooo:
pripad
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 21. srp 2014, 16:29
Bydliště: Prievidza
Vůz: Xsara VTS, r.v. 98

Re: Výměna motoru.

Příspěvekod Cvrček » čtv 21. srp 2014, 20:35

Jiná elektroinstalace. Řídící jednotka motoru plus nutnost "nějak" spárovat s autem,přesněji s BSI. Zní to jednoduše,ale zase tak jednoduché to není.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Další

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků