Stránka 1 z 4

Volnoběh

PříspěvekNapsal: sob 16. pro 2006, 22:06
od řepák
PLS o radu .
Vypozoroval sem , že když jedu třeba z kopce a vykvaltuju tak mi ot zůstávají , pro mě , v dost vysoký frekvenci . 130 km/= 2000 - 2500 ot/min .
Teď sem přijel od tchána a ten má tedy Xsantii a prej mu to dělá taky . Akorát , že mu to po chvilce zase spadne . Já sem to ale nějak dlouho nepozoroval . Bo vždycky se najde blb kterej hned bliká abych přidal když jedu vlevo 130 a někdy i o pár km/h víc . Ale to už neřeším .
Díky .

PříspěvekNapsal: ned 17. pro 2006, 8:50
od CHiP
řepák: Je to kvůli tomu aby zůstala zachována funkčnost všech posilovačů, normálka :wink:

PříspěvekNapsal: ned 17. pro 2006, 9:35
od řepák
No jo , ale až takhle vysoký ?

PříspěvekNapsal: ned 17. pro 2006, 11:21
od CHiP
řepák: Myslím, že MB se kterým jsem se jenom vezl, tak když se vyřadilo ve 150 km/h, tak to točilo okolo 3000 ot/min a čím se jelo pomaleji, tím volnoběh klesal dolů :)

PříspěvekNapsal: ned 17. pro 2006, 11:38
od Návštěvník
To nemyslis vazne, ze ne? to jsem jeste neslysel...

PříspěvekNapsal: ned 17. pro 2006, 11:38
od Micak
Anonymous píše:To nemyslis vazne, ze ne? to jsem jeste neslysel...

To je moje

PříspěvekNapsal: ned 17. pro 2006, 18:37
od CHiP
Micak: Myslím. Nevím jak Xsary s BSI ale u nových aut je to normální :)

PříspěvekNapsal: ned 17. pro 2006, 21:45
od Návštěvník
Chip: noo, tak jsem zase o neco chtrejsi :lol: fakt jsem o tom jeste neslysel... ale co se tyce moji xsarky, tak ta drzi volnobeh nekde kolem 900ot. a to mi pripadne dost...

Re: Volnoběh

PříspěvekNapsal: ned 17. pro 2006, 22:52
od Zabak
řepák píše:PLS o radu .
Vypozoroval sem , že když jedu třeba z kopce a vykvaltuju tak mi ot zůstávají , pro mě , v dost vysoký frekvenci . 130 km/= 2000 - 2500 ot/min .
Teď sem přijel od tchána a ten má tedy Xsantii a prej mu to dělá taky . Akorát , že mu to po chvilce zase spadne . Já sem to ale nějak dlouho nepozoroval . Bo vždycky se najde blb kterej hned bliká abych přidal když jedu vlevo 130 a někdy i o pár km/h víc . Ale to už neřeším .
Díky .


a ot.zustávaji stejné???? nebo se to mění s rychlostí ???
zkus vytočit motor na místě na neutrál jestli se při klesání ty otacky zasenou taky ????
a jakym zpusobem ty otačkamy dostaneš dolu, když se ti to stane ???
podle toho co jsi zatim napsal bych to tipoval na krkovy motorek (asi se zasekává)

Re: Volnoběh

PříspěvekNapsal: ned 31. pro 2006, 18:22
od řepák
Zabak píše:
řepák píše:PLS o radu .
Vypozoroval sem , že když jedu třeba z kopce a vykvaltuju tak mi ot zůstávají , pro mě , v dost vysoký frekvenci . 130 km/= 2000 - 2500 ot/min .
Teď sem přijel od tchána a ten má tedy Xsantii a prej mu to dělá taky . Akorát , že mu to po chvilce zase spadne . Já sem to ale nějak dlouho nepozoroval . Bo vždycky se najde blb kterej hned bliká abych přidal když jedu vlevo 130 a někdy i o pár km/h víc . Ale to už neřeším .
Díky .


a ot.zustávaji stejné???? nebo se to mění s rychlostí ???
zkus vytočit motor na místě na neutrál jestli se při klesání ty otacky zasenou taky ????
a jakym zpusobem ty otačkamy dostaneš dolu, když se ti to stane ???
podle toho co jsi zatim napsal bych to tipoval na krkovy motorek (asi se zasekává)


Mění s rychlostí
Na místě je to v pohodě
No že uberu na ,,fofru,, na nějakých 90 ale většinou prostě jedu a pak třeba příjde sjezd z D .
No ale ono to je cejtit ze se ten motor i víc točí ...

PříspěvekNapsal: pon 1. led 2007, 18:49
od falkon
Nevím,jestli naše problémy s otáčkama jsou stejné nebo podobné,ale mě otáčky spadávají při každém řazení docela pomalu,všiml jsem si toho už při koupi,pak jsem se to konzultoval s několika automechaniky a každý se shodl na tom,že je to normální.Když to tam rychle nalupu,tak ručička otáčkoměru nestačí ani spadnout na nižší otáčky.Už jsem si na to zvykl a teď už mi to ani nepřijde.

PříspěvekNapsal: pon 1. led 2007, 19:02
od darnel
Sice nejsem žádnej expert, ale řekl bych že to tak být nemá. Když sundám nohu z plynu otáčky spadnou okamžitě (asi 1s). Řekl bych že to zhruba odpovídá skutečnosti, při volnoběhu mám kolem 850-900ot. Mám 1.8 8V .

PříspěvekNapsal: pon 1. led 2007, 19:13
od falkon
darnel píše:Sice nejsem žádnej expert, ale řekl bych že to tak být nemá. Když sundám nohu z plynu otáčky spadnou okamžitě (1s). Řekl bych že to zhruba odpovídá skutečnosti, při volnoběhu mám kolem 850-900ot. Mám 1.8 8V .


Tak nikdy jsem to přesně neměřil,ale s porovnáním s Favoritem,kterého jsem měl před Xsarou,tak tam padaly otáčky okamžitě jak jsem sundal nohu z plynu,tady je malá prodlevička,ale jinak mi otáčky na volnoběh drží normálně a mám je kolem 900ot/min,mám taky 1,8 8V

PříspěvekNapsal: pon 1. led 2007, 19:21
od mirah
Podle mě klesají otáčky u vstřkování vždy pomaleji než u karburátorového motoru, ale klesnout by měly až na zhruba 900 ot.

PříspěvekNapsal: úte 2. led 2007, 16:38
od falkon
mirah píše:Podle mě klesají otáčky u vstřkování vždy pomaleji než u karburátorového motoru, ale klesnout by měly až na zhruba 900 ot.


Takhle mi to přesně citovali Ti automechanici,že to způsobuje to vstřikování.