Volnoběh

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Volnoběh

Příspěvekod řepák » sob 16. pro 2006, 22:06

PLS o radu .
Vypozoroval sem , že když jedu třeba z kopce a vykvaltuju tak mi ot zůstávají , pro mě , v dost vysoký frekvenci . 130 km/= 2000 - 2500 ot/min .
Teď sem přijel od tchána a ten má tedy Xsantii a prej mu to dělá taky . Akorát , že mu to po chvilce zase spadne . Já sem to ale nějak dlouho nepozoroval . Bo vždycky se najde blb kterej hned bliká abych přidal když jedu vlevo 130 a někdy i o pár km/h víc . Ale to už neřeším .
Díky .
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod CHiP » ned 17. pro 2006, 8:50

řepák: Je to kvůli tomu aby zůstala zachována funkčnost všech posilovačů, normálka :wink:
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod řepák » ned 17. pro 2006, 9:35

No jo , ale až takhle vysoký ?
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod CHiP » ned 17. pro 2006, 11:21

řepák: Myslím, že MB se kterým jsem se jenom vezl, tak když se vyřadilo ve 150 km/h, tak to točilo okolo 3000 ot/min a čím se jelo pomaleji, tím volnoběh klesal dolů :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Návštěvník » ned 17. pro 2006, 11:38

To nemyslis vazne, ze ne? to jsem jeste neslysel...
Návštěvník
 

Příspěvekod Micak » ned 17. pro 2006, 11:38

Anonymous píše:To nemyslis vazne, ze ne? to jsem jeste neslysel...

To je moje
Uživatelský avatar
Micak
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 8
Registrován: sob 11. lis 2006, 10:09
Bydliště: Modrá

Příspěvekod CHiP » ned 17. pro 2006, 18:37

Micak: Myslím. Nevím jak Xsary s BSI ale u nových aut je to normální :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Návštěvník » ned 17. pro 2006, 21:45

Chip: noo, tak jsem zase o neco chtrejsi :lol: fakt jsem o tom jeste neslysel... ale co se tyce moji xsarky, tak ta drzi volnobeh nekde kolem 900ot. a to mi pripadne dost...
Návštěvník
 

Re: Volnoběh

Příspěvekod Zabak » ned 17. pro 2006, 22:52

řepák píše:PLS o radu .
Vypozoroval sem , že když jedu třeba z kopce a vykvaltuju tak mi ot zůstávají , pro mě , v dost vysoký frekvenci . 130 km/= 2000 - 2500 ot/min .
Teď sem přijel od tchána a ten má tedy Xsantii a prej mu to dělá taky . Akorát , že mu to po chvilce zase spadne . Já sem to ale nějak dlouho nepozoroval . Bo vždycky se najde blb kterej hned bliká abych přidal když jedu vlevo 130 a někdy i o pár km/h víc . Ale to už neřeším .
Díky .


a ot.zustávaji stejné???? nebo se to mění s rychlostí ???
zkus vytočit motor na místě na neutrál jestli se při klesání ty otacky zasenou taky ????
a jakym zpusobem ty otačkamy dostaneš dolu, když se ti to stane ???
podle toho co jsi zatim napsal bych to tipoval na krkovy motorek (asi se zasekává)
ZABAK Xsara 1,8 16V VTS :-)
Uživatelský avatar
Zabak
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 24. lis 2005, 16:53
Bydliště: Praha

Re: Volnoběh

Příspěvekod řepák » ned 31. pro 2006, 18:22

Zabak píše:
řepák píše:PLS o radu .
Vypozoroval sem , že když jedu třeba z kopce a vykvaltuju tak mi ot zůstávají , pro mě , v dost vysoký frekvenci . 130 km/= 2000 - 2500 ot/min .
Teď sem přijel od tchána a ten má tedy Xsantii a prej mu to dělá taky . Akorát , že mu to po chvilce zase spadne . Já sem to ale nějak dlouho nepozoroval . Bo vždycky se najde blb kterej hned bliká abych přidal když jedu vlevo 130 a někdy i o pár km/h víc . Ale to už neřeším .
Díky .


a ot.zustávaji stejné???? nebo se to mění s rychlostí ???
zkus vytočit motor na místě na neutrál jestli se při klesání ty otacky zasenou taky ????
a jakym zpusobem ty otačkamy dostaneš dolu, když se ti to stane ???
podle toho co jsi zatim napsal bych to tipoval na krkovy motorek (asi se zasekává)


Mění s rychlostí
Na místě je to v pohodě
No že uberu na ,,fofru,, na nějakých 90 ale většinou prostě jedu a pak třeba příjde sjezd z D .
No ale ono to je cejtit ze se ten motor i víc točí ...
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod falkon » pon 1. led 2007, 18:49

Nevím,jestli naše problémy s otáčkama jsou stejné nebo podobné,ale mě otáčky spadávají při každém řazení docela pomalu,všiml jsem si toho už při koupi,pak jsem se to konzultoval s několika automechaniky a každý se shodl na tom,že je to normální.Když to tam rychle nalupu,tak ručička otáčkoměru nestačí ani spadnout na nižší otáčky.Už jsem si na to zvykl a teď už mi to ani nepřijde.
falkon
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 30
Registrován: pon 31. črc 2006, 17:47

Příspěvekod darnel » pon 1. led 2007, 19:02

Sice nejsem žádnej expert, ale řekl bych že to tak být nemá. Když sundám nohu z plynu otáčky spadnou okamžitě (asi 1s). Řekl bych že to zhruba odpovídá skutečnosti, při volnoběhu mám kolem 850-900ot. Mám 1.8 8V .
Naposledy upravil darnel dne úte 2. led 2007, 15:38, celkově upraveno 1
darnel
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 89
Registrován: ned 20. srp 2006, 17:39
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod falkon » pon 1. led 2007, 19:13

darnel píše:Sice nejsem žádnej expert, ale řekl bych že to tak být nemá. Když sundám nohu z plynu otáčky spadnou okamžitě (1s). Řekl bych že to zhruba odpovídá skutečnosti, při volnoběhu mám kolem 850-900ot. Mám 1.8 8V .


Tak nikdy jsem to přesně neměřil,ale s porovnáním s Favoritem,kterého jsem měl před Xsarou,tak tam padaly otáčky okamžitě jak jsem sundal nohu z plynu,tady je malá prodlevička,ale jinak mi otáčky na volnoběh drží normálně a mám je kolem 900ot/min,mám taky 1,8 8V
falkon
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 30
Registrován: pon 31. črc 2006, 17:47

Příspěvekod mirah » pon 1. led 2007, 19:21

Podle mě klesají otáčky u vstřkování vždy pomaleji než u karburátorového motoru, ale klesnout by měly až na zhruba 900 ot.
xsara 1.8i 16v
mirah
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 33
Registrován: sob 29. dub 2006, 16:04
Bydliště: Táborsko

Příspěvekod falkon » úte 2. led 2007, 16:38

mirah píše:Podle mě klesají otáčky u vstřkování vždy pomaleji než u karburátorového motoru, ale klesnout by měly až na zhruba 900 ot.


Takhle mi to přesně citovali Ti automechanici,že to způsobuje to vstřikování.
falkon
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 30
Registrován: pon 31. črc 2006, 17:47

Další

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků