Volnoběh

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod bleriot11 » úte 2. led 2007, 17:04

Ty zvýšené otáčky při vyšších rychlostech bez zařazené rychlosti jsou naprosto normální.Jednou jsem měl problem ze snímačem rychlosti(nešel tachometr) a otačky byly stejné jak na volnoběh tak bez kvaltu i ve 130.Ještě jedna věc s vadným snímačem rychlosti to jelo pěkně blbě,auto si myslí že stojí na místě tak proč vydávat jejaký velký výkon.Kbyž tachak najednou ukazal,tak mě to zrychlilo jako když sešlapnu plyn asi o 10 mm.motor hdi
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Milan D. » stř 3. led 2007, 14:39

Mám 2,0 HDi, po vyřazení mi jdou otáčky dolů při jakékoli rychlosti. Četl jsem asi pře půl rokem v časopisu Diesel, že co tady popisujete, že otáčky zůstanou na nějaké úrovni se začalo myslím provozovat u Toyoty Avensis u motoru 2,2 DDT ( nevím jaké přesné značení ), ale tam byla elektronika, která si pamatovala příslušné otáčky dané rychlosti, takže Vám například při řazení z dvojky na trojku nepadaly otáčky takže se motor nemusí tolik vytáčet a netáháte potom motor někde odspodu,šetří se spojka atd.,když to nevytočíte, ale už si nepamatuju jak je to s podřazováním, tak abych to shrnul myslím když otáčky padají tak je to úplně normální, jinak by to byla novinka nebo závada.
Milan D.
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 125
Registrován: čtv 23. lis 2006, 22:29
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod řepák » čtv 4. led 2007, 11:35

Tak ještě jednou : Když jedu z kopce třeba 130 a vykvaltuju tak mi otáčky nechtějí klesnout ani po půl minutě . Prostě pořád drží nějakých 2,500 ? . Pokud bez kvaltu a na místě na to šlápnu tak se nic neděje - klesnou normálně .
:oops:
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2632
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod bleriot11 » čtv 4. led 2007, 13:18

Tak to je teda moc.Něco tam budeš mít špatně.Zvýšené otáčky jsem myslel tak do 1000.Zkus rozpojit konektor od snímače rychlosti,at´máš jistotu,že to je závislé pouze na rychlosti. :shock:
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod řepák » čtv 4. led 2007, 18:41

bleriot11 píše:Tak to je teda moc.Něco tam budeš mít špatně.Zvýšené otáčky jsem myslel tak do 1000.Zkus rozpojit konektor od snímače rychlosti,at´máš jistotu,že to je závislé pouze na rychlosti. :shock:

A kde ten kondík najdu ?
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2632
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod bleriot11 » čtv 4. led 2007, 19:45

Na Hdi je to na převodovce.Musíš sundat ten plastový kryt zespodu motoru.Lehnout pod auto(ja ho musel přizvednout heverem,abych se tam vešel)k pravemu kolu.Snímač je zezhora,pod takovým malým ,stříbrným krytem.Konektor je přímo na snímači.Třeba se to dá odpojit i jinde a jednodušeji,ale to nevím.Toto tak složité není,asi 15 min.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Milan D. » čtv 4. led 2007, 20:25

Nechtěl jsem to nějak komplikovat, ale myslím, že to není normální, že otáčky po vyřazení nepadají je to nelogické, nemají důvod se držet tak vysoko, myslím že to je taky ten snímač a bude dávát impulsy do řídící jednotky tak zkus hledat ještě konektor poblíž jednotky, nebo zkus schémata elektroinstalace, mělo by to tam být zakresleno kam to vede, ale prakticky to nevím, neřešil jsem to ještě, tak sorry.
Milan D.
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 125
Registrován: čtv 23. lis 2006, 22:29
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod řepák » čtv 4. led 2007, 21:10

Tak z toho moc moudrej nejsem , ale díky zatím za rady . Asi s tím budu muset dojet do servisu . Zatím to ještě počká , když sem to do teď vydržel . Nebo se zastavím u jednoho známého co ladí závodní káry . Sice dělá ,,Pažouty ,, ale motor je v tom ten samej jako u ,, Kyseláčů,, . :x
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2632
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod CHiP » čtv 4. led 2007, 22:00

Jedna podotázečka: Proč vůbec v té rychlosti vyřazuješ? Mě to nikdy nenapadlo :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod MP » čtv 4. led 2007, 23:18

CHiP píše:Jedna podotázečka: Proč vůbec v té rychlosti vyřazuješ? Mě to nikdy nenapadlo :)

...tak přesně tohle jsem si říkal když jsem četl už ten první příspěvek...taky mě to nikdy nenapadlo.Vyřazuju až když potřebuju zastavit ....
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Obrázek
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4306
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011 (ex: Xsara 1.9 TD - 1998 , C5 Break 2.0 HDi - 2004 )

Příspěvekod bleriot11 » čtv 4. led 2007, 23:21

To je sice pravda ale normální to nebude.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Milan D. » pát 5. led 2007, 19:22

To mě taky vůbec nenapadlo, proč vyřazovat,když nezastavuji, ale pokud vyřadím tak by měli otáčky klesnout na volnoběh 800 - 1000 otáček, fakt si myslím že tam bude nějaká zrada, není to normální, proč to točí, když nestojíš na plynu,ale dej vědět co Ti řekli v servisu, moc by mě to zajímalo, moc jsem nepomohl, ale jsem zvědavý, ještě mě napadlo, když jsem měl Renaulta 5, tak mi zase otáčky kolísaly, měl jsem v háji podtlakové hadice ( zpuchřelé ) a jeden čas moooc hodně děravý výfuk, jinak opravdu nevím.
Milan D.
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 125
Registrován: čtv 23. lis 2006, 22:29
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod řepák » sob 6. led 2007, 11:15

Proč vyřazuju z kopce ? Jen tak . Abych ušetřil decáka . Když jezdím s náklaďákem tak tam se to vyloženě nesmí , kvůli mazání a rychlosti - kdo by pak tu potvoru zastavoval . :D
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2632
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod CHiP » sob 6. led 2007, 12:42

řepák: Ušetříš prd, to by jsi ten motor musel vypnout úplně, ne jenom vyřadit :). Jak dáš nohu z plynu a máš zařazený kvalt, tak řídíčí jednotka zavře přívod paliva do motoru a jedeš "zadarmo", narozdíl od toho, když to necháž brumlat na volnoběh :P
I ten náklaďák dělá to samý, když brzdíš motorem, případně retardérem. :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Návštěvník » sob 6. led 2007, 15:04

CHiP píše:řepák: Ušetříš prd, to by jsi ten motor musel vypnout úplně, ne jenom vyřadit :). Jak dáš nohu z plynu a máš zařazený kvalt, tak řídíčí jednotka zavře přívod paliva do motoru a jedeš "zadarmo", narozdíl od toho, když to necháž brumlat na volnoběh :P
I ten náklaďák dělá to samý, když brzdíš motorem, případně retardérem. :)


Přesně tak!!
Návštěvník
 

PředchozíDalší

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků