Stránka 2 z 4

PříspěvekNapsal: úte 2. led 2007, 17:04
od bleriot11
Ty zvýšené otáčky při vyšších rychlostech bez zařazené rychlosti jsou naprosto normální.Jednou jsem měl problem ze snímačem rychlosti(nešel tachometr) a otačky byly stejné jak na volnoběh tak bez kvaltu i ve 130.Ještě jedna věc s vadným snímačem rychlosti to jelo pěkně blbě,auto si myslí že stojí na místě tak proč vydávat jejaký velký výkon.Kbyž tachak najednou ukazal,tak mě to zrychlilo jako když sešlapnu plyn asi o 10 mm.motor hdi

PříspěvekNapsal: stř 3. led 2007, 14:39
od Milan D.
Mám 2,0 HDi, po vyřazení mi jdou otáčky dolů při jakékoli rychlosti. Četl jsem asi pře půl rokem v časopisu Diesel, že co tady popisujete, že otáčky zůstanou na nějaké úrovni se začalo myslím provozovat u Toyoty Avensis u motoru 2,2 DDT ( nevím jaké přesné značení ), ale tam byla elektronika, která si pamatovala příslušné otáčky dané rychlosti, takže Vám například při řazení z dvojky na trojku nepadaly otáčky takže se motor nemusí tolik vytáčet a netáháte potom motor někde odspodu,šetří se spojka atd.,když to nevytočíte, ale už si nepamatuju jak je to s podřazováním, tak abych to shrnul myslím když otáčky padají tak je to úplně normální, jinak by to byla novinka nebo závada.

PříspěvekNapsal: čtv 4. led 2007, 11:35
od řepák
Tak ještě jednou : Když jedu z kopce třeba 130 a vykvaltuju tak mi otáčky nechtějí klesnout ani po půl minutě . Prostě pořád drží nějakých 2,500 ? . Pokud bez kvaltu a na místě na to šlápnu tak se nic neděje - klesnou normálně .
:oops:

PříspěvekNapsal: čtv 4. led 2007, 13:18
od bleriot11
Tak to je teda moc.Něco tam budeš mít špatně.Zvýšené otáčky jsem myslel tak do 1000.Zkus rozpojit konektor od snímače rychlosti,at´máš jistotu,že to je závislé pouze na rychlosti. :shock:

PříspěvekNapsal: čtv 4. led 2007, 18:41
od řepák
bleriot11 píše:Tak to je teda moc.Něco tam budeš mít špatně.Zvýšené otáčky jsem myslel tak do 1000.Zkus rozpojit konektor od snímače rychlosti,at´máš jistotu,že to je závislé pouze na rychlosti. :shock:

A kde ten kondík najdu ?

PříspěvekNapsal: čtv 4. led 2007, 19:45
od bleriot11
Na Hdi je to na převodovce.Musíš sundat ten plastový kryt zespodu motoru.Lehnout pod auto(ja ho musel přizvednout heverem,abych se tam vešel)k pravemu kolu.Snímač je zezhora,pod takovým malým ,stříbrným krytem.Konektor je přímo na snímači.Třeba se to dá odpojit i jinde a jednodušeji,ale to nevím.Toto tak složité není,asi 15 min.

PříspěvekNapsal: čtv 4. led 2007, 20:25
od Milan D.
Nechtěl jsem to nějak komplikovat, ale myslím, že to není normální, že otáčky po vyřazení nepadají je to nelogické, nemají důvod se držet tak vysoko, myslím že to je taky ten snímač a bude dávát impulsy do řídící jednotky tak zkus hledat ještě konektor poblíž jednotky, nebo zkus schémata elektroinstalace, mělo by to tam být zakresleno kam to vede, ale prakticky to nevím, neřešil jsem to ještě, tak sorry.

PříspěvekNapsal: čtv 4. led 2007, 21:10
od řepák
Tak z toho moc moudrej nejsem , ale díky zatím za rady . Asi s tím budu muset dojet do servisu . Zatím to ještě počká , když sem to do teď vydržel . Nebo se zastavím u jednoho známého co ladí závodní káry . Sice dělá ,,Pažouty ,, ale motor je v tom ten samej jako u ,, Kyseláčů,, . :x

PříspěvekNapsal: čtv 4. led 2007, 22:00
od CHiP
Jedna podotázečka: Proč vůbec v té rychlosti vyřazuješ? Mě to nikdy nenapadlo :)

PříspěvekNapsal: čtv 4. led 2007, 23:18
od MP
CHiP píše:Jedna podotázečka: Proč vůbec v té rychlosti vyřazuješ? Mě to nikdy nenapadlo :)

...tak přesně tohle jsem si říkal když jsem četl už ten první příspěvek...taky mě to nikdy nenapadlo.Vyřazuju až když potřebuju zastavit ....

PříspěvekNapsal: čtv 4. led 2007, 23:21
od bleriot11
To je sice pravda ale normální to nebude.

PříspěvekNapsal: pát 5. led 2007, 19:22
od Milan D.
To mě taky vůbec nenapadlo, proč vyřazovat,když nezastavuji, ale pokud vyřadím tak by měli otáčky klesnout na volnoběh 800 - 1000 otáček, fakt si myslím že tam bude nějaká zrada, není to normální, proč to točí, když nestojíš na plynu,ale dej vědět co Ti řekli v servisu, moc by mě to zajímalo, moc jsem nepomohl, ale jsem zvědavý, ještě mě napadlo, když jsem měl Renaulta 5, tak mi zase otáčky kolísaly, měl jsem v háji podtlakové hadice ( zpuchřelé ) a jeden čas moooc hodně děravý výfuk, jinak opravdu nevím.

PříspěvekNapsal: sob 6. led 2007, 11:15
od řepák
Proč vyřazuju z kopce ? Jen tak . Abych ušetřil decáka . Když jezdím s náklaďákem tak tam se to vyloženě nesmí , kvůli mazání a rychlosti - kdo by pak tu potvoru zastavoval . :D

PříspěvekNapsal: sob 6. led 2007, 12:42
od CHiP
řepák: Ušetříš prd, to by jsi ten motor musel vypnout úplně, ne jenom vyřadit :). Jak dáš nohu z plynu a máš zařazený kvalt, tak řídíčí jednotka zavře přívod paliva do motoru a jedeš "zadarmo", narozdíl od toho, když to necháž brumlat na volnoběh :P
I ten náklaďák dělá to samý, když brzdíš motorem, případně retardérem. :)

PříspěvekNapsal: sob 6. led 2007, 15:04
od Návštěvník
CHiP píše:řepák: Ušetříš prd, to by jsi ten motor musel vypnout úplně, ne jenom vyřadit :). Jak dáš nohu z plynu a máš zařazený kvalt, tak řídíčí jednotka zavře přívod paliva do motoru a jedeš "zadarmo", narozdíl od toho, když to necháž brumlat na volnoběh :P
I ten náklaďák dělá to samý, když brzdíš motorem, případně retardérem. :)


Přesně tak!!