Stránka 3 z 4

PříspěvekNapsal: sob 6. led 2007, 21:14
od Milan D.
Dnes jsem to zkoušel u své Sárinky mám sice 2,0 HDi, jen jsem ji jen trochu protáhl cca 150 km/hod, psst nikomu to neříkejte, ale vyřadil jsem a otáčky šli okamžitě dolů 900 ot/min., tak si opravdu myslím, že tam máš něco špatně a s tím, že něco ušetříš, tak to by mě mohlo milovat, protože nejsem v Š 120 apod a vždy si vzpomenu na kámošku, když nás vozila ze zábav, ještě že jsme byli k.o.,to bylo vždy utrpení a ploužení tímto stylem s kopce dolů a vyřadit a pod kopcem zařadit a motor málem vyběhl z auta ven, tak čau.

PříspěvekNapsal: sob 6. led 2007, 22:36
od CHiP
Milan D.: No děda s Š125 vyjel na kopec a tam chcípnul motor, pod kopcem to přes kvalt nastartoval a jelo se dál :?

PříspěvekNapsal: sob 6. led 2007, 23:15
od řepák
Anonymous píše:
CHiP píše:řepák: Ušetříš prd, to by jsi ten motor musel vypnout úplně, ne jenom vyřadit :). Jak dáš nohu z plynu a máš zařazený kvalt, tak řídíčí jednotka zavře přívod paliva do motoru a jedeš "zadarmo", narozdíl od toho, když to necháž brumlat na volnoběh :P
I ten náklaďák dělá to samý, když brzdíš motorem, případně retardérem. :)


Přesně tak!!

Jééééé , že jsem se vůbec zeptal .
Prostě sem to takhle udělal a hotovo . Alespoň sem přišel na to co mi to dělá . :driv:

PříspěvekNapsal: ned 7. led 2007, 9:52
od CHiP
A už jsi to opravil? :D

PříspěvekNapsal: ned 7. led 2007, 11:40
od řepák
Ještě ne , musí to vydržet , když to počkalo do teď . Nejdřív musím ještě přijít na to co se mi ozývá za zvuk od p.př. kola . Asi to budou destičky , bo se mi někdy v létě otočila ta protivybrující pružina , dokonale ohoblovala o kotouč tak sem jí vyndal . Maximálně to bude nějakej ten čep . Uvidíme .

PříspěvekNapsal: ned 7. led 2007, 23:49
od Milan D.
Tak si to tak neber s tím vyřazováním, aspoň si člověk zavzpomíná a zasměje, dej prosím vědět co si zjistil s tím volnběhem, díky a nezlob se, příště mi to vrátíš.

PříspěvekNapsal: ned 14. led 2007, 20:53
od řepák
Sem to řekl před kámošem co měl Feldu a Pašíka 5 a teď 7 a říkal že mu to na F. dělalo taky a prej že je to na 90% snímač . a na 10% těsnění pod palicí a přisává si to vzduch nebo co to blábolil . Kdyby to bylo těsnění tak mi to ani nepojede ........

PříspěvekNapsal: ned 14. led 2007, 20:54
od řepák
LionVTS píše:POsilovace funguji i na vonobeh, takze neni duvod aby kvukli tomu motor sam pridaval...

Spis bych prosel krokovy motorek atd

Jo ale z vrakáče to asi nemá cenu , a novej u ,,Kyselejch,, za 2.500,- ?
A ve finále začínám pozorovat že to začíná ,,houpat,, na volnoběh ....
TAK CO S TÍM TEĎ ? Asi to hodím ze skály a půjdu koupit novou C4 !
Za 305 ,- ? Docela pěkná cena . Sice to je holota , ale je to nový auto .

PříspěvekNapsal: ned 14. led 2007, 21:38
od lobello
repak:
neviem ci je to hole auto
my mame doma aj c4 je to vynikajuce auto
a v dobrej vybave
v zakladke myslim ze je aj manualna klima

PříspěvekNapsal: pon 15. led 2007, 9:16
od Sbohem vąem
Já když koupil xsaru tak po nastartování vyběhly otáčky na 1200 a po sešlápnutí plynu šly otáčky i na 4000 a tam zůstaly byl to slušný řev.Dal jsem to hned do servisu,stačilo to vyčistit za 300 kč a mám až do teď pokoj a najezdil jsem od té doby víc jak 10 000 km.

Souhlasím s Chipem ,že při brždění motorem ušetříš paliva nejvíc,jelikož tam nejde žádné,ale mě se stalo,že při dlouhodobějším brždění motorem se mi rožla kontrolka diagnostiky motoru,to jsem nevěděl ani co to je a co s autem je,teď už vím,že to jednotka vyhodnotila správně a nic to není.Po dalším nastartování to zhaslo.

C4 se mi líbí je to opravdu zdařilé autíčko,jen bych si počkal na slušnou ojetinu,nové se mi nevyplatí a není pravda Řepáku,že když si koupíš nové auto tak jsi bez investic ba naopak ,začneš platit ještě víci 6000 kč za garančku+další věci,povinné výměny oleje,filtrů,brzd atd. na to záruku nemáš !!! a to se fakt vyplatí.

Dej to do servisu a uvidíš nebo to rozdělej a vyčisti.

PříspěvekNapsal: pon 15. led 2007, 20:37
od bleriot11
Kámoš měl to samé na P-306,Dnes říkal že vyčistil pouze sací potrubí a asi 3 snímače co jsou přímo na potrubí.A je to v pohodě.Něco na tom fakt bude.Vyčisti to a uvidíš. :roll:

PříspěvekNapsal: úte 16. led 2007, 22:11
od lobello
LionVTS: ano aj ja som zachytil taku info ze C4 vts je horsia, menej sportova

PříspěvekNapsal: úte 20. úno 2007, 12:36
od Jozef2413
mirah píše:Podle mě klesají otáčky u vstřkování vždy pomaleji než u karburátorového motoru, ale klesnout by měly až na zhruba 900 ot.
Ja som to tak nepozoroval ale ked na mieste vytočim motor tak by som povedal,že je to skoro skutečnost ale nejake opozdenie tam isto bude to z pravdepodbstou spôsobuje krokovy motorček stare dobre meraky už su tam neni a ak sa sasekava treba rozobrat neni to nič zložiteho a pozriet sa či sa nepridiera ručička ono z pohladu namontovania to neni vidiet :roll:

PříspěvekNapsal: úte 20. úno 2007, 13:07
od miskod
Jozef: Mas pravdu. ze to rozobrat nie je ziadny problem. Len ta v mene vsetkych citatelov prosim. Ked opomeniem tvoj pravopis, tak aspon pouzivaj ciarky a bodky (su na klavesnici vpravo dolu). Ono to dost ulahci sa vyznat v texte ktory napises... :idea:

PříspěvekNapsal: úte 20. úno 2007, 14:28
od CHiP
miskod: A Tebe zase já prosím, aby jsi psal s diakritikou, usnadní to o dost čtení Tvého příspěvku :P :twisted: