vstřiky

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: vstřiky

Příspěvekod Seldi » pon 11. kvě 2015, 18:28

Já jí koupil v kelly za 30kč. No vezmu to ke známýmu do autodílny a uvidíme co se s tim dá udělat s obyčejnym nářadím, když to nepůjde, tak to nebudu radši riskovat a hold si připlatím za servis, kde na to maji pořádný vybavení :) Potřeboval jsem jen vědět, jestli to vůbec jde vyndat bez vytahováku pokud to neni zapečený.
Seldi
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 224
Registrován: pát 1. črc 2011, 17:38
Bydliště: Tábor
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDi,2001

Re: vstřiky

Příspěvekod Noire » pát 9. říj 2015, 17:55

Dobrý den, chtěl bych se zeptat kolik by mě tak mohlo stát si nechat utěsnit ty vstřiky, mám Xsaru v 1.4HDi. Popřípadně jestli by jste mi mohli doporučit nějaký levný servis kde by mi to provedli. (plzeňský kraj) ... Děkuji
Uživatelský avatar
Noire
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 2. dub 2015, 6:16
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: Citroen Xsara II (2004) 1.4HDI 330 000Km

Re: vstřiky

Příspěvekod baffy » pát 9. říj 2015, 18:07

Osobná skúsenosť žiadna ,ale referencie vynikajúce http://www.diesel-tp.cz/ ,ale či to je aj najlacnejšie neviem.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Peugeot 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5124
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: vstřiky

Příspěvekod Noire » ned 11. říj 2015, 6:05

jj ale ja bych radši něco v plzeňském kraji a nebo poblíž něho a ještě kolik to tak stoji ? četl jsem tu něco o 3500 od origo. servisu... díky :)
Uživatelský avatar
Noire
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 2. dub 2015, 6:16
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: Citroen Xsara II (2004) 1.4HDI 330 000Km

Re: vstřiky

Příspěvekod rendo » ned 13. lis 2016, 9:29

Zdravím. Potreboval by som poradiť ohľadom vstrekov na 2.0Hdi,, 66kwmotor xsara picasso.Mám výrazne vyššiu spotrebu paliva, v zime auto štartuje zle/dlhé pretáčanie, hneď prvý ranný štart) Myslel som si, že je to batériou, tak som kúpil novú a žiadna zmena.Garažový mechanik mi vravel že potrebujem vymeniť vstreky ,,,, nejakých 2000eur s prácou,,,, Kedže nie som ochotný vraziť toľko peňazí do auta ročník výroby 2003 napadlo ma, či nebude stačiť vymeniť koncovky vstrekov nejakých 80eur x 4 namiesto celej sady .ďakujem za radu,,,
rendo
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 13. lis 2016, 9:19
Bydliště: Levoča
Vůz: citroen xsara picasso 2.0HDI

Re: vstřiky

Příspěvekod empík » ned 13. lis 2016, 14:38

Najskôr by som nechal premerať tlaky vo valcoch. Nie je to drahé a povie ti to veľa o stave motora. Ja osobne by som pri zlých studených štartoch viac upodozrieval tlaky vo valcoch a žhaviče ako vstreky. :)
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1703
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: vstřiky

Příspěvekod Fanatik » ned 13. lis 2016, 16:58

Vstřiky se dají i repasovat a je to levnější. Tuto práci však svěř odborníkům.
Fanatik
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1346
Registrován: stř 22. zář 2010, 20:33
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDI 2001-02, Xsara Picasso 1.6i 16V 2007

Re: vstřiky

Příspěvekod mio » ned 13. lis 2016, 17:42

Naprosto ti rozumím rendo. Vrážet prachy do staršího auta už nechce nikdo. Nejprve najdi opravdového mechanika který ví co dělá. Ten ti nejprve zkontroluje vše co s tím souvisí (viz příspěvky)a nevystřelí od boku jsou to vstřiky za 2 000 € :shock: . Navíc klidně může být v háji jen jeden a to už je o jiné ceně. Špatné vstřiky se projevují trhavým chodem motoru hlavně na volnoběh, auto pokuřuje do modra a z výfuku je cítit nafta. Poznat vadné vstřiky přes přepad není nic složitého. Ale machr pozná i podle zvuku motoru (klepání) :D . To: Noire Dobrý dieselservis je http://delphi-dieselcentrum.cz/ , pak samozřejmě Bosch Diesel Centrum - Svatopluk Černík , pak pan Černý Bděněves (ale nemám zkušenost, jen z doslechu).
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: vstřiky

Příspěvekod empík » pát 12. črc 2019, 12:14

Po 4 rokoch som musel opäť pretesniť uloženie vstreku v hlave valcov. :shock: Na mieste vyznačenom červeným krúžkom je nejaký tesniaci krúžok? Prípadne by som požiadal o nákres vstreku. Našiel som tu na Picaso, ale ten je odlišný - aspoň podľa obrázku.
Ďakujem.
Přílohy
vstrek.jpg
vstrek.jpg (59.89 KiB) Zobrazeno 2482 krát
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1703
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: vstřiky

Příspěvekod baffy » pát 12. črc 2019, 13:15

Pozriem ti to večer ,ak nezabudnem
Přílohy
Výstřižek.JPG
Výstřižek.JPG (57.98 KiB) Zobrazeno 2479 krát
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Peugeot 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5124
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: vstřiky

Příspěvekod empík » sob 13. črc 2019, 11:58

Ďakujem. :ooo: :ooo: :ooo:
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1703
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Netěsnící vstřiky 1.9 TD

Příspěvekod Logan » sob 12. zář 2020, 10:52

Ahoj,

takže zase píšu o radu. Začala mi protékat nafta kolem dvou vstřiků. Z jednoho je to hodně, z druhého méně. Trochu nafty tam bylo delší dobu, ale myslel jsem, že to po generálce hlavy (těsnění, výbrus atp. v prosinci 2019) bylo jen špinavé. Teď jsem udělal delší cestu (cca 800 km v jednom dni) a nafty je tam výrazně více. Přikládám níže fotku. Přijde mi, že na těch dvou, co tečou, je takový bílý plastový kroužek (těsnění?) prasklé, na zbývajících netekoučích dvou drží pevně. Chci se zeptat, co s tím? Může být chyba v člověku, co dělal tu generálku, že něco nedotáhl nebo je to prostě stářím auta?

Auto jinak jede dobře, táhne, po dálnici pohoda (v mezích stáří auta), nemá nepravidelný chod, nekouří. Pokud by to byla už nějak moc drahá investice, tak to nějak dojezdím a půjde pryč, ale rád bych s ním ještě chvíli jezdil, nájezd se mi ročně rapidně kvůli situaci všude možně snížil pod 10 000 km / ročně a to nevím, jestli se mi chce investovat do něčeho nového. Do Chorvatska nejezdím, je to na ježdění párkrát po republice a v okolí bydliště (vždy trasy 10-20 km).

Díky moc!

http://i.imgur.com/Tbxcgg4.jpg
http://i.imgur.com/8wuMeSY.jpg
Logan
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 22
Registrován: pon 3. zář 2018, 12:46
Bydliště: Havířov
Vůz: Xsara Break, 1.9 TD, 1999

Předchozí

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků