od MP » úte 25. bře 2008, 11:18
Takľe i sám odpovím .... jestli se do toho budete chtít někdo pouątět , tak to není zas tak jednoduchý , jak u jinejch značek , těľko se to píąe , ale třeba VW nebo FIAT ( tfuj ) .
Po sundání chladiče vzduchu je ventil EGR sotva vidět , a demontáľ téměř nemoľná . Chtěl jsem těsnění č. 8 z obrázku předchozího příspěvku nahradit záslepkou . Abych demontoval ventil tak je potřeba minimálně sundat sací potrubí , a to taky nepůjde jen tak , nejlepąí by bylo sundat hlavu ... na jeden ąroubek u ventilu by se dalo dostat po sundání ventilovýho víka , ale to by neřeąilo ąroubek na druhé straně příruby . Zkrátka jsem to měl udělat kdyľ jsem měl předloni hlavu dole .
Vyřeąil jsem to tedy odpojením ventilu od zdroje podtlaku . Pokud nemá podtlak tak je zavřenej a výfukový plyny se nevrací do sání . Takľe jsem rozpojil a zaslepil hadičku mezi ventilem ( č. 7 ) a tou kostkou ( č. 1 ) .
Po krátkém projetí si myslím ľe určité zlepąení nastalo - ale moľná je to jen takovej ten pocit , z toho ľe jsem udělal něco co by se nějak mohlo projevit ... Rozhodně ale nepozoruji nic negativního . A pro motor je jistě lepąí čistej vzduch neľ ten smrádek z výfuku . To sací potrubí bylo docela dost zamaątěný takovou černou mazlavou srajdou ...
Kdyľtak odpoledne doplním foto ...
Naposledy upravil
MP dne úte 25. bře 2008, 14:45, celkově upraveno 1
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.