hlava motoru 1,9 TD

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

hlava motoru 1,9 TD

Příspěvekod ponikel » úte 5. úno 2013, 22:19

Ahojte,

neviete mi niekto poradiť či motor z Citroenu C15 1.8 D 161A (XUD7) má takú istú hlavu ako Citroen Xsara 1.9TD DHY (XUD9TE/Y)

podľa vizualneho porovnania z vonka vyzera tak isto...

Ďakujem
ponikel
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 42
Registrován: stř 27. led 2010, 9:10
Bydliště: Slovensko - záhorie
Vůz: Citroen Xsara Break 1.9 TD rv.1999, Citroen Xsara picasso 1.6 HDI rv. 2005

Re: zhodnosť hlavy

Příspěvekod baffy » úte 5. úno 2013, 22:49

Podla OEM čísla to vypadá tak,že nie. Pri tej C15 som našiel zhodu iba pre model
CITROËN BX (XB-_) 1.8 D
Rok výroby: 10/85 - 09/93, KW/HP: 44/60, Obsah: 1769, Kódy motorů: 161 (XUD7), Typ karoserie: Sikma zadni cast.
Čiste teoreticky,prakticky netuším :chrum:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5185
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: zhodnosť hlavy

Příspěvekod MP » úte 5. úno 2013, 22:51

Tak to bych řekl že rozhodně ne . I když vizuelně tak možná vypadá .
Ona není stejná ani 1.9 D a 1.9 TD ..... dokonce nejsou stejný ani 1.9 TD z Xsary a 1.9 TD z Xantie ....
Taky jsem ji kdysi sháněl .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: zhodnosť hlavy

Příspěvekod ponikel » úte 5. úno 2013, 22:54

nepotešili ste ma.. :(

dneska som zhodil hlavu lebo som myslel že mi prasklo tesnenie nakoľko začalo tlakovať do vody keď som konečne po tom ako bol všade tak "dobry" pristup (toho človeka čo to vymyslel by mali za vajcia zavesiť) a dal som hlavu dole rak prasklina na hlave pri tretom valci...
ponikel
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 42
Registrován: stř 27. led 2010, 9:10
Bydliště: Slovensko - záhorie
Vůz: Citroen Xsara Break 1.9 TD rv.1999, Citroen Xsara picasso 1.6 HDI rv. 2005

Re: zhodnosť hlavy

Příspěvekod baffy » úte 5. úno 2013, 22:58

Mno neviem Mišo tá xsarka je identická s týmito verziami:
byl(y-o) nalezen(y-o) 1 dokument(y-ů) z ZX
byl(y-o) nalezen(y-o) 1 dokument(y-ů) z JUMPY I & II
byl(y-o) nalezen(y-o) 1 dokument(y-ů) z XANTIA
byl(y-o) nalezen(y-o) 1 dokument(y-ů) z XANTIA II
byl(y-o) nalezen(y-o) 1 dokument(y-ů) z XSARA
byl(y-o) nalezen(y-o) 1 dokument(y-ů) z EVASION
Zase čiste teoreticky podla SB :chrum:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5185
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: zhodnosť hlavy

Příspěvekod MP » úte 5. úno 2013, 22:58

Častá bolest 1.9 TD .... obzvlášť když ji "dáš" trochu víc "za studena" . Já měl prasklinku v jednom kanálku , nedalo se tam ani dostat aby se zavařila . A sháněl jsem ji asi tejden , všude možně , po celé Moravě i dál . Nakonec úplně náhodně kousek od baráku našel celou nepojíznou Xsarku se zdravou hlavou .

Je to čistě teoreticky . Třeba z Xantie má z boku , jak vylejzá vačka , jinak upravenou - vyfrézovanou , tu plochu na přidělání vakuovky . Měl jsem je vedle sebe .
Fakt to nakonec musela bejt přímo z Xsary ... i když nevím jak ty ostatní ( ZX , Jumpy , Evasion .... ) - fakt to chce hodit na sůl vedle sebe a porovnat .
Naposledy upravil MP dne úte 5. úno 2013, 23:04, celkově upraveno 2
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: zhodnosť hlavy

Příspěvekod baffy » úte 5. úno 2013, 23:00

V www.elit.sk som ju našiel ,mno tá cena je smrtiaca :shock:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5185
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: zhodnosť hlavy

Příspěvekod ponikel » úte 5. úno 2013, 23:04

v Orakore majú novú za 350€ ale to sa mi naozaj nechce dávať za hlavu.. :(
ponikel
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 42
Registrován: stř 27. led 2010, 9:10
Bydliště: Slovensko - záhorie
Vůz: Citroen Xsara Break 1.9 TD rv.1999, Citroen Xsara picasso 1.6 HDI rv. 2005

Re: zhodnosť hlavy

Příspěvekod PaulieTD » úte 5. úno 2013, 23:14

Jen se zeptám, jak poznám, že praskla hlava? :) Voda v oleji a naopak ,přehřívání ? Nebo jsou další "příznaky" ? :)
Je : Citroen Xsara Break 1,9TD SX VTS
rv.98 , folie, 14" alu Alessio,tažný...kára se spotřebou kolem 5ti litrů... best !!!
Byl : Ford Mondeo Kombi 1,8TD
rv.97,alu 16"Borbet,všechno v el....už je pryč...koroze :(
Časem snad Mondeo TDCi :)
PaulieTD
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 147
Registrován: sob 7. črc 2012, 8:32
Bydliště: Semechnice
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX

Re: zhodnosť hlavy

Příspěvekod MP » úte 5. úno 2013, 23:57

Mě se "ztrácela" voda . Rozsvítila se mě kontrolka hladiny , dolil jsem půl litru , za dva tejdny znova . Nepřehřívalo se to . Po vyloučení netěsnosti chladiče , hadic , topení jsme sundali hlavu , natlakovali a bylo jasno ...
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: hlava motoru 1,9 TD

Příspěvekod Rope » stř 6. úno 2013, 20:17

Máme na dílně jednu hlavu z mojeho bejvalého P406, jen nevím přesně typ, takže mohu kouknout a dám vědět. Jinak za rohem mám hlavaře a klidně mohu nechat otlakovat popř. srovnat
edit: tak jsem prohledal staré pojistky a techničáky a měla by to být palice DHX , ale raději ještě zítra upřesním
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: hlava motoru 1,9 TD

Příspěvekod ponikel » stř 6. úno 2013, 20:29

aký je rozdiel medzi DHX a DHY ?
ponikel
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 42
Registrován: stř 27. led 2010, 9:10
Bydliště: Slovensko - záhorie
Vůz: Citroen Xsara Break 1.9 TD rv.1999, Citroen Xsara picasso 1.6 HDI rv. 2005

Re: hlava motoru 1,9 TD

Příspěvekod Kleki » stř 6. úno 2013, 22:31

DHY ma cerpadlo lucas aDHX ma cerpadlo bosch. V hlave by nemal byt rozdiel.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: hlava motoru 1,9 TD

Příspěvekod Rope » čtv 7. úno 2013, 13:17

Na hlavě jsem nenašel nějaké označení krom v.č. a AML či AMC. K historii hlavy: je z auta kde mlatila klika, byl v háji šalek a jak se protočil tak vymlel i blok a jednodušší než oprava bylo vyměnit motor. Sehnat motor 1,9td byl obrovský problém, ale povedlo se a taky jsme dávali ten druhý typ, vím že se přehazovaly držáky a ještě něco, hlava tedy leží a čeká na svou chvíli.
protože se v cenách neorientuji tak jsem volal na vrakáč a bylo mi zděleno že prodávají hlavu za 3 tisíce, jelikož ovšem je po nich zháňka tak že nemají ani kus a pokud bych se rozhodl tak že mi za ni dvojku dá. pokud by tedy byl zájem tak ji za dvojku pustím. pokud né tak né.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: hlava motoru 1,9 TD

Příspěvekod nVi » sob 16. úno 2013, 23:43

Čau, tady máte tabulku snad vám to pomůže. :)
Přílohy
hlavavalcu.PNG
hlavavalcu.PNG (48.96 KiB) Zobrazeno 11151 krát
Uživatelský avatar
nVi
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte 3. črc 2012, 0:30
Bydliště: Brno
Vůz: Xsara Break 1.9 TD 66Kw (90k) r.v.99


Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků