TEC 2000

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

TEC 2000

Příspěvekod jandy » úte 24. pro 2013, 12:07

Zdravím všechny, máte někdo zkušenosti s tímto přípravkem http://www.tec-2000.eu/naftove-motory/tec2000-diesel-injector-cleaner.html na Peugeot fóru si to celkem chválí. Uvažuji to vyzkoušet v Xsaře, případně i v Peugeotu
http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=70395
http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=90162
Uživatelský avatar
jandy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 427
Registrován: čtv 13. lis 2008, 20:31
Bydliště: Týn nad Vltavou ale vetšinu času se pohybuji v Hrotovicích
Vůz: Peugeot 407SW, 2.0HDi 100 kW; Citroen Xsara kombi, 2,0 HDi, 1999 (u Minimaxe)

Re: TEC 2000

Příspěvekod Fanatik » úte 24. pro 2013, 12:57

Tady se většinou používá VIF. Ten taky čistí vstřiky. :lol:
Fanatik
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1362
Registrován: stř 22. zář 2010, 20:33
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDI 2001-02, Xsara Picasso 1.6i 16V 2007

Re: TEC 2000

Příspěvekod jandy » úte 24. pro 2013, 13:11

VIF samozřejmě používám, jde o to, že vstřiky při 250k km na tachometru už opravdu na tom nejsou nejlíp....
Uživatelský avatar
jandy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 427
Registrován: čtv 13. lis 2008, 20:31
Bydliště: Týn nad Vltavou ale vetšinu času se pohybuji v Hrotovicích
Vůz: Peugeot 407SW, 2.0HDi 100 kW; Citroen Xsara kombi, 2,0 HDi, 1999 (u Minimaxe)

Re: TEC 2000

Příspěvekod David » úte 24. pro 2013, 13:37

zkoušel sem nejen tohle a asi dobrý,možná i proto se motor dožil 215tis bez potřeby měnit turbo a vstřiky se mnou za 3 roky a celkem přes 400tis pár tisíc před smrtí na kleklou řemenici sem dal do oleje Slick 50 a ten byl znát asi nejvíc,pocitově i hlukově ale byl drahej...
jeste tohle sem zkoušel a taky fajn
http://m.heureka.cz/aditiva/gold-eagle-motor-doktor/
Sound Quality
Uživatelský avatar
David
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte 10. úno 2009, 5:31
Bydliště: Praha
Vůz: Renault Laguna II 1,6 16V

Re: TEC 2000

Příspěvekod MP » pát 27. pro 2013, 12:50

Vzhledem k tomu že VIF taky čistí vstřiky , a pokud ho používáš pořád , tak by to čištění mělo probíhat furt ... respektive by se to nemělo zas.rat .
Tady ten TEC 2000 se má použít , jak píšou , po cca 10 000 km , jednorázově . Takže pokud aditivuješ VIFem průběžně , moc toho pro TEC 2000 na čištění nebude . Si myslím .
Moje exXsarka má už taky čtvrt miliónu , a VIF se do ní leje více než 150 000 km , a vstřiky zatím nebyli ani venku .
A na "pětce" je bezmála taky čtvrt miliónu a VIF jí dávám pořád ( tedy 100 000 km ) a zatím žádný náznaky problémů .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: TEC 2000

Příspěvekod drazek » čtv 3. bře 2016, 15:49

Mohu se zeptat ,zda je možné TEC2000 napojit přímo do palivového okruhu ,případně kam přesně ,aby to nemusel ředit do nádrže.
Mám xsara hdi break 2.0 66kw ,2002. díky

Obrázek
drazek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: stř 27. kvě 2009, 8:25
Bydliště: hradec králové
Vůz: citroen xsara break II HDI 2.0 66KW,2002

Re: TEC 2000

Příspěvekod baffy » čtv 3. bře 2016, 18:53

Tam bude asi čerpadlo v nádrži,že? Takže musíš odpojiť čerpadlo od elektriky ,prívod TECu napojíš na hadičku /koncovku / odchádzajúcu z palivového filtra ,spiatočku musíš rozpojiť a na koncovku hadičku ktorej koniec strčíš do nádoby s TECom. To by malo byť všetko čo sa týka hadíc. Kedže vyradíš čerpadlo v nádrži ,budeš ho musieť niečím nahradiť. Chalani na pugforume použili čerpadlo z ostrekovača okien ,údajne ten tlak postačuje na chod motora vo volnobežných otáčkach. Takže na prívodnú hadičku musíš dať to čerpadlo a keďže si vyradil aj filter ,tak tam osaď aj nejaký filter ,napr. uzavretý papierák čo sa používa pri benzínových motoroch.Myslím že by to takto mohlo fungovať :wink:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: TEC 2000

Příspěvekod drazek » čtv 3. bře 2016, 20:14

nevím jak to tam mám s čerpadlem ,myslel sem že když tam mám balonek na přívodu paliva ,tak si naftu nasává přímo čerpadlo v motoru ,ale sem laik .Doufal sem že by postup mohl být stejný jako třeba u peugeota hdi , https://www.youtube.com/watch?v=p-0mTKppwcg
drazek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: stř 27. kvě 2009, 8:25
Bydliště: hradec králové
Vůz: citroen xsara break II HDI 2.0 66KW,2002

Re: TEC 2000

Příspěvekod baffy » čtv 3. bře 2016, 20:29

Podla mňa nie ,toto je 2.0 HDI 100kW bez čerpadla v nádrži ,takto by to u teba nefungovalo.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015


Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 návštevníků