Regeneracia FAP

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod baffy » pát 9. led 2015, 15:26

Mazať to nebudem ,ja len nechcem aby sa táto debata zvrtla tým nesprávnym smerom. Tiež môžem hodiť argument ,že jazdím firemným autom a to aditívum nevidelo ,mno a žiadny problém s tryskami ani čerpadlom a to má tiež kúsok pred 200 tis. a takých áut čo nevidelo aditívum je len u nás v práci mraky a jazdia si v pohode.
Ja len tolko , ak natankuješ špatnú naftu ,VIF z nej dobrú neurobí :wink: .Debata o aditívach tu už niekde existuje ,tak skús tam. Ono ani VIF nieje všemožný.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod mio » pát 9. led 2015, 16:44

Největší zlo na FAP je špatně fungující EGR a špatné vstřiky, to je známá věc.Jakmile budete jezdit město, stejně se FAP bude zanášet více než na dlouhé trasy,taky známá věc.Městská jízda = častější nedokonalá regenerace FAP. Pokud jsou problémy se zanášením FAP ,určitě bych nejprve hledal závadu v EGR.Pokud je funkční určitě bych ho na zkoušku zaslepil (ne odpojil).Pokud vstřiky fungují správně tak už není co by FAP zanášelo.Možná po zaslepení při napojení na diag. vyhodí chybu o malém množství nasávaného vzduchu (nemusí),ale přestanou problémy s FAP (pokud už není FAP nebo EGR za zenitem). Spotřeba se skoro nezmění , naopak je o malinko nižší.O vifu si myslím své (papír snese hodně :mrgreen: ).
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod chuty » pon 12. led 2015, 23:58

Tak, zatiaľ výmena palivového filtra a priliatie fuel cleaneru. Auto šlape ako ma. Uvidím čo bude ďalej.
chuty
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát 2. led 2015, 23:23
Bydliště: Snina
Vůz: Xsara Picasso 1,6 HDI

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod SilverGhost » úte 13. led 2015, 10:59

Souhlasím, tak jsem jezdil ve všech autech bez aditiv a na funkci to nemělo vliv. Takže ano, asi to pomůže, ale není to všelék. Větší význam má použitá nafta a způsob jízdy.
Jinak černá nafta v olejovém filtru většinou znamená dostávání se oleje do nafty, dost často přes těsnění u vstřiků, které je vymačkané.
F*ck fuel Economy, my Ford just used all the gas your Hybrid saved ....
Obrázek
Uživatelský avatar
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1363
Registrován: čtv 2. lis 2006, 20:33
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod betom » úte 13. led 2015, 17:10

Chuty psal, že černá nafta byla v naftovém filtru - palivovém. (chybička se vloudí) :mrgreen:
Uživatelský avatar
betom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1140
Registrován: sob 3. pro 2011, 10:42
Bydliště: Opava - Kateřinky
Vůz: Citroën Xsara Picasso, 1,6HDi s FAP, 80kW, r.v.2005

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod mio » úte 13. led 2015, 19:52

To : SilverGhost olej do nafty a nafta do oleje ,častý jev u PD. Ale u HDI , kudy by se motorový olej do nafty dostal ?? Vedení nafty a vstřiky jsou mimo kontakt s mazáním motoru (na rozdíl od PD).Když u HDI netěsní vstřik, nafta se po čase ukáže nahoře u sedla vstřiku (jako černý mazut). S černou naftou v pal. filtru jsem se taky několikrát setkal , ale mám pocit že to bude určitě kvalitou natankované nafty....
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod chuty » stř 14. led 2015, 18:19

Súhlasím, s nekvalitnou naftou, tankoval som v poslednom čase na Ukrajine, ale to už je minulosť, po týchto skúsenostiach.
chuty
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát 2. led 2015, 23:23
Bydliště: Snina
Vůz: Xsara Picasso 1,6 HDI

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod knaj » čtv 26. bře 2015, 18:49

Tak už mi taky přestal regenerovat,najeto 165tis.Tak jsem ho vyndal a na myčce nechal vyčistit(nějaká ta chemie a horká voda).Tekl z toho pěkný humus,hlavně takový červený(cerin)!Namontováno zpět,zatím najeto cca 800km,tak snad to bude ok!
Ještě musím poznamenat že před čištěním se auto občas dusilo a nechtělo do otáček a jedno ráno už nešlo ani nastartovat!
knaj
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 16. čer 2009, 19:15
Bydliště: Koberice u Opavy
Vůz: Citroen Xsara Picasso, 1,6Hdi, r.v. 2005

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod baffy » čtv 26. bře 2015, 20:07

Robil si aj kalibráciu a doplňoval aditívum ,alebo si to iba opláchol a šup nazad?
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod knaj » čtv 26. bře 2015, 20:25

Aditivum doplněno už před rokem,byl jsem i na diagnostice vše ok!
Ale nevím co je to ta kalibrace?
knaj
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 16. čer 2009, 19:15
Bydliště: Koberice u Opavy
Vůz: Citroen Xsara Picasso, 1,6Hdi, r.v. 2005

Re: Regeneracia FAP

Příspěvekod baffy » pát 27. bře 2015, 19:11

V podstate sa jedná o načítanie nových údajov do RJ aditivovania ,inak v nej zostávajú pôvodné hodnoty ako pri zaplnenom FAP.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Předchozí

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků