Volnobeh 1,9D

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Volnobeh 1,9D

Příspěvekod Jozef2413 » pát 30. bře 2007, 18:17

Popiąem môj problem neviem ale sa my to nezda spočivá v tom ľe ked naątartujem rano studeny motor ide to na menąich otačkach aľ po chvili so prida ja myslim ľe by to malo byt opačne ja by rad vedel kto ma 1,9D ake ma otačky za studena a po zohriati dakujem :wink:
Uživatelský avatar
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 67
Registrován: stř 3. led 2007, 21:50

Příspěvekod MrKrok » pát 30. bře 2007, 18:26

Ja mam 1.4 otacky po starte mam okolo 1100 to zohriati okolo 900. Asi to ma automaticky sytic a mozno tebe nefunguje. Nechcipa ti studeny motor?
xsara 1,4i 1999
Uživatelský avatar
MrKrok
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 147
Registrován: ned 11. úno 2007, 19:33
Bydliště: Bojnice
Vůz: xsara 1.4i, benzin,r.v.1999 este bez pocitacu

Příspěvekod Jozef2413 » pát 30. bře 2007, 21:38

MrKrok píše:Ja mam 1.4 otacky po starte mam okolo 1100 to zohriati okolo 900. Asi to ma automaticky sytic a mozno tebe nefunguje. Nechcipa ti studeny motor?
Nie
Uživatelský avatar
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 67
Registrován: stř 3. led 2007, 21:50

Příspěvekod SilverGhost » sob 31. bře 2007, 12:11

Mám ten samý motor, ale ničeho takového jsem si nevąiml. Aľ někam pojedu, vyzkouąím to a dám vědět.
Uživatelský avatar
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1363
Registrován: čtv 2. lis 2006, 20:33
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Re: Volnobeh 1,9D

Příspěvekod CHiP » sob 31. bře 2007, 12:58

Jozef2413 píše:Popiąem môj problem neviem ale sa my to nezda spočivá v tom ľe ked naątartujem rano studeny motor ide to na menąich otačkach aľ po chvili so prida ja myslim ľe by to malo byt opačne ja by rad vedel kto ma 1,9D ake ma otačky za studena a po zohriati dakujem :wink:

Podle mě to dělá doľhavování. Dělá mi to taky.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod MP » sob 31. bře 2007, 15:20

A co tzv. termosytič .... funguje ti ? Mě nefungoval , sehnal jsem jinej , pak to "vyladil" tak ľe po nastartování studenýho to má tak o cca 100 otáček/min víc . Po ohřátí to klesne .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod CHiP » sob 31. bře 2007, 15:29

MP: Mě funguje ... ale zatím to jezdí a startuje v pohodě, takľe proč to řeąit :?:
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Mison » pon 2. dub 2007, 14:02

Měl jsem podobný problém, minulou zimu jsem, musel dát auto roztát do tepla (asi zamrzla nafta) a po nastartování (asi 20s normální otáčky) menąí rana a otáčky se zničeho nic zdvihly,takľe malé otáčky po nastartování a po zahřátí vyąąí, mechanik říkal, ľe to dělá termostat, který ovládá lanko od volnoběhu, říkal, ľe v zimě a» to raději nechám tak, ľe kdyby volnoběch za tepla seřídíl, ľe bych ráno nemusel nastartovat, ľe to ničemu nevadí.(servis mám 20km od bydliątě v jedné zapadlé dědině - ąpatná doprava) tak mi od téj doby otáčky při zahřátém motoru ukazují asi 1050 ot/min a za studena pod 950 - záleľí jaká je přes noc teplota. Před 4 měsící jsem byl na STK a emise dopadly dobře, otáčkoměr mi ukazuje víc neľ naměřili na STK. Tak to nechávám tak.....mnoho zdaru.
Xsara1,9D Break
Mison
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 89
Registrován: ned 31. črc 2005, 20:26
Bydliště: Zlín
Vůz: Xsara Break 1,9D 1999

Příspěvekod CHiP » pon 2. dub 2007, 14:30

No u mě to není takový rozdíl. Kdyľ to blafne studený, tak je ručička přímo na 1000 ot/min, po chvíli, podle mě aľ to doľhaví, tak se otáčky nepatrně zvýąí a spodní hrana ručičky je zároveň s horní hranou čárky u 1000 ot/min na otáčkoměru :D Aľ se to ohřeje, tak trochu klesnou, tak jak jsem to nastavil ...
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Jozef2413 » pon 2. dub 2007, 17:59

Dakujem vąetkym za odpovede ale aj tak mi to bude aąte vrtat v hlave aľ pôjdem do ®iliny opytam sa v servise ako to v skutočnosti je potom sa ozvem čauky vąem
Uživatelský avatar
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 67
Registrován: stř 3. led 2007, 21:50

Příspěvekod Jozef2413 » pon 2. dub 2007, 18:04

řepák píše:a hlavně má Josef naftu ....
Ne bud poąklibačnej a s tebou nesuhlasim nafta do kamen a do nakladaku a do kamen uľ vubec nie to by bola velka ąkoda ak to spalujeą poąli mi ju ja ju spalim v Xarinde čau
Uživatelský avatar
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 67
Registrován: stř 3. led 2007, 21:50


Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 návštevníků