Stránka 2 z 2

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: sob 21. úno 2015, 17:43
od TomasF
Čerpadlo mám vyměněné za BOSCH, vzduchový filtr nový, takže si myslím, že to bude dělat asi ten EGR ventil

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: sob 21. úno 2015, 18:26
od baffy
Zaslep to aspoň na ten čas aby si mohol identifikovať problém.

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: sob 21. úno 2015, 19:48
od TomasF
Zítra na to mrknu a dám vědět :wink:

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: sob 21. úno 2015, 20:12
od MP
Udělej záslepku mezi ty příruby jak je to červený kolečko :
Obrázek

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: sob 21. úno 2015, 20:46
od mio
Tak tam bych záslepku nedával (motor wjz).Tenhle motor má v sání klapku ovládanou podtlakem č.13.Klapka přepíná na režim čerstvý vzduch (filtr) nebo spaliny (egr).Takže když dáš záslepku (12) tak motor když přepne do režimu egr se začne dusit (bude ucpaný) a hulit. Nejednoduší je rozříznout hadičky 5 a 14 a zaslepit (utěsnit) např. šroubkem, aby se zamezilo ovládání klapky .Samozřejmě zaslepit v otevřené poloze.Jestli motor kolísá a egr nebude mít vliv.Tak má tenhle motor (určitě) referenční vstřik , kolikrát stačí prostříkat konektor .Pokud motor při kolísání mění zvuk tvrdší (jako tdi)/měkčí tak to může být selenoid na čerpadle.

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: sob 21. úno 2015, 21:42
od MP
No jestli se ten EGR "nehejbe" a je otevřenej nebo seknutej v nějaký mezipoloze , tak mu tam půjdou spaliny přes něj do sání pořád , pokud tam nedá záslepku .
Takže za mě záslepku a odpojit ovládání tím podtlakem jak jsi psal .

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: ned 22. úno 2015, 17:42
od TomasF
[quote="MP"]Udělej záslepku mezi ty příruby jak je to červený kolečko :

Díval jsem se na to, ale já mám ten EGR umístěnej tochu jinak, příruba je na motoru zboku(kód motoru DW8).

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: ned 22. úno 2015, 18:46
od mio
Máš tenhle motor ?? https://www.youtube.com/watch?v=To5tD1PlMKE .Vidíš ten plastový bazmek (po pravé straně zelené víčko). Je to ovládání sání a egr ,jsou tam dvě klapky egr a klapka sání. Obě klapky musíš znehybnit.Tenhle týpek kovovou trubičku od spalin (vstup do egr) vůbec nemá (měla by být zleva do klapky sání ,zřejmě pro jistotu odstraněno a u výstupu na svodech stopro zaslepeno). ?? Krásné video funkce egr a klapka. https://www.youtube.com/watch?v=TtM8suT0knA

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: stř 25. úno 2015, 20:09
od korimi
EGR ventil urcite zaslepit znam mnoho HDIcek ktery ho maj zaslepeny a fungujou lip nez driv, dalsi pokud to obcas cukne zkusil bych vyfoukat rekulator a vycistit sani dost casto to pomuze

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: úte 3. lis 2015, 15:20
od alda3
Ahoj,
taky bych chtěl poradit se zaslepením EGR ventilu na Xsaře r.v.2002, motor 66kW, RHY.

Kde a co zaslepit ?

Díky

Alda

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: stř 4. lis 2015, 6:13
od viteon

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: pát 17. bře 2017, 10:03
od Noire
Dobrý den, chtěl bych se optat zda je možné, aby tento zvuk mohl dělat EGR ventil a nebo něco jiného ??? Motor běží normálně a má svůj chod a do toho je slyšet ono klepání/cvakání/bouchání zkrátka nevím jak správně popsat, proto přikládám audio záznam. Zvuk vychází z prostoru mezi kabinou a motorem a také jakoby z levé strany motoru ( u rozvodů). Ještě dodám, že onen zvuk je slyšet většinou při chladných ( 0° a níž) ranních startech, přičemž když se motor začne ohřívat tak zvuk ustane.

Děkuji za pomoc :)

MP3 soubor: http://leteckaposta.cz/503875592

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: pát 17. bře 2017, 10:21
od Seldi
EGR určitě ne, spíš si myslím, že to může být hydroštel.

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: pát 17. bře 2017, 14:34
od betom
Při těch najetých kilometrech se taky přimlouvám za hydroštely. 8)