Otacky motoru, spotreba.

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Otacky motoru, spotreba.

Příspěvekod Rmn » stř 1. srp 2007, 14:12

Zdravim, zajimalo by me jake mate otacky zahrateho motoru u Xsary 2.0HDI 66kw. Ja je mam furt 900ot/min at je motor zahraty nebo uplne studeny. Je to normalni??? A taky mam podle me vysi spotrebu kolem 6,3l a to jezdim volne. Nemuze to byt tema otackama?? Diky Roman
Xsara 2.0hdi combi 66kw 2000
Uživatelský avatar
Rmn
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 31. črc 2007, 20:03
Bydliště: Slany

Příspěvekod pj » čtv 2. srp 2007, 6:36

mam to uplne stejne. Nikdy mi neprislo ze by to melo byt jinak :-).
Jinac dlouhodoba spotreba (50tis km cca 5.6x l ). 6.3l bych rekl ze je v norme.

Ted jsem koukal znovu a ty stupnice jsou po 250ot/min (myslel jsme ze po 200). Takze opravuji: otacky se drzi mirne nad treti znackou, tj. mohu tam mit 800-850 otacek (blbe se to ale odhaduje musel bych nafotit pokud by jsi mel zajem o srovnani) - jak pri studenem tak pri teplem motoru a kdyz pustim klimu tak se to drzi stejne.
2.0HDI 66kw
Naposledy upravil pj dne čtv 2. srp 2007, 13:26, celkově upraveno 2
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Příspěvekod majer » čtv 2. srp 2007, 6:50

no já mám při studeném motoru cca 1000-1100, po zahřátí klesne na cca900,při spuątění klimatizace tak 800.....
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Uživatelský avatar
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř 25. črc 2007, 7:49
Bydliště: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Re: Otacky motoru, spotreba.

Příspěvekod semtamtuk » čtv 2. srp 2007, 20:46

Rmn píše:Zdravim, zajimalo by me jake mate otacky zahrateho motoru u Xsary 2.0HDI 66kw. Ja je mam furt 900ot/min at je motor zahraty nebo uplne studeny. Je to normalni??? A taky mam podle me vysi spotrebu kolem 6,3l a to jezdim volne. Nemuze to byt tema otackama?? Diky Roman

motorově mám to samé,ale v pikaču otáčky taky tak,i při klimatizaci si to přidá samo takľe otáčky neklesnou :oops: jezdím občas volně ale spotřeba asi o 2deciLitr víc
Těžká noha Jarda Pikaču 2.0HDI rv.2001 najeto asi 101500Km Běloba žrout do 6,4 litru ropy jenom couračky
Uživatelský avatar
semtamtuk
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 19. dub 2007, 19:39
Bydliště: Praha 13

Příspěvekod CHiP » sob 4. srp 2007, 21:51

majer píše:no já mám při studeném motoru cca 1000-1100, po zahřátí klesne na cca900,při spuątění klimatizace tak 800.....

To bude zřejmně tím, ľe nemáą HDi a nefunguje Ti na čerpadle elektromagnet, co má přidat palivo, kdyľ zapneą klimu :wink:
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod CHiP » sob 4. srp 2007, 21:53

pj píše: 6.3l bych rekl ze je v norme.

V "normě"? :shock: Tolik mi neľere ani staré TD a to moc "volně" nejezdím 8)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod pj » ned 5. srp 2007, 8:54

CHiP píše:
pj píše: 6.3l bych rekl ze je v norme.

V "normě"? :shock: Tolik mi neľere ani staré TD a to moc "volně" nejezdím 8)

je tam jen odchylka cca 10% od udavane prumeru. Proto v norme. Pod pojmem "volne" si kazdy predstavuje neco jineho.
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Příspěvekod bleriot11 » ned 5. srp 2007, 12:13

2.0 Hdi,Break. Volnou do 5ti litrů(kdyľ jsem fakt hodnej)
Jinak dlouhodobý průměr 5.5,ale nehoním to
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod majer » úte 7. srp 2007, 7:27

CHiP píše:
majer píše:no já mám při studeném motoru cca 1000-1100, po zahřátí klesne na cca900,při spuątění klimatizace tak 800.....

To bude zřejmně tím, ľe nemáą HDi a nefunguje Ti na čerpadle elektromagnet, co má přidat palivo, kdyľ zapneą klimu :wink:


no mám 1,9D, a mám to nějak řeąit? nebo to není aľ tak na závadu, nebo platí jen pro Hdi?
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Uživatelský avatar
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř 25. črc 2007, 7:49
Bydliště: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Příspěvekod Houmr » úte 7. srp 2007, 8:09

No mě ŘJ ukazuje volnoběh 856ot/min a podle otáčkoměru sou furt stejně a» je teplej či studenej motor...
Dlouhodobá spotřeba je 5,6l a to jezdim dost po Praze
6,3l je v normě, max bych skontroloval vzduch.filtr a váhu vzduchu... :wink:
Xsara II Cupe 2.0HDi VTR r.v.01
Houmr
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 97
Registrován: stř 16. kvě 2007, 6:28
Bydliště: Praha - Sázava

Příspěvekod CHiP » úte 7. srp 2007, 13:20

majer: Jak chceą, já to "vyřeąil" tak, ľe jsem troąku zvednul volnoběh tak, aby kdyľ je to ohřátý a zaplá klima, tak to mělo jeątě rozumný otáčky a nevypínala se klima :)
Studený cca 1100 ot/min.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Rmn » úte 7. srp 2007, 20:45

Houmr píše:No mě ŘJ ukazuje volnoběh 856ot/min a podle otáčkoměru sou furt stejně a» je teplej či studenej motor...
Dlouhodobá spotřeba je 5,6l a to jezdim dost po Praze
6,3l je v normě, max bych skontroloval vzduch.filtr a váhu vzduchu... :wink:



Diky
Xsara 2.0hdi combi 66kw 2000
Uživatelský avatar
Rmn
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 31. črc 2007, 20:03
Bydliště: Slany

Příspěvekod MP » úte 7. srp 2007, 21:18

CHiP píše:majer: Jak chceą, já to "vyřeąil" tak, ľe jsem troąku zvednul volnoběh tak, aby kdyľ je to ohřátý a zaplá klima, tak to mělo jeątě rozumný otáčky a nevypínala se klima :)
Studený cca 1100 ot/min.


ten el.magnet asi nepořeąíą , mě taky nefunguje a minulej tejden jsem se rejpal v klimě u stejné 1,9 TD , a tam taky nepracoval . Zřejmě bolestivý místo . Navíc je na čerpadle přidělanej tak ľe ho neodděláą bez poąkození , aspoň u toho mojeho , takľe neřeąit . Maximálně přihodit pár otáček na volnoběhu .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4375
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod majer » stř 8. srp 2007, 5:59

no otáčky volnoběhu asi nechám tak, klima funguje normálně chladí i na volnoběh auto se zaplou klimou je akorát línějąí neľ líné ,coľ u 51Kw se není čemu divit.....
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Uživatelský avatar
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř 25. črc 2007, 7:49
Bydliště: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Příspěvekod CHiP » stř 8. srp 2007, 9:56

Volnoběh při zahřátém motoru se zapnutou klimou:
Přílohy
otacky.jpg
otacky.jpg (26.16 KiB) Zobrazeno 9724 krát
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Další

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků